Bekijk bijlage 2008

Nou , zeg het maar :D

Een zijsprongetje.

Ik vind het 010- shirt het mooiste van deze 3 trouwens.

Alleen dat Gouden Gids is niet mooi natuurlijk. Daarnaast is een shirt zonder logo voor mij geen voetbalshirt, dat maakt het toch af. Al kunnen bepaalde logo's een shirt ook verpesten natuurlijk :maniac:

De winnaars per decennium:

1588956965248.png

Het PSV shirt uit 2009/10 is overigens verkozen tot het mooiste uit shirt.

Ook PSV heeft een eigen versie opgezet, waaruit de volgende winnaars kwamen:

1588957054747.png

Ik vind dat Adidas shirt uit 1988 trouwens wel mooi, ondanks dat het niet de traditionele strepen bevat.
 
Mooiste uitshirt ooit
PSV 2009/10

534


link

Heel mooi. :D
 
De beide jubileum shirts van PSV zijn imo de mooiste, niet alleen van alle PSV shirts, maar van de hele eredivisie. Het was op voorhand te verwachten dat er Ajax en Feyenoord shirts in de top 3 zouden eindigen. Wel zeer onverwacht daarom dat dat saaie Willem II shirt het dan uiteindelijk is geworden.
 
De beide jubileum shirts van PSV zijn imo de mooiste, niet alleen van alle PSV shirts, maar van de hele eredivisie. Het was op voorhand te verwachten dat er Ajax en Feyenoord shirts in de top 3 zouden eindigen. Wel zeer onverwacht daarom dat dat saaie Willem II shirt het dan uiteindelijk is geworden.
Ik vind ze alledrie niet heel bijzonder. Die van Ajax is zelfs gewoon saai.
 
Vind het heel bijzonder dan 4/6 shirtjes van PSV uit mijn tijd zijn. Heeft PSV dan echt zoveel lijke shirtjes gehad voor 2000? Of zelfs voor 2010? Kan me uit het PSV museum toch wel een aantal shirtjes herinneren die ik wel bijzonder vond. En dan oranje uitshirt... Vind ik echt een heel matig shirt.

Shirtjes per decennia vind ik wel heel mooi. Dacht eigenlijk dat ik niet zo veel met simpele modellen had, maar ik vind ze eigenlijk wel strak. Alleen die van Feyenoord en Graafschap vind ik minder, de rest ziet er echt heel mooi uit.
 
Sterke Word-art game op dat NAC-shirt. Ik zou wel een keer een nieuw shirt in de trend van dat 90-91 shirt willen, mooi ontwerp.
 
Vind het heel bijzonder dan 4/6 shirtjes van PSV uit mijn tijd zijn. Heeft PSV dan echt zoveel lijke shirtjes gehad voor 2000? Of zelfs voor 2010? Kan me uit het PSV museum toch wel een aantal shirtjes herinneren die ik wel bijzonder vond. En dan oranje uitshirt... Vind ik echt een heel matig shirt.

Shirtjes per decennia vind ik wel heel mooi. Dacht eigenlijk dat ik niet zo veel met simpele modellen had, maar ik vind ze eigenlijk wel strak. Alleen die van Feyenoord en Graafschap vind ik minder, de rest ziet er echt heel mooi uit.

Het stemmen werd gepromoot op social media, waar vooral een jongere generatie actief is. Vandaar deze nieuwe shirts.

Ik kan mezelf trouwens totaal niet in deze top 3 van PSV vinden.
 
Het stemmen werd gepromoot op social media, waar vooral een jongere generatie actief is. Vandaar deze nieuwe shirts.

Ik kan mezelf trouwens totaal niet in deze top 3 van PSV vinden.
Ik ook niet. De drie mooiste shirts zijn allen geen „PSV“-shirts.
En dat „mooie“ rode shirt moet natuurlijk lange mouwen hebben. Want zo droeg Romario het het meeste.
 
De winnaars per decennium:

1588956965248.png


Het PSV shirt uit 2009/10 is overigens verkozen tot het mooiste uit shirt.
Das eigenlijk ook gek! De drie winnaars zijn dus niet het mooiste shirt van hun decennium?

Overigens hebben ze volgens mij ook de pasvorm van de oude shirts aangepast. Dat waren toch veelal vormeloze zakken?
 
Alleen dat Gouden Gids is niet mooi natuurlijk. Daarnaast is een shirt zonder logo voor mij geen voetbalshirt, dat maakt het toch af. Al kunnen bepaalde logo's een shirt ook verpesten natuurlijk :maniac:

De winnaars per decennium:

Bekijk bijlage 2009

Het PSV shirt uit 2009/10 is overigens verkozen tot het mooiste uit shirt.

Ook PSV heeft een eigen versie opgezet, waaruit de volgende winnaars kwamen:

Bekijk bijlage 2010

Ik vind dat Adidas shirt uit 1988 trouwens wel mooi, ondanks dat het niet de traditionele strepen bevat.
Toeval of niet, op 5 vd 6 shirts staat Philips
 
Alleen dat Gouden Gids is niet mooi natuurlijk. Daarnaast is een shirt zonder logo voor mij geen voetbalshirt, dat maakt het toch af. Al kunnen bepaalde logo's een shirt ook verpesten natuurlijk :maniac:

De winnaars per decennium:

Bekijk bijlage 2009

Het PSV shirt uit 2009/10 is overigens verkozen tot het mooiste uit shirt.

Ook PSV heeft een eigen versie opgezet, waaruit de volgende winnaars kwamen:

Bekijk bijlage 2010

Ik vind dat Adidas shirt uit 1988 trouwens wel mooi, ondanks dat het niet de traditionele strepen bevat.
Ah en het shirt waar ik het over had zit er ook tussen :love:
 
We hoopten nog dat het zou wennen, maar tot nu toe is daar geen sprake van. Philips op de borst hoort bij PSV en dat mis je in elk tenue dat dit niet heeft.
 
Er is al eerder een discussie over geweest, maar ik denk dat het veel zou schelen om de tekst "metropoolregio" weg te halen.
Met alleen de tekst "Brainport Eindhoven" breng je de boodschap ook wel over en de tekst "Metropoolregio", die kleiner is, maakt het naar mijn mening alleen maar rommelig.
 
Er is al eerder een discussie over geweest, maar ik denk dat het veel zou schelen om de tekst "metropoolregio" weg te halen.
Met alleen de tekst "Brainport Eindhoven" breng je de boodschap ook wel over en de tekst "Metropoolregio", die kleiner is, maakt het naar mijn mening alleen maar rommelig.
Het idee zal vooral zijn om aan te geven dat het om meer dan Eindhoven gaat. Blijft wel een hele lap tekst.
Daarom was PHILIPS ook zo fraai. Een fraaie hoeveelheid letters, de P die het een goed begin geeft, een fraaie hoeveelheid verticale strepen, passend bij de verticale belijning van het shirt en een afwijkende S om het te beëindigen. Niet te vergelijken met “Gouden Gids“ op een lelijk geel vlak van het „mooiste shirt van de eredivisie“
 
Er is al eerder een discussie over geweest, maar ik denk dat het veel zou schelen om de tekst "metropoolregio" weg te halen.
Met alleen de tekst "Brainport Eindhoven" breng je de boodschap ook wel over en de tekst "Metropoolregio", die kleiner is, maakt het naar mijn mening alleen maar rommelig.

Ach dat hele metropoolregio onzin was een armoedig noodplannetje, beter blijven ze zoeken naar een echte sponsor
 
Jij was toch van „het maakt niet uit wat erop staat, zolang ze maar betalen“?

Iedereen betaald, dat is het probleem niet. Ik doelde op alles is prima als ze er maar goed voor betalen, dat Energiedirect bullshit was ook spuuglelijk en betaalde ook niet eens super, dus 2x loserdeal voor het portemonnee en oog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan