Het nieuws dat PSV zou overstappen van Umbro naar Puma kwam van origine van Footyheadlines. Een alinea die ik heel interessant vond (en iets dat niet is opgepikt) is de volgende: Info on the PSV 20-21 away and third kits is set to be leaked soon.

Dat sugerreerd dat het een stuk verder zou zijn dan we vermoeden
 
Ik heb een paar jaar lang de velden van de laagst denkbare regionen van het amateurvoetbal van West-Brabant onveilig gemaakt met Puma's, maar zonder gekheid: wat mij betreft een kutmerk (ik denk meteen aan Feyenoord, misschien ligt het daar aan) maar beter dan Umbro, en gezien we Nike al geprobeerd hebben, zou alleen Adidas een grotere naam zijn. Al met al: best tevreden.
 
Ik heb een paar jaar lang de velden van de laagst denkbare regionen van het amateurvoetbal van West-Brabant onveilig gemaakt met Puma's, maar zonder gekheid: wat mij betreft een kutmerk (ik denk meteen aan Feyenoord, misschien ligt het daar aan) maar beter dan Umbro, en gezien we Nike al geprobeerd hebben, zou alleen Adidas een grotere naam zijn. Al met al: best tevreden.
Aan de andere kant is dit ook gewoon een opmaat naar beter. T staat immers voor Probeert U Maar Adidas
 
Kan hier ook alleen maar positief over zijn. Als ze nu ook het logo laten zoals het hoort te zijn dan ben ik helemaal tevreden.
 
AZ krijgt komend jaar Nike als leverancier van de shirtjes in plaats van Under Armour. Toch zeker opvallend te noemen.

Bron
 
AZ krijgt komend jaar Nike als leverancier van de shirtjes in plaats van Under Armour. Toch zeker opvallend te noemen.

Bron

Tjah, krijgen ze leuk een standaard shirtje van Nike toegestuurd waar ze in de League Two ook in spelen. Leuk dat er Nike op de borst staat, maar ik zie er eigenlijk de toegevoegde waarde niet van in als je 0 inspraak hebt in het ontwerp van het shirt en Nike voor de rest niks met je doet qua extra promotie. Wat ik bij een Puma eerder zie gebeuren (betreffende PSV)
 
AZ krijgt komend jaar Nike als leverancier van de shirtjes in plaats van Under Armour. Toch zeker opvallend te noemen.

Bron

Inderdaad wel bijzonder, aangezien het een kleine club betreft die een subtopper is. Er werd toch gezegd hier dat Nike alleen maar grote topclubs wou sponsoren. Dit seizoen doet AZ het toevallig een keer leuk, maar dat is natuurlijk niet stelselmatig. Maar goed, gingen PSV en Nike niet uit elkaar omdat Nike teveel de teugels in handen wou hebben en te weinig betaalde?
 
Inderdaad wel bijzonder, aangezien het een kleine club betreft die een subtopper is. Er werd toch gezegd hier dat Nike alleen maar grote topclubs wou sponsoren. Dit seizoen doet AZ het toevallig een keer leuk, maar dat is natuurlijk niet stelselmatig. Maar goed, gingen PSV en Nike niet uit elkaar omdat Nike teveel de teugels in handen wou hebben en te weinig betaalde?
Nike staat niet per definitie gebonden aan een topclub....volgens mij had rkc zelf ooit nike😂 dus wat maakt het uit wat een ander draagt! Als wij er maar mooi en netjes bij lopen
 
En dan hoor ik op BNR radio, PSV heeft onderzoek gehouden onder de fans en daar bleek uit dat ze geen goksites als sponsor willen :FP:
Door dit soort pannenkoek fans + psv leiding staan we nu waar we staan, en gaan we tot 2030 hooguit 1 of 2 feestjes vieren. Wij doen braaf en netjes en de overige clubs lachen zich suf en pakken groot geld, hoe debiel kan je als PSV zijn, en dan nog roepen dat PSV bij de beste 32 clubs van europa wilt behoren

Man man man, in zulke gevallen weet ik niet of ik moet lachen of huilen. Want stel je voor dat PSV gokken stimuleert, dat je zoon er straks op gaat puh puh.. die moet beschermd worden. Dat die al jaren een unibet account heeft en gokt waar jij niet van af weet laten we ff er buiten :FP:

Stelletje opperprutsers gewoon. Als Ford, Pepsi, Logitech, C&A en Unibet allemaal 10m per seizoen bieden, dan hoef je van mij ook niet voor Unibet te kiezen en keur ik de brave opties goed, MAAAR als Unibet met kop en schouders boven de rest uitsteekt dan hoor je meteen ja te zeggen. Heel de wereld doet het maar wij moeten de braafste sukkeltje van de klas zijn, als het nou wat oplevert ok maar wij schieten ons zelf in de voet en doen dan wijs hoe slim wij zijn :FP:

De P van Philips is zo goed als weg, mag gerust ingeruild worden door Pruts
 
En dan hoor ik op BNR radio, PSV heeft onderzoek gehouden onder de fans en daar bleek uit dat ze geen goksites als sponsor willen :FP:
Door dit soort pannenkoek fans + psv leiding staan we nu waar we staan, en gaan we tot 2030 hooguit 1 of 2 feestjes vieren. Wij doen braaf en netjes en de overige clubs lachen zich suf en pakken groot geld, hoe debiel kan je als PSV zijn, en dan nog roepen dat PSV bij de beste 32 clubs van europa wilt behoren

Man man man, in zulke gevallen weet ik niet of ik moet lachen of huilen. Want stel je voor dat PSV gokken stimuleert, dat je zoon er straks op gaat puh puh.. die moet beschermd worden. Dat die al jaren een unibet account heeft en gokt waar jij niet van af weet laten we ff er buiten :FP:

Stelletje opperprutsers gewoon. Als Ford, Pepsi, Logitech, C&A en Unibet allemaal 10m per seizoen bieden, dan hoef je van mij ook niet voor Unibet te kiezen en keur ik de brave opties aan, MAAAR als Unibet met kop en schouders boven de rest uitsteekt dan hoor je meteen ja te zeggen. Heel de wereld doet het maar wij moeten de braafste sukkeltje van de klas zijn, als het nou wat oplevert ok maar wij schieten ons zelf in de voet en doen dan wijs hoe slim wij zijn :FP:

De P van Philips is zo goed als weg, mag gerust ingeruild worden door Pruts

Wat is t probleem hier dan? Dat de meerderheid ergens anders over denkt dan jij? Of dat PSV luisteren wil naar de aanhang op n punt waar moreel vraagtekens aan t koppelen zijn en niet haar naam blind aan de hoogste bieder wil koppelen? Beide punten vind ik mooi. Of is de R in mijn accountnaam dan ook gelijk die van "retarded"?
 
Terug
Bovenaan Onderaan