PSVgeldropPSV

Invaller
Bespreek hier alles over het shirt van PSV: kledingsponsors, shirtsponsors en natuurlijk de nieuwste shirts.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
KLIK

Ik vind het een mooi shirt. Heeft met de zwarte kraag en zwarte mouwranden wat weg van het thuisshirt van ik meen 2001 - 2003.
 

Voor 75 euro. Je moet echt debiel zijn om dat ervoor uit te geven. Liefde komt van 2 kanten, maar PSV bewijst weer is dat ze alleen ons geld willen.
ONS PSV, ONS GELD.

KLIK

Ik vind het een mooi shirt. Heeft met de zwarte kraag en zwarte mouwranden wat weg van het thuisshirt van ik meen 2001 - 2003.

Rouwkaart heeft ook een zwarte rand. nee ik vind hem niet bijzonder.
 
Voor 75 euro. Je moet echt debiel zijn om dat ervoor uit te geven. Liefde komt van 2 kanten, maar PSV bewijst weer is dat ze alleen ons geld willen.
ONS PSV, ONS GELD.



Rouwkaart heeft ook een zwarte rand. nee ik vind hem niet bijzonder.

Er zijn genoeg clubs die elk seizoen een nieuw shirt uitbrengen. PSV wisselt om de 2 seizoenen. Ik vind het een prachtig shirt en heb er geen moeite mee om er 75 euro voor neer te leggen.
 
Mooi shirt en ik hoop dat die onduidelijke zwarte letters op de achterkant eindelijk vervangen worden door leesbare tekst.
 
Ik vind €75.- toch ook wel een tikkie asociaal.
Ik sla dan toch even over denk ik...:rolleyes:
 
Ik vind €75.- toch ook wel een tikkie asociaal.
Ik sla dan toch even over denk ik...:rolleyes:

Ik dus ook. Wie denken ze wel niet wie ze zijn. Zo'n shirt maken kost 3 euro. Idioot gedrag. Hetzelfde geldt voor de Nederlands-elftal shirtjes. Donder op met je 75 euro.
 
absoluut een mooi shirt!
Maar ik verrek het om 75 euro voor een shirt neer te leggen!! Heb ooit jaren geleden een PSVshirt op me verjaardag gekregen van vrienden, dat is de enige die ik heb. En dat blijft ook zo als deze prijzen gehanteerd worden.
 
Nice shirtje hoor :D

Mooi hoe ze die blokjes in die strepen hebben verwerkt, echt een heel mooi shirtje.
 
PSV Thuisshirt 2010/2012

10 juni 2010 18:15

psvthuistenue.jpg


Het nieuwe Nike-thuisshirt van PSV. PSV en Nike presenteren via PSV.nl het nieuwe thuistenue voor de seizoenen 2010-2011 en 2011-2012, dat vanaf begin juli verkrijgbaar zal zijn. Het shirt houdt vast aan tradities, maar volgt vooral ook de milieubewuste ontwikkelingen van deze tijd.

Zoals bekend gaat elk wedstrijdshirt van PSV twee seizoenen mee en voor komend seizoen is het thuisshirt weer aan de beurt. “Het nieuwe tenue is vervaardigd uit 100% gerecycled polyester. Als gerecycled product worden PET flessen gebruikt. Door het gebruik van dergelijke materialen dragen Nike en PSV hiermee bij aan een beter milieu”, vertelt Arne van Breugel, manager Merchandise & Image Rights van PSV. Uiteraard heeft het shirt ook allerlei nieuwe kenmerken, zoals een verwijzing naar Brabant in de rode banen. Ook is het shirt aan de achterkant helemaal gestreept, al zal er voor de Europese wedstrijden een thuisshirt zijn dat op de achterzijde een onderbroken vlak heeft. Dit is in verband met de reglementen van de UEFA. Ook is er een nieuwe bedrukking qua letters en cijfers ontwikkeld.

Op de binnenzijde van de hals én aan de achterkant van het logo - gedragen op het hart - staat het clubmotto Eendracht maakt macht. Het broekje is zwart, maar ook daarin zijn de ‘Brabantse’ rood-witte blokken opgenomen. Net als voorheen zijn ook de kousen weer geringd in het rood-wit. Het nieuwe thuistenue van PSV en Nike is vanaf 3 juli verkrijgbaar in de PSV FANstore, gevestigd in PSV FANworld via ingang 17 van het Philips Stadion.

Bron: PSV.nl

Type Shirt: Thuisshirt
Seizoen: 2010 tot en met 2012
Prijs Shirt SR: €74,99
Prijs Shirt Jr: €64,99
Prijs Broek SR: €34,99
Prijs Broek JR: €29,99
Prijs Kousen: €11,99
Hele Thuistenue Little Kids: €59,99

Bron: http://www.psvfanstore.nl/nl/coming-soon/juli-2010-3

Nou geen reden meer voor speculaties of het shirt lelijk of mooi word. Dit is het shirt voor de komende 2 seizoenen. De prijs van het shirt is omhoog geschroeft, met 5euro toch? Ik kan me niet herrineren wat ik vorig jaar heb betaald :p Nou jongens, de meningen kunnen gegeven worden!
------------
Ik vind persoonlijk dat het wel een mooi shirt is en iets speciaals heeft met de Brabantse blokken door de verticale strepen heen. Ik vind het jammer dat ze niet iets van een wit blok ofzo op de achterkant, want dat het zo doorloopt lijkt me niet zo mooi wanneer er ook nog naam + rugnummer op komt. Gelukkig zal dit bij de shirts in de Europa League wel zijn. Overigens is wel jammer dat PSV de euri weer verhoogd:(
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel mooi! Zeer herkenbaar als PSV en een mooi detail, namelijk het geblokte van de Brabantse vlag in de rode strepen.

Vind het wel weer een duur geintje, dus ik houd het bij mijn thuisshirt van de afgelopen seizoenen.
 
Het is saai vind ik. Maar wel een orginele shirt maar niet iets appart. Ik had ook iets met blokjes verwacht wat met Brabant te maken heeft. Maar goed als we in deze shirts Kampioen worden vind ik het best;)
 
Het is saai vind ik. Maar wel een orginele shirt maar niet iets appart. Ik had ook iets met blokjes verwacht wat met Brabant te maken heeft. Maar goed als we in deze shirts Kampioen worden vind ik het best;)

Volgens mij staan er in totaal wel 4000 blokjes op het shirt;)

Ik haal tot nu toe ieder jaar het nieuwe shirt.. Maar 75 euro.. Ongelooflijk.


Voorbestellen doe ik sowieso niet meer na het debacle van vorig jaar, waar duizenden supporters een half jaar moesten wachten op hun shirt, en vervolgens via aangifte hun geld terug moesten vragen.
 
Alles is tegenwoordig duur, voor een merk broek of shirt betaal je rond de 100 euro tegenwoordig. Ik zie PSV ook als een duur merk. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan