PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

Zojuist braken m'n beide klompen! De Telegraaf die PSV tot hofleverancier van het elftal van de week maakt? Is er een nieuwe Eindhovense hoofdredacteur benoemd?

efltal+van+de+week.JPG



En dan nog iets: wat heeft die De Zeeuw toch een kutbek. (maar scoort wel 2 x, da's best knap).
 
Mag ik even een heel groot compliment geven aan PSV TV?

De maandagavond uitzending (helaas alleen op FOX Sports te bekijken) vind ik ontzettend leuk. Iedere week een echt leuke studiogast (Wijnaldum, Van Nistelrooij, Koevermans en gisteren Brands) om heerlijk in een ontspannen sfeertje vanuit het Philips Stadion de wedstrijd na te beschouwen, en lekker open interviews te houden. Koevermans die tranen in z'n ogen had, Wijnaldum die veel lachte en Brands die heel veel sprak over transfers en huurlingen. Natuurlijk ziet die presentator eruit als een flapdrol, maar hij doet het voor het niveau PSV-TV ook meer dan prima. Voor de mensen met Fox Sports echt een ontzettende aanrader, iedere maandagavond om half zeven.
 
Mag ik even een heel groot compliment geven aan PSV TV?

De maandagavond uitzending (helaas alleen op FOX Sports te bekijken) vind ik ontzettend leuk. Iedere week een echt leuke studiogast (Wijnaldum, Van Nistelrooij, Koevermans en gisteren Brands) om heerlijk in een ontspannen sfeertje vanuit het Philips Stadion de wedstrijd na te beschouwen, en lekker open interviews te houden. Koevermans die tranen in z'n ogen had, Wijnaldum die veel lachte en Brands die heel veel sprak over transfers en huurlingen. Natuurlijk ziet die presentator eruit als een flapdrol, maar hij doet het voor het niveau PSV-TV ook meer dan prima. Voor de mensen met Fox Sports echt een ontzettende aanrader, iedere maandagavond om half zeven.
Ze hebben laatst op ESPN een stukje van PSV-tv uitgezonden. Waar spelers aan het golfen waren ergens in een trappenhuis (dacht ik zo vlug te zien).
 
Ze hebben laatst op ESPN een stukje van PSV-tv uitgezonden. Waar spelers aan het golfen waren ergens in een trappenhuis (dacht ik zo vlug te zien).

PSV TV International... Lekker uithangbord voor je club. :D

Wel heel mooi natuurlijk dat PSV gelijk weer zo hot is in een prachtig voetballand, met veel talent en meer dan 120 miljoen inwoners. Dit kan alleen maar goed uitpakken. Als je de reacties leest onder video's van Guardado, denk ik echt dat PSV hard op weg is om de populairste Europese club van Mexico te worden, al kan jij dat een stuk beter inschatten.
 
PSV TV International... Lekker uithangbord voor je club. :D

Wel heel mooi natuurlijk dat PSV gelijk weer zo hot is in een prachtig voetballand, met veel talent en meer dan 120 miljoen inwoners. Dit kan alleen maar goed uitpakken. Als je de reacties leest onder video's van Guardado, denk ik echt dat PSV hard op weg is om de populairste Europese club van Mexico te worden, al kan jij dat een stuk beter inschatten.
Behalve wat bejaarde mexicanen die de naam croeif roepen, heb ik het idee dat PSV hier inderdaad heel wat meer zegt dan ajaks (maar dat kan door mijn gekleurde bril komen).


Toen lang geleje Salcido en Maza naar Eindhoven kwamen, was PSV al redelijk bekend hier. Maar nu Guardado aan het stralen is in Eindhoven, wordt de bekendheid alleen maar groter. Nu nog wat CL wedstrijden, en de populariteit kan alleen maar groeien...
 
Ben ik nou de enige die zich gisteren stoorde aan dat Isimat geval? Eerst uit het niks de mic uit de handen rippen van die gozer ( ik had hem een pofferd op zijn neus gegeven, dan maar wereldnieuws halen ) en dr na beetje debiel doen met zijn psssjeeeveeeee psssjeeeveeeee psssjeeeveeeee .. ja de dronken en vrolijke meute voor hem vindt alles wel leuk, maar een nuchter oog en verstand ziet toch echt een uberdebiel..
 
Ben ik nou de enige die zich gisteren stoorde aan dat Isimat geval? Eerst uit het niks de mic uit de handen rippen van die gozer ( ik had hem een pofferd op zijn neus gegeven, dan maar wereldnieuws halen ) en dr na beetje debiel doen met zijn psssjeeeveeeee psssjeeeveeeee psssjeeeveeeee .. ja de dronken en vrolijke meute voor hem vindt alles wel leuk, maar een nuchter oog en verstand ziet toch echt een uberdebiel..

Yeah!
 
Ben ik nou de enige die zich gisteren stoorde aan dat Isimat geval? Eerst uit het niks de mic uit de handen rippen van die gozer ( ik had hem een pofferd op zijn neus gegeven, dan maar wereldnieuws halen ) en dr na beetje debiel doen met zijn psssjeeeveeeee psssjeeeveeeee psssjeeeveeeee .. ja de dronken en vrolijke meute voor hem vindt alles wel leuk, maar een nuchter oog en verstand ziet toch echt een uberdebiel..

Ja, ik had ook liever de selectie in pak met slipjas en hoge hoed gezien, om dan netjes in de rij te staan, een medaille te krijgen, dan "Bedankt, meneer" te zeggen, en dan netjes weer naar huis gaan. Maar ja, ze moesten allemaal zo debiel doen, he. En dan die pannekoek met z'n "Hier in het zuiden"; verschrikkelijk!
 
Wel nee, gekkigheid hoort er bij, maar is een verschil tussen gek, debiel en tradities.
Een half stonde debiel die de aandacht zo beroerd naar zich probeert te trekken met zijn pssjeveeeeeeeeeeee pssjeveeeeeeeeeeee pssjeveeeeeeeeeeee is gevoelig, of je behoort tot de 50% die het grappig vind of de 50% die het gewoon een uberdebiel vindt, is geen tussenweg.

Mr Gangster die alleen alles goed in het NL kan en vast en zeker nuchter ook de naam PSV niet kan uitspreken, die dan zich gaat lopen uitsloven en er bij zitten.. ik kreeg er kotsneigingen van, maar dat kan ook door me koorts komen..

-----------
Ok ok ik heb het op youtube 3x teruggekeken,nu in wat gezondere toestand, en het valt maybe wel mee... light-debiel maar ook wel grappig/gedurfd om je zo te laten gaan *
Ik neem alles voor 80% terug :D
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nou de enige die zich gisteren stoorde aan dat Isimat geval?
Yep

Dat hij naar de microfoon graaide had volgens mij meer te maken met het feit dat Bruma hem naar Westerman bracht. Die jongen spreekt een paar woorden Nederlands die zal gedacht hebben nu al.. ok dan...
 
Sinds dit seizoen staan filmpjes vaak niet meer op PSV.TV maar op PSV.NL. Het zal te maken hebben met het beheer over de filmpjes, maar de indeling is zeer onlogisch. Nu vind ik het betreffende filmpje via youtube.nl en niet via de PSV sites, maar veel van de filmpjes zijn ook geknipt, waardoor je na 1,5 minuut al klaar bent en het interview veel langer duurde.

Mis ik iets? (Buiten de rest van het interview)
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=3S_nOwBuDb4[/video]

Onze club in beeld op het mooiste voetbalkanaal van Youtube. Copa90.
 
Terug
Bovenaan Onderaan