Een rode band in het midden misschien. Ben heel benieuwd, kijken wat ze nu weer verzinnen om ons arm te krijgen.
 
Respect voor Puma, als je 3 shirts maakt en 3 verneukt :braak:
Zegt hij terwijl er nog geen shirt officieel is.
Maar maakt toch niet uit, moet je sowieso niet kopen want duur en aliexpress.

Als bij "Dinner for One":
"The same procedure as last year, Derksen?"; Derksen replies "The same procedure as every year, PSV-fanboyz".
 
Zegt hij terwijl er nog geen shirt officieel is.
Maar maakt toch niet uit, moet je sowieso niet kopen want duur en aliexpress.

Als bij "Dinner for One":
"The same procedure as last year, Derksen?"; Derksen replies "The same procedure as every year, PSV-fanboyz".

Waar rook is is vuur, dus kan best zijn dat er bepaalde kern van (lelijke) waarheid in de foto's zit.
En verder klopt, Derksen hecht veel waarde aan het uitzicht, is een shirt echt mooi of uniek dan wil ik er best veel geld voor lappen. Echter is alles laatste jaren slappe hap of lelijk dat het de 12 euro op aliexpress amper waard is. Dus zeker geen blinde fanboy die alles met psv shirt automatisch leuk vind of direct koopt, voor dat heb ik gelukkig nog wel wat werkende hersencellen over :cool:
 
Zegt hij terwijl er nog geen shirt officieel is.
Maar maakt toch niet uit, moet je sowieso niet kopen want duur en aliexpress.

Als bij "Dinner for One":
"The same procedure as last year, Derksen?"; Derksen replies "The same procedure as every year, PSV-fanboyz".
De prijzen voor een PSV shirt zijn tegenwoordig wel idioot hoog. Volgens mij betaalde ik vroeger 60 euro voor een nieuw officieel shirt en die kwam dan om de 2 jaar uit zodat je ieder jaar een nieuw uit of thuis tenue in de winkel had. Tegenwoordig komen er ieder seizoen 3 shirts, zijn ze niet meer verkrijgbaar in de sportwinkels en kost
de nieuwe iets van 140 euro of zo en dan is er nog een net niet echte voor iets van 90 of hoger, vind je het gek dat er dan mensen naar Ali gaan? Misschien moet ik ook eens gaan kijken
 
Kan erger. Vind het er op een of andere manier goedkoop uitzien, maar denk dat er wel aan te wennen valt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan