PSV - Tottenham Hotspur | Woensdag 24 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Beste Thibault, alleen al voor het feit dat je dit ter sprake brengt kom je in aanmerking voor een permanente ban. Wat doe je ons aan?! ?

Even serieus: nee.
Waarom zou je niet Ramselaar op tien zetten Der Muzikant? Kom op, leg het eens even uit, waarom zou dat tegen Tottenham niet kunnen?
 
Lozano op zijn favoriete plek zetten en Malen op de plek van Lozano.
Ik lees steeds dat Lozano niet functioneert op rechts en Bergwijn wel op links maar... vier dingen. 1: Bergwijn en Lozano wisselen tijdens wedstrijden toch voortdurend van flank, of ben ik nou aan het hallucineren? 2: Een jong talent als Malen moet toch juist op zijn favoriete plek kunnen spelen, itt Lozano die al een stuk meer ervaren is? 3: Lozano is toch topscorer, ook vanaf de rechterkant? 4: Als we wat meer vanuit de omschakeling spelen komt Lozano toch prima tot zijn recht als rechtsbuiten?
 
Beste Thibault, alleen al voor het feit dat je dit ter sprake brengt kom je in aanmerking voor een permanente ban. Wat doe je ons aan?! ?

Even serieus: nee.

Ze hebben het jaren zo gedaan, dus zo vreemd is het niet. Volgens mij waren er maar een paar lui (jij en ik in ieder geval) hier die dat destijds geen goed idee vonden: Pereiro op de flank.
Maar goed.

Hopelijk Malen de hele wedstrijd. Mij benieuwen of hij dat een beetje volhoudt. (Ik denk dat hij uiteindelijk beter wordt dan Bergwijn en Depay)

Verder zou ik het een keertje graag willen zien tegen een sterke tegenstander: geen LdJ.
Een keertje maar: 4-4-2 met Guti of 4-3-3 met drie snelle spitsen. Kan me niet voorstellen dat PSV daarmee erg inkakt.
 
Laatst bewerkt:
Tegenvaller zeg. Zouden ze niet toch in de verleiding komen om Ramselaar te brengen en Pereiro op de flank te zetten? Ik hoop het oprecht niet, de snelle wingers zijn een key onderdeel van de speelwijze. Dus zo bezien kan ik het me ook moeilijk voorstellen.

Ah, de Cocu-variant.
...doe maar niet. Pereiro komt daar niet geweldig tot zijn recht, en Ramselaar...tsja.

Ik hoop op Malen. Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat Bergwijn toch fit is.
 
Beste Thibault, alleen al voor het feit dat je dit ter sprake brengt kom je in aanmerking voor een permanente ban. Wat doe je ons aan?! ?

Even serieus: nee.

Hah, sorry. :lol:

Denk zoals ik al zei niet dat het serieus gaat gebeuren ook, gezien die vaste speelwijze. Maar als iemand als Bergwijn niet beschikbaar is, volgt de logische reactie dat je stiekempjes toch alle alternatieven even gaat afwegen. Maar ik vermoed en hoop dat men op voorhand al voor een speelwijze op basis van de vaste patronen heeft gekozen in plaats van een heel ander plan om Tottenham te bestrijden, en dan heb je gewoonweg je snelle flanken nodig.

Edit: Ramselaar was deels een verwijzing naar het Cocu tijdperk, maar een ander alternatief zou natuurlijk Guti én Malen brengen, met Luuk op de bank. Luuk is op kracht nutteloos tegen de Engelse CV's, en je zou zo twee snelle jongens voorin hebben met Lozano en Malen, met Pereiro en Guti erachter. Maar goed, we concludeerden rondom de wedstrijd tegen Inter al dat ze daar waarschijnlijk toch niet voor kiezen door de vaste patronen en het feit dat Luuk captain is.
 
Wat ik wel vind van PSV, eerste minuten is het vaak slappe hap, al vaker gezien..maar denk dat TH vanaf sec 1 voortvarend er tegenaan zal gaan.
Dus alert blijven. :DANCE::BALL: Voor de rest 2 ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Wordt een leuk/spannend kijkspel.
 
Psv gaat vandaag winnen, wanneer Bergwijn niet fit is gewoon Malen dan verander je niets aan je speelstijl
 
Qua spel zijn ze inderdaad nog niet in goede doen, maar zelfs daarmee staan ze slechts 2 punten achter op het geweldige Man City in de PL. Spelergroep identiek aan de ploeg die vorig seizoen een geweldige indruk achter liet tegen Real Madrid. Als ze het weer een beetje op de heupen krijgen wordt het heel moeilijk voor ons, maar laten we hopen dat het moeizame spel aan hun kant zich doorzet en het vanuit ons, i.t.t. tegen Inter, een beetje mee zit.
 
PSV gaat dit niet winnen. Ik denk een 0-2 nederlaag na wederom goed spel.
3. Kane 0-1
23. Viergever send off
87. Kane 0-2
 
2-1.... met hangen en wurgen en een snufje geluk...
Ik blijf nog steeds trouw aan mijn voorspelling.....ik hoop dat Bergwijn wel van de partij is vanavond en gewoon 90 minuten kan meedoen. En dat Gutierez toch wel minimaal een kwartier mag meespelen als invaller.
 
Geen bergwijn. Dat is wel een kleine aderlating. Malen in de basis is toch eeb goed teken van vertrouwen van MvB. Neem tenminste aan dat hij meer vertrouwen heeft in systeem en malen dan systeem omgooien.

Ben benieuwd. Spurs voordeel( qua budget en spelers). Maar blijft voetbal
 
Is de wedstrijdselectie van PSV al bekend voor vanavond...? Over een uur gaan ze het veld op..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan