Ah, ja!.... zogenaamd... :maniac:

Als nike met de stretchtest bewijst dat die 3% stugger is dan de normale, is het al legaal en mag je het een luxe naam en prijs geven. Het zal vast dus zo zijn maar of je als consument er echt baat bij hebt lijkt me niet.

Meeste kopen er 1 om te hebben of mooi mee te doen, ik koop de replica's om ze af te raggen, men vergeet dat ik was/ben een veelbelovende keeper dus dan overleven weinig shirtjes het hoe dan ook :D
 
Als nike met de stretchtest bewijst dat die 3% stugger is dan de normale, is het al legaal en mag je het een luxe naam en prijs geven. Het zal vast dus zo zijn maar of je als consument er echt baat bij hebt lijkt me niet.

Meeste kopen er 1 om te hebben of mooi mee te doen, ik koop de replica's om ze af te raggen, men vergeet dat ik was/ben een veelbelovende keeper dus dan overleven weinig shirtjes het hoe dan ook :D

Welke van de neon keepershirtjes heb je gehaald dan?
 
Welke van de neon keepershirtjes heb je gehaald dan?

Geen een, ik koop nooit keeperstenues, meestal de psv thuis shirts omdat die het meeste pijn doen voor het publiek hier wat 96% voor ajaks is :mask:

Ben benieuwd, als ik het in me hand hebt dan pas kan ik oordelen straks, voor die 12 euro ach, al hou ik hem in de auto om mensen te zieken alleen al is het de moeite waard.
ae86a920503050b9c035abaeceebcbf7.png


Maaar ik ben geregeld geniaal, alleen zien jullie dat weer niet of negeren het :D De namaakchinezen gebruiken als voorbeeld de originele shirt gewoon, alleen hebben ze heel slordig de puma logo gephotoshopt, kijk en vergelijk

5e2c7ba4c3c64c63f66e957a5961b5e7.png


En dan zie je deze, die helemaal de plank misslaat, qua lettertype en design :ROFL: daarom heet deze dus gewoon namaak en geen replica

827baf7901494cf4cb5edbd67bd13683.png


Deze komt dan weer wel goed in de buurt van het origineel, alleen de zwart/wit rond de mouwen en kraag is misschien net ff wat verkeerd. En hij heeft een cheapass camera wat slecht met rode kleur om kan gaan of er is een verschil tussen de rode lagen.
d7b3ffb403e5d755b547c1beb00ef493.png
 
Laatst bewerkt:
Link - Bavaria (Swinkels Family Brewers, met oa Palm, La trappe, Bavaria en nog wat andere bieren) sluit zich aan bij de brainport group als sponsor van PSV. Goede zaak denk ik.

Overigens: wat me bij mijn laatste bezoek aan Nederland opviel (de Bilt) is hoe verdomde veel Tesla's er rondrijden in Nederland (ik zie ze zelden op de Duitse wegen). Wat natuurlijk ook (gezien de gemiddeld genomen kleine afstanden) wel weer begrijpelijk is. Zou Tesla geen mooie sponsor zijn voor de achterkant? De grootste dealer zit eind Einhoven, in een land waar de verhoudingsgewijs het merk een flink marktaandeel kan krijgen, en het heeft een inovatie geschiedenis (groene leds middels Philips, banden met ASML?).

edit: 1596028137192.png
Bleek ooit zelfs al eens een gerucht te zijn geweest als mogelijke shirt sponser (niet waar dus, maar toegegeven staat het wel erg mooi op het shirt!)
 
Link - Bavaria (Swinkels Family Brewers, met oa Palm, La trappe, Bavaria en nog wat andere bieren) sluit zich aan bij de brainport group als sponsor van PSV. Goede zaak denk ik.

Overigens: wat me bij mijn laatste bezoek aan Nederland opviel (de Bilt) is hoe verdomde veel Tesla's er rondrijden in Nederland (ik zie ze zelden op de Duitse wegen). Wat natuurlijk ook (gezien de gemiddeld genomen kleine afstanden) wel weer begrijpelijk is. Zou Tesla geen mooie sponsor zijn voor de achterkant? De grootste dealer zit eind Einhoven, in een land waar de verhoudingsgewijs het merk een flink marktaandeel kan krijgen, en het heeft een inovatie geschiedenis (groene leds middels Philips, banden met ASML?).

edit: Bekijk bijlage 2145
Bleek ooit zelfs al eens een gerucht te zijn geweest als mogelijke shirt sponser (niet waar dus, maar toegegeven staat het wel erg mooi op het shirt!)

Elke link tussen onze mooie club en de verschrikkelijke megalomane en volslagen idiote elon musk moet te alle tijden voorkomen worden. Koste wat kost. hoe dan ook. Op alle mogelijke manieren.

Is mijn bescheiden mening.:giggle:
 
Ben toch wel tevreden met de shirts van PSV dit jaar. Niet de mooiste shirts van de afgelopen 10 jaar, maar ook niet de lelijkste.
 
TOTO komt op de mouw te staan bij PSV. Waarschijnlijk morgen al bij de eerste oefenwedstrijd. Verwacht wordt dat beide partijen de deal vandaag bekend maken. Het levert de club de komende vijf jaar naar schatting tussen de vijf en zes miljoen euro op.
 
TOTO komt op de mouw te staan bij PSV. Waarschijnlijk morgen al bij de eerste oefenwedstrijd. Verwacht wordt dat beide partijen de deal vandaag bekend maken. Het levert de club de komende vijf jaar naar schatting tussen de vijf en zes miljoen euro op.
t gegeven dat Toto 10 clubs kan sponsoren en ca. 1 miljoen per jaar aan PSV kan spenderen geeft toch wel weer aan dat gokken vooral winstgevend is voor de faciliterende partij.
Ik ben d'r geen voorstander van zoals pagina's terug al aangegeven. Als het goed is heeft PSV de fans hierin geconsulteerd en als dit de uitkomst is dan zal ik er (na deze post) niet meer over zeuren.
 
t gegeven dat Toto 10 clubs kan sponsoren en ca. 1 miljoen per jaar aan PSV kan spenderen geeft toch wel weer aan dat gokken vooral winstgevend is voor de faciliterende partij.
Ik ben d'r geen voorstander van zoals pagina's terug al aangegeven. Als het goed is heeft PSV de fans hierin geconsulteerd en als dit de uitkomst is dan zal ik er (na deze post) niet meer over zeuren.
Dit is zelfs de Nederlandse Staat die de burger aanzet tot gokken. Bijzonder dat dat gebeurt. Alsof de Staat een sigarettenfabriek in eigendom heeft en daarmee adverteert.
 
Ook het derde Brainport-shirt van PSV voor komend seizoen is bekend

link

Na het thuistenue en het uitshirt is ook het zogeheten derde shirt van PSV bekend. Via een Instagram-post van winkelketen Unisport.nl lekte de definitieve versie van het tricot uit. PSV draagt het shirt komend seizoen in een aantal uitwedstrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan