Ik word er ook niet direct warm van voor een PSV-shirt, maar op zich heeft het wel wat. Wel jammer dat veel ontwerpers dat witte biesje om het PSV logo vergeten. Dat geeft vaak net even dat extra contrast wat ik hier duidelijk mis.
Dat blauwe shirt daaronder lijkt eerder op een polo dan een PSV-shirt.

EDIT: Goed, het is niet bijster origineel, maar dan bedoel ik dit dus. Laat ons logo er nét wat meer uit springen. Oké, de templates die ik gebruik zijn lang niet zo mooi en professioneel als die van hierboven, maar toch. Meeste van die ontwerpers gaan ook wel iets te makkelijk om met weglaten van badges of de Puma logo's op de mouwen.

PSV_2020_derde_voorkant_2.png
 
Laatst bewerkt:
Die zwarte shirts zijn allemaal lelijk. Het moest zeker bezuinigd worden bij de inhuur van ontwerpers etc. De eenvoud van een ontwerp is vaak het mooiste wat er in het oog sprint. Nu heb ik het gevoel dat de identiteit van PSV steeds vaker verloren gaat door een aantal nieuwe geesten die iets anders willen. Beide zwarte shirts zijn goed genoeg voor een Excelsior of zo. Ze stralen niets uit, geen schoonheid, geen kracht en ook geen identiteit. Het wordt een beetje het verhaal van oud geld vs nieuw geld ( lees, Gordon of zo...).
 
Die zwarte shirts zijn allemaal lelijk. Het moest zeker bezuinigd worden bij de inhuur van ontwerpers etc. De eenvoud van een ontwerp is vaak het mooiste wat er in het oog sprint. Nu heb ik het gevoel dat de identiteit van PSV steeds vaker verloren gaat door een aantal nieuwe geesten die iets anders willen. Beide zwarte shirts zijn goed genoeg voor een Excelsior of zo. Ze stralen niets uit, geen schoonheid, geen kracht en ook geen identiteit. Het wordt een beetje het verhaal van oud geld vs nieuw geld ( lees, Gordon of zo...).
Welke kleuren spreken jou het meeste aan bij het ontwerpen van een uitshirt?
 
Die zwarte shirts zijn allemaal lelijk. Het moest zeker bezuinigd worden bij de inhuur van ontwerpers etc. De eenvoud van een ontwerp is vaak het mooiste wat er in het oog sprint. Nu heb ik het gevoel dat de identiteit van PSV steeds vaker verloren gaat door een aantal nieuwe geesten die iets anders willen. Beide zwarte shirts zijn goed genoeg voor een Excelsior of zo. Ze stralen niets uit, geen schoonheid, geen kracht en ook geen identiteit. Het wordt een beetje het verhaal van oud geld vs nieuw geld ( lees, Gordon of zo...).

Je weet dat dit van huis-tuin-en-keuken ontwerpers komt die op hun zolderkamer wat aan zitten te kloten en niet van ontwerpers die voor PSV bezig zijn he? :D
 
Effen, mat, simpel heeft vaak ook mijn voorkeur. Geen biesjes, randjes, structuur of glansvelden.
Zwart shirt + sponsor in wit / Donkerblauw shirt + sponsor in goud / Wit shirt met sponsor in Philips blauw.
Broek liefst zelfde kleur als het shirt, sokken in kleur sponsor.

(Ik zou me overigens de ballen uit de broek lachen als men gouden broekjes aandurft bij het donkerblauwe shirt..! ;))


Dat zouden mijn voorkeuren denk ik zijn. Maar beetje saai om te ontwerpen.
 
Was dat niet in het jubileumjaar? Zonder Guus dus...
Oh oké zou kunnen. Ik houd van simpel met her en der wat accenten. Helaas zie ik de laatste jaren de shirts steeds lelijker worden. Ook die groene van vorig seizoen, zo oerlelijk en zo niets uitstralend.. Past meer bij de grijze muizen in de Eredivisie en niet bij een club die jaarlijks kampioen wil worden.
 
Tja smaken verschillen nou eenmaal.
Ik weet zelf goed wat ik mooi zou vinden als PSV shirt, maar ik denk dat anderen dat weer niks zouden vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan