Van een medeforummer nog wat verzoekjes/ideetjes gekregen. Zelf vind ik de eerste wel aardig te pruimen. Bij de tweede moet je eigenlijk de hoek waarop de streep loopt op 45 graden houden om de blokjes 'mooi af te snijden', maar dan loopt de baan niet echt mooi meer over het shirt. De derde met de horizontale band vind ik geen porem: misschien moet die band ergens anders liggen? De laatste lijkt iets teveel op een carnavalsshirt, denk ik?

Bekijk bijlage 1967

Ik vind die met die schuine band juist het meeste op een carnavalsshirt lijken :unsure:. Krijg ook de neiging om 'viva la revolucion!' te gaan roepen als ik die band zo zie :ROFL:

Ik durf het haast niet mee te zeggen nu, maar het blokkenpatroon is niet echt mijn ding.

Ik vind het ook niks, en ik ben nog wel geboren en getogen in Brabant. Dat zulke shirts mij direct aan de enorme faalhaasperiode van PSV doen denken zal daar vast aan bijdragen, maar ook toen het ontwerp destijds gepresenteerd werd, was ik er niet echt kapot van.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
' Het nieuwe uitshirt van de Eindhovenaren wordt lichtblauw met witte accenten. Dat meldt het doorgaans betrouwbare Footyheadlines. De kleuren lijken te vergelijken met het uitshirt van PSV in 2006. Daarnaast wordt er in het shirt een geluidsgolf verwerkt om de band met lokale artiesten te vieren. '

Ik ben benieuwd hmm, blauw kan snel mooi zijn maar ook heel snel iets lelijk
 
Van een medeforummer nog wat verzoekjes/ideetjes gekregen. Zelf vind ik de eerste wel aardig te pruimen. Bij de tweede moet je eigenlijk de hoek waarop de streep loopt op 45 graden houden om de blokjes 'mooi af te snijden', maar dan loopt de baan niet echt mooi meer over het shirt. De derde met de horizontale band vind ik geen porem: misschien moet die band ergens anders liggen? De laatste lijkt iets teveel op een carnavalsshirt, denk ik?

Bekijk bijlage 1964Bekijk bijlage 1965Bekijk bijlage 1966Bekijk bijlage 1967
Als ik moet kiezen zou ik gaan voor het shirt linksboven. Persoonlijk zie ik liever een wit (zoals 18-19) of lichtblauw tenue (zoals in 15-16). Wel erg mooi ontworpen!
 
Ik wilde net zeggen, ik zag echt 0,0 verschil tussen de letters in de twee voorbeelden bij Quagmire haha.

In ieder geval, vind de S compleet buiten toon vallen eigenlijk. Alsof hij groter is. Had niet perse gehoeven.
 
Poepoe. Daar zullen wel uren van vergaderen aan vooraf gegaan zijn: zullen we een keer het haakje van de S in het logo verwijderen?

Briljant idee. Een andere reactie zou ik van die aanwezigen niet verwachten.
 
Het lettertype van "EST 1913" is ook veranderd trouwens.

De oude vond ik mooier, maar het maakt me vrij weinig uit eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan