Bedankt voor de link!
Welke link bedoel je?

t02zf6xyg2q41.jpg
 
Ja, hoe goed zijn ze daar met voorspellen? Ik kan me niet voorstellen dat het PSV logo niet op de borst zal staan.
 
Kan een redelijk shirtje worden als de print van de logo's van het shirt gaat, en gewoon het logo op de borst komt. Ik persoonlijk vind de kleur ook wel aardig, zolang het uitshirt maar blauw wordt.
 
Kan een redelijk shirtje worden als de print van de logo's van het shirt gaat, en gewoon het logo op de borst komt. Ik persoonlijk vind de kleur ook wel aardig, zolang het uitshirt maar blauw wordt.
Wat een gedrocht, qua kleur, qua uitstraling, qua bedrukking, qua helemaal niks met de club of stad te maken hebben. Thuis tenue de rood-witte strepen met zwarte shorts, uit zwart met wit- rode details (zoals geblokte mouw of dunne lijnen, kraagaccenten etc) en het derde tenue (als het dan toch moet) in philips blauw met witte broek zou verreweg mijn voorkeur hebben. Groen is al niks en deze turkoise meuk al helemaal niet. :braak:
 
Wat een gedrocht, qua kleur, qua uitstraling, qua bedrukking, qua helemaal niks met de club of stad te maken hebben. Thuis tenue de rood-witte strepen met zwarte shorts, uit zwart met wit- rode details (zoals geblokte mouw of dunne lijnen, kraagaccenten etc) en het derde tenue (als het dan toch moet) in philips blauw met witte broek zou verreweg mijn voorkeur hebben. Groen is al niks en deze turkoise meuk al helemaal niet. :braak:
Groen is inderdaad wel mededinger voor de titel 'meest verschrikkelijke kleur voor een voetbalshirt'.
 
Ik heb er nog eens over nagedacht, hoe het toch komt dat de spelers zo apatisch zijn, vaak de Nederlandse jeugdspelers, en ik mogelijke reden zou kunnen zijn dat het komt doordat ze hier opgroeien zonder enige weerstand. Niet alleen dat ze in de watten worden gelegd door de ouders maar ook van buitenaf is er weinig om je zorgen om te maken hier. Extreme armoede kennen we hier niet echt en we worden in alle levensbehoeftes voorzien, en er zijn zoveel dingen al voor je geregeld. Vergelijk dat met bijvoorbeeld naar een aantal Zuid-Amerikaanse landen of Afrikaanse landen, dan moet je toch echt meer vechten om een bepaald comfortabel niveau van leven te bereiken. Zit er iets in denk je?
Tuurlijk. Aan de andere kant zijn hier trainingen en faciliteiten veel beter geregeld. Dus dat heft elkaar op, denk. Nederlands elftal doet het toch ook prima? Beter dan de Afrikaanse landen.
 
Tuurlijk. Aan de andere kant zijn hier trainingen en faciliteiten veel beter geregeld. Dus dat heft elkaar op, denk. Nederlands elftal doet het toch ook prima? Beter dan de Afrikaanse landen.
Ja klopt ook weer. Wat zou het dan zijn dat er geen winnaarsmentaliteit heerst?
 
Concurrentie (of gebrek eraan)? Voor jou tien anderen. Terwijl clubs vaak teveel baat hebben bij t slagen van dat ene jeugdtalent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan