PSV west and together?
Huh? :unsure:

Ik snap dat alles in hoofdletters mooier is, maar ik moest hem toch even twee keer lezen
 
Het derde shirt van volgend jaar:
Coke.png


Best apart moet ik zeggen, ook al is het een template. Vind m wel mooi eigenlijk!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn bedenkingen of dit shirt écht is. Er zit wel een wit biesje rondom het logo, maar deze is veel dunner dan voorheen bij Nike en Umbro. Ook is het logo wat aan de kleine kant. Ik geloof het nog niet zo dus. Ik wil het ook niet, want zo mooi vind ik hem niet.
 
Ik heb mijn bedenkingen of dit shirt écht is. Er zit wel een wit biesje rondom het logo, maar deze is veel dunner dan voorheen bij Nike en Umbro. Ook is het logo wat aan de kleine kant. Ik geloof het nog niet zo dus. Ik wil het ook niet, want zo mooi vind ik hem niet.
Ik vind zo’n waslabeltje aan de buitenkant van een shirt ook niet zo fraai. We wachten af...
 
Ik heb mijn bedenkingen of dit shirt écht is. Er zit wel een wit biesje rondom het logo, maar deze is veel dunner dan voorheen bij Nike en Umbro. Ook is het logo wat aan de kleine kant. Ik geloof het nog niet zo dus. Ik wil het ook niet, want zo mooi vind ik hem niet.


fd74d8762e04a6e552f6c1b4b43b4226.png


125eef2bad673327b2b8fd6d8f01af78.png


Als je de 20/21 trends van puma ziet dan kan die van ons ook echt zijn, gat-ver-damme
 
Ziet er helaas wel legit uit.

Logo erop geplakt in plaats van geborduurd/genaaid, rare rode streepjes op de schouders, rare zwart-witte streepjes op mouwen en hals... Ook lijkt het oude logo er op te staan, terwijl er een herontwerp is. Vreemd. Al met al een lelijk en goedkoop ogend shirt. Ik had echt meer verwacht van Puma...

Deze laten we mooi in de winkel hangen.
 
Het derde shirt van volgend jaar:
Bekijk bijlage 2043


Best apart moet ik zeggen, ook al is het een template. Vind m wel mooi eigenlijk!
Met dit gelekte thuisshirt wordt dit shirt overigens (ook helaas) wel een stuk betrouwbaarder. Verhouding qua formaat tussen Puma-logo en PSV-logo is gelijk en het dunne witte biesje om het logo komt ook overeen.

Puma weet het nu dus al te verpesten. Dan vond ik het Umbro thuisshirt van afgelopen seizoen écht veel mooier.
 
Uitshirts ontwerpen ze toch vooral voor kids (die dan bij hun ouders gaan blèren dat ze zo'n shirt willen). Daarom lijken ze er tegenwoordig op alsof je in een pokémongame zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan