PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

Het commentaar van de tweeling vind ik persoonlijk vaak tenenkrommend, gelijkend op het bashen van Manolev en Toivonen en eerder Engelaar. Ook dat was/is vaak ondoordacht of onder de gordel.
Daarentegen heb ik van Harry van Raay nooit de indruk dat hij anti PSV bezig zou zijn.
De verhalen van Guus en Harry -in biografieen en elders -komen op mij in elk geval betrouwbaarder over dan wat er hun richting uitgegooid wordt/werd over financiele afgronden en dergelijke.
Daar komt bij dat ik de opvatting van Harry deel dat kapitaal op het veld moet staan en niet op de bankrekening van de club.
We zijn een voetbalclub.
Als ik dan hoor dat Advocaat vorig jaar bot ving bij de RvC over noodzakelijke versterking, dan vergroot dat niet mijn vertrouwen in uberhaupt welke RvC, na het aanschouwen van de persconferentie in maart 2004.
Ook vorig jaar was het immers niet slim om niet wat te investeren voor een maand of zes, want de titel zou via de CL het geld al ruimschoots hebben terug laten vloeien in de clubkas die de heer van Raay- naast zijn geweldige carriere bij Philips- bij PSV goed beheerde.

Waar was PSV toendertijd?
Europese top. Zie UEFA ranking.
Waar zijn we nu?
Nergens. Al weer zes jaar zonder titel, afgezakt door alle denkbare ondergrenzen.

En dan zou er geen gefundeerde , goed beargumenteerde kritiek mogen volgen van hem, van mij, of van welke goedwillende PSV supporter dan ook?
Moeten we als brave schaapjes ja knikken en achter alle nieuwe gedachtenspinsels(lijkend op een imitatie van Ajax, ver weg van het PSV succes gedachtengoed) aanlopen?:confused:

Maar hij mag roepen wat hij wil, prima. Jij ook. Maar in zijn geval vind ik dat hij ook daadwerkelijk wat moet DOEN, en het niet alleen bij roepen moet laten. Overigens beschouw ik mezelf ook als een goedwillende PSV supporter. :rolleyes:
 
Maar hij mag roepen wat hij wil, prima. Jij ook. Maar in zijn geval vind ik dat hij ook daadwerkelijk wat moet DOEN, en het niet alleen bij roepen moet laten. Overigens beschouw ik mezelf ook als een goedwillende PSV supporter. :rolleyes:

Aan dat laatste twijfel ik geen seconde.;)
 
Net weer even een stukje Efkes met Harry van Raaij bekeken en beluisterd.
Je kunt het met hem eens zijn of niet, maar zijn commentaar gaat ergens over.
Weet waar hij over praat.
Zijn eigen verleden doet niet ter zake. Je moet argumenten als argumenten beoordelen.

De verhalen van René Hoerenloper gaan nergens over.
Heeft niks te maken met wel/niet PSV-hart.
Zijn gebrek aan PSV-hart deert me niet.
Maar zijn commentaren gaan gewoon nergens over. Hier is het vrijwel onmogelijk om zijn argumenten als zodanig te beoordelen, want die heeft ie doorgaans niet.

Bij PSV deugt niks, volgens hem. Spelers deugen nooit. De spelers die vervolgens de oude groep vervangen deugen nog minder. Enzovoorts.
René Hoerenloper bewijst alleen maar dat hij een hoerenloper is. Hij heeft telkens meer en andere mensen nodig om te naaien.
Zijn gewauwel had net zo goed over brommers, tegeltjes, konijnen of speelfilms kunnen gaan.

Het enige geslaagde aan die man is dat hij flink betaald krijgt voor zijn therapieën, in plaats van dat het hem kapitalen kost.
 
Laatst bewerkt:
Het commentaar van de tweeling vind ik persoonlijk vaak tenenkrommend, gelijkend op het bashen van Manolev en Toivonen en eerder Engelaar. Ook dat was/is vaak ondoordacht of onder de gordel.
Daarentegen heb ik van Harry van Raay nooit de indruk dat hij anti PSV bezig zou zijn.
De verhalen van Guus en Harry -in biografieen en elders -komen op mij in elk geval betrouwbaarder over dan wat er hun richting uitgegooid wordt/werd over financiele afgronden en dergelijke.
Daar komt bij dat ik de opvatting van Harry deel dat kapitaal op het veld moet staan en niet op de bankrekening van de club.
We zijn een voetbalclub.
Als ik dan hoor dat Advocaat vorig jaar bot ving bij de RvC over noodzakelijke versterking, dan vergroot dat niet mijn vertrouwen in uberhaupt welke RvC, na het aanschouwen van de persconferentie in maart 2004.
Ook vorig jaar was het immers niet slim om niet wat te investeren voor een maand of zes, want de titel zou via de CL het geld al ruimschoots hebben terug laten vloeien in de clubkas die de heer van Raay- naast zijn geweldige carriere bij Philips- bij PSV goed beheerde.

Waar was PSV toendertijd?
Europese top. Zie UEFA ranking.
Waar zijn we nu?
Nergens. Al weer zes jaar zonder titel, afgezakt door alle denkbare ondergrenzen.

En dan zou er geen gefundeerde , goed beargumenteerde kritiek mogen volgen van hem, van mij, of van welke goedwillende PSV supporter dan ook?
Moeten we als brave schaapjes ja knikken en achter alle nieuwe gedachtenspinsels(lijkend op een imitatie van Ajax, ver weg van het PSV succes gedachtengoed) aanlopen?:confused:

Geldt dat niet voor alle Nederlandse clubs? Qua Europa dan.
 
Om dan even de inhoudelijke zaken van Hatty te ontleden:

"Het weggaan van Toivonen is een zegen" . Check!
"Ze hebben er alleen te lang mee gewacht". Check!
"De komst van Ruiz strookt niet met de visie van verjonging". Check!
"Hij begrijpt het besluit van Sanders om te stoppen". Check!
"PSV is tegen Ajax weer de eerst helft heel sterk begonnen, maar zoals al veel vaker dit seizoen, de tweede helft ingezakt". Check!
"Van Raaij vind dat deze winter (ook het geld van Toivonen niet) niets meer moet gebeuren, de beste aankopen doe je in de zomer" Check!
"PSV moet nu rustig doorselecteren en geen overhaaste dingen doen". Check!
"PSV moet nu gaan bouwen, en daarbij oa kijken hoe je Maher aan de gang kunt krijgen". Check!

Los even van de discussie over de vorm, maar ik zie in de inhoudelijke kritiek ansich niets raars.
Als je zijn verhaal goed beluistert, is hij het in de grote lijn, met de lijn wel eens. Maar hij laat gewoon voelen zich gepasseerd te voelen (Sanders mocht me advies vragen maar heeft het niet een keer gedaan!).
Over stormen in glazen water gesproken. Wat is het punt eigenlijk???:unsure:
 
Om dan even de inhoudelijke zaken van Hatty te ontleden:

"Het weggaan van Toivonen is een zegen" . Check!
"Ze hebben er alleen te lang mee gewacht". Check!
"De komst van Ruiz strookt niet met de visie van verjonging". Check!
"Hij begrijpt het besluit van Sanders om te stoppen". Check!
"PSV is tegen Ajax weer de eerst helft heel sterk begonnen, maar zoals al veel vaker dit seizoen, de tweede helft ingezakt". Check!
"Van Raaij vind dat deze winter (ook het geld van Toivonen niet) niets meer moet gebeuren, de beste aankopen doe je in de zomer" Check!
"PSV moet nu rustig doorselecteren en geen overhaaste dingen doen". Check!
"PSV moet nu gaan bouwen, en daarbij oa kijken hoe je Maher aan de gang kunt krijgen". Check!

Los even van de discussie over de vorm, maar ik zie in de inhoudelijke kritiek ansich niets raars.
Als je zijn verhaal goed beluistert, is hij het in de grote lijn, met de lijn wel eens. Maar hij laat gewoon voelen zich gepasseerd te voelen (Sanders mocht me advies vragen maar heeft het niet een keer gedaan!).
Over stormen in glazen water gesproken. Wat is het punt eigenlijk???:unsure:

Het grote voordeel van zo'n eigen 'hofnar' is dat hij juist het gevoel wegneemt dat de boze buitenwereld tegen het eigen clubje is.
Als hij het allemaal zegt hoeven (en kunnen) de jongens van VI er geen show meer van maken, want het punt was al gemaakt.
 
Ik kwam deze filmpjes tegen op FOX (volgens mij nog nergens anders gepost): Piero: Komt PSV de afspraken wel na? en Piero: PSV aanval staat op één lijn. Erg duidelijk, ik vind dit wel redelijk representatief voor het spel van PSV: de veldbezetting is vaak gewoon niet goed. Voetballen kunnen we wel, maar als je de ruimtes voor elkaar dichtloopt maak je het je zelf zo moeilijk.

Dit screenshot uit het tweede filmpje zegt alles:

PSVPiero.png
 
Ik kwam deze filmpjes tegen op FOX (volgens mij nog nergens anders gepost): Piero: Komt PSV de afspraken wel na? en Piero: PSV aanval staat op één lijn. Erg duidelijk, ik vind dit wel redelijk representatief voor het spel van PSV: de veldbezetting is vaak gewoon niet goed. Voetballen kunnen we wel, maar als je de ruimtes voor elkaar dichtloopt maak je het je zelf zo moeilijk.

Dit screenshot uit het tweede filmpje zegt alles:

*screenshot*

Dit is echt wel een :FP: waard... :bye:
 
Wat vinden jullie van mijn nieuwe video over Memphis Depay? :)

Mooi samengesteld. (Y)
Een speler van uitzonderlijke klasse. Hij kan uitgroeien tot een wereldtopper.
Hopelijk kunnen we nog een tijdje genieten van Memphis in het PSV-shirt. Daarna kan hij zijn talenten verder ontplooien bij een club naar zijn keuze. Deze moet dan wel de hoofdprijs betalen.
 
Zal leuk zijn als er weer een kerstfilmpje komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan