PSV - Tottenham Hotspur | Woensdag 24 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zie op de Tottenham forums enkel Barca voor en Barca na, en hoe ze boven Inter moeten eindigen. Wij worden niet genoemd behalve als de tegenstander waar zes punten een must zijn. Volgens mij zijn ze vergeten dat ze zelf nipt verloren van Inter en wij ook (mede door scheids).
Ik zie ze dan ook graag hard op hun arrogante muil gaan.
 
Ik zie op de Tottenham forums enkel Barca voor en Barca na, en hoe ze boven Inter moeten eindigen. Wij worden niet genoemd behalve als de tegenstander waar zes punten een must zijn. Volgens mij zijn ze vergeten dat ze zelf nipt verloren van Inter en wij ook (mede door scheids).
Ik zie ze dan ook graag hard op hun arrogante muil gaan.
Tottenham is sowieso de naarste club uit Engeland. Van spelers tot supporters. Bah.
 
Ik heb 2 kaarten op vak GG, echter niet naast elkaar (rij 33 en 36). Wilde samen met mijn zoon gaan maar vind dit tocht te ver uit elkaar. Ik zoek iemand anders die afgelopen vrijdag ook 1 kaart heeft kunnen bemachtigen en wellicht wil ruilen. Het gaat om de volgende stoelen:
GG rij 36 stoel 3 of GG rij of GG rij 39 stoel 8. Dus iemand stoel 2 of 4 rij 36 die wil ruilen met rij 39 of viceversa.....
 
Ik heb 2 kaarten op vak GG, echter niet naast elkaar (rij 33 en 36). Wilde samen met mijn zoon gaan maar vind dit tocht te ver uit elkaar. Ik zoek iemand anders die afgelopen vrijdag ook 1 kaart heeft kunnen bemachtigen en wellicht wil ruilen. Het gaat om de volgende stoelen:
GG rij 36 stoel 3 of GG rij of GG rij 39 stoel 8. Dus iemand stoel 2 of 4 rij 36 die wil ruilen met rij 39 of viceversa.....
Poeh, die kans is niet héél groot.:eek:
Maar wie weet.:S:
 
Ik heb 2 kaarten op vak GG, echter niet naast elkaar (rij 33 en 36). Wilde samen met mijn zoon gaan maar vind dit tocht te ver uit elkaar. Ik zoek iemand anders die afgelopen vrijdag ook 1 kaart heeft kunnen bemachtigen en wellicht wil ruilen. Het gaat om de volgende stoelen:
GG rij 36 stoel 3 of GG rij of GG rij 39 stoel 8. Dus iemand stoel 2 of 4 rij 36 die wil ruilen met rij 39 of viceversa.....
Zou er wellicht ter plaatse iets te regelen zijn? Moet je ff over de tribune schreeuwen! ;)
 
Ik heb 2 kaarten op vak GG, echter niet naast elkaar (rij 33 en 36). Wilde samen met mijn zoon gaan maar vind dit tocht te ver uit elkaar. Ik zoek iemand anders die afgelopen vrijdag ook 1 kaart heeft kunnen bemachtigen en wellicht wil ruilen. Het gaat om de volgende stoelen:
GG rij 36 stoel 3 of GG rij of GG rij 39 stoel 8. Dus iemand stoel 2 of 4 rij 36 die wil ruilen met rij 39 of viceversa.....

Gewoon ter plekke vragen. Er is altijd wel iemand die wil ruilen.
 
2-0 Nu moet het gaan gebeuren willen we nog enigszins kans maken op EL dan wel doorgaan in de CL.
Ik gok 1x Lozano en 1x Pereiro.
 
Ik zie op de Tottenham forums enkel Barca voor en Barca na, en hoe ze boven Inter moeten eindigen. Wij worden niet genoemd behalve als de tegenstander waar zes punten een must zijn. Volgens mij zijn ze vergeten dat ze zelf nipt verloren van Inter en wij ook (mede door scheids).
Ik zie ze dan ook graag hard op hun arrogante muil gaan.

Ik heb nooit een 'wow-gevoel' bij Spurs gehad en die club heeft nota bene mijn favorite speler weggekocht bij PSV (Gomes). Goed om te weten dat die supporters ook een stel eikels zijn. Oprollen en vorrot skuppen die kut club. :PSV::PSV::PSV:
 
Ben nu al zenuwachtig. Áls je ze kunt pakken, dan toch nu: ze steken niet in grootse vorm. Alsnog geen eenvoudig klusje natuurlijk.
Trippier vind ik maar een matige speler, dus daar liggen kansen voor Lozano. Bovendien kunnen wij goede backs tegenover hun vleugelaanvallers zetten: Angelino zou Lamela moeten kunnen neutraliseren en Dumfries Son.

Degene die het slimst z'n centrumspits positie in weet te vullen, gaat winnen m.i. Kane is top: kan onze CV hem bedwingen? En in de rol waarin hij normaliter speelt, heb je aan De Jong niet veel tegen Sanchez-Alderweireld. De Jong zou hooguit in de kaats iets kunnen betekenen.

Het gaat niet gebeuren, maar ik zou zeggen laat Pereiro in de spits spelen (en hem vooral veel uít de spits laten zakken) en zet Gutierrez op het middenveld.
 
Malle Pietje, stuur je advies door aan Mark van Bommel...wie weet komt hij met een verrassing !
 
Bergwijn doet waarschijnlijk niet mee... dat is een enorme domper.

Dat is nog lang niet zeker.

Bergwijn nog niet zeker voor duel met Spurs, Donyell Malen staat klaar
link
Het is afwachten of Steven Bergwijn het duel met Tottenham Hotspur gaat halen. De aanvaller van PSV had deze week lichte enkelklachten. Maandag zijn deze onderzocht bij TopSupport in Eindhoven en daaruit bleek dat geen sprake is van ernstige schade. Of hij het duel met Spurs van woensdagavond haalt, is nog afwachten.
 
Tegenvaller zeg. Zouden ze niet toch in de verleiding komen om Ramselaar te brengen en Pereiro op de flank te zetten? Ik hoop het oprecht niet, de snelle wingers zijn een key onderdeel van de speelwijze. Dus zo bezien kan ik het me ook moeilijk voorstellen.
 
Dat is nog lang niet zeker.

Bergwijn nog niet zeker voor duel met Spurs, Donyell Malen staat klaar
link
Het is afwachten of Steven Bergwijn het duel met Tottenham Hotspur gaat halen. De aanvaller van PSV had deze week lichte enkelklachten. Maandag zijn deze onderzocht bij TopSupport in Eindhoven en daaruit bleek dat geen sprake is van ernstige schade. Of hij het duel met Spurs van woensdagavond haalt, is nog afwachten.
Ik zeg dan ook waarschijnlijk, maar iemand die de afsluitende training niet meedoet lijkt me niet fit genoeg om te starten.
 
Tegenvaller zeg. Zouden ze niet toch in de verleiding komen om Ramselaar te brengen en Pereiro op de flank te zetten? Ik hoop het oprecht niet, de snelle wingers zijn een key onderdeel van de speelwijze. Dus zo bezien kan ik het me ook moeilijk voorstellen.

Beste Thibault, alleen al voor het feit dat je dit ter sprake brengt kom je in aanmerking voor een permanente ban. Wat doe je ons aan?! ?

Even serieus: nee.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan