Morele bullshit, je kan niet alles/iedereen redden. Met of zonder PSV gaan mensen toch wel gokken, raken verslaafd of zijn het. Moet PSV zich dan schuldig voelen voor mensen die het zelf verneuken? Allemaal 18+ zijn, discipline van niks hebben? Fu*k hun, kan je prima negeren zonder 0% schuldgevoel. Psv en al die pruts fans moeten zich dan ook kapot schamen voor Energiedirect die mensen oplicht aan de deur, met beloftes en bullshit die niet waar is, maar daar hoor je niks over :sleep:

Heineken zegt toch ook drink verantwoord, en sponsort alle race evenementen, zie je hun of de fans huilen over de link van alcohol ven rijden? We leven in 2020 bijna en mensen staan echt vast in de jaren 70 tijdperk nog steeds.
 
Met of zonder PSV gaan mensen toch wel gokken, raken verslaafd of zijn het.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit onzin is. Het hele idee van sponsoring is om mensen te overtuigen om je product te gebruiken en naamsbekendheid te verhogen. Toen energiedirect sponsor werd kreeg je als supporter ook extra aanbiedingen om over te stappen, tuurlijk zijn er mensen die daar gebruik van maken.

En als het echt geen effect heeft, waarom zou zo een gokbedrijf dan geld op tafel willen leggen om PSV te sponsoren als het ze zelf niks oplevert?

Voor de rest ben ik het wel eens met je bericht overigens
 
Ik hoop dat je begrijpt dat dit onzin is. Het hele idee van sponsoring is om mensen te overtuigen om je product te gebruiken en naamsbekendheid te verhogen. Toen energiedirect sponsor werd kreeg je als supporter ook extra aanbiedingen om over te stappen, tuurlijk zijn er mensen die daar gebruik van maken.

En als het echt geen effect heeft, waarom zou zo een gokbedrijf dan geld op tafel willen leggen om PSV te sponsoren als het ze zelf niks oplevert?

Voor de rest ben ik het wel eens met je bericht overigens

Ga brainport alweer van t shirt af trouwens? Of is het zowieso n beetje n non-discussie?
 
Ik hoop dat je begrijpt dat dit onzin is. Het hele idee van sponsoring is om mensen te overtuigen om je product te gebruiken en naamsbekendheid te verhogen.

Een mes heeft 2 kanten, PSV heeft Unibet nodig voor het geld, Unibet heeft PSV nodig voor klanten/naamsbekendheid. PSV heeft het gokken en alle nare aspecten daar van niet uitgevonden, die verleent een dienst aan een LEGAAL bedrijf wat niks verkeerds doet. Dat er zwakkelingen zijn die zich zelf daar mee in problemen brengen is niet de schuld van PSV, Unibet heeft een regeling en hulpafdeling voor zulke gevallen, PSV staat totaal los van alle nare aspecten van gokken.

Er zijn tientallen clubs die deze discussie niet eens voeren en het gewoon doen, en wij praten of het nog goed is wauw
 
En toch staat er 1 of meerdere te popelen OM het in NL te doen, puur omdat ze dan de primeur hebben als eerste te zijn. Toen de sponsor werd gezocht waren we nog geen pauperclub, dus was vast mogelijk om een goede gok-deal te fixen maar ja... Moraalblabla :braak:
 
Geruchtje over het uit-shirt van volgend jaar:

Geruchtje over het uit-shirt van volgend jaar:


:unsure: Zo zo ... Gaat Afellay zowel in uit als thuiswedstrijden spelen? :confused: ;)
 
Het zijn gewoon voorspellingen, maar als het de richting is die Puma op gaat dan is het zeker nice, koop ik ze meteen via de webshop ipv aliexpress :D
 
Ja inderdaad gewoon voorspellingen. Als je doorklikt op de maker zie je dat hij zegt dat dit zijn voorspelling/interpretatie is van de geruchten.
Jammer dat Puma waarschijnlijk ook hun logo op de mouwen wil. Ik vind het shirt mede hierdoor erg rommelig ogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan