Ik vind het vooralsnog niet zo'n onaardig shirt hoor, niet het mooiste ooit maar zeker niet verkeerd
 
Ik vind er niks aan, aan dat uit-shirt. Het zwarte shirt met de "Brabantse baan" of gewoon wit of blauw vind ik een stuk mooier.
 
Ik weet niet hoe mijn Ali vrienden hier bij komen.. Maar net zo als met de vorige shirt, al geven ze het me gratis gooi ik het nog weg


24b44ad017a4401804de430421c067ca.png
 
Waarom verbaasd mij dat weer niets?

Omdat ik ook iets om smaak geef, en niet alles pik of slik wat een PSV sausje heeft :)
Zag al op twitter fanboys met een erectie blij reageren op de shirtjes, maar als een ander club er mee was gekomen zou men kotsen en niet bijkomen van het lachen, wat klopt er dan niet...
 
Omdat ik ook iets om smaak geef, en niet alles pik of slik wat een PSV sausje heeft :)
Zag al op twitter fanboys met een erectie blij reageren op de shirtjes, maar als een ander club er mee was gekomen zou men kotsen en niet bijkomen van het lachen, wat klopt er dan niet...
Volgens mij is de club er nog helemaal niet mee gekomen, maar jij kunt niet wachten om met een erectie de club er om af te branden.
 

Beetje misleidende foto wel, hier is het gewoon donkerblauw
 

Beetje misleidende foto wel, hier is het gewoon donkerblauw
Laten we het hopen.
 
Vind m ook echt gaaf. Maar wel erg aan de prijs zeg. Iemand n idee wat de marge naar PSV is via de fanstore? Gezien de sale van de 20/21 rond de 40 euro voor puma en fabricage gok ik?
 
Prijzen zijn sowieso absurd. Heb vorig jaar voor het eerst in jaren een thuisshirt gekocht, maar dat blijf ik niet doen. En ik ben dan ook niet zo'n persoon die dan pas aan het einde van het seizoen een shirt gaat halen in de uitverkoop als er weer een nieuwe komt :lmao:
 
Prijzen zijn sowieso absurd. Heb vorig jaar voor het eerst in jaren een thuisshirt gekocht, maar dat blijf ik niet doen. En ik ben dan ook niet zo'n persoon die dan pas aan het einde van het seizoen een shirt gaat halen in de uitverkoop als er weer een nieuwe komt :lmao:
Ik wel. En dan vooral voor de kids. Want ik kan zo’n shirt van 25 jaar oud nog wel aan, maar de kids kunnen een shirt van 5 jaar oud beter niet meer aantrekken.
 

Beetje misleidende foto wel, hier is het gewoon donkerblauw
Ik heb 'm gisteren voor vaderdag gekregen en dit is inderdaad een misleidende foto. Het shirt is gewoon paars.
 
Terug
Bovenaan Onderaan