1000040041.jpg

Strak maar wel ietsie teveel wit. Benieuwd hoe dat er in totaal uit ziet. Wel stuk mooier dan dit seizoen omdat er zo te zien niet zo'n gekke zwarte streep zit aan de zijkant en geen vlekkerige strepen. En de strepen even breed is ook een pluspunt

Laatst bewerkt:
Ja is echt weken over nagedacht. Paar strepen met een roller, een halve hakenkruis er in verwerken en klaar.
Als ik eens in de zoveel jaren een shirtje haal dan is het meestal een uit of derde shirt omdat als je eenmaal een thuisshirt hebt ze veel op elkaar lijken. Thuis moet je ook niet te veel aan rommelen vind ik, herkenbaarheid van PSV zoals Ajax de baan in het midden heeft en Feyenoord de vlakken. Anders raakt de schilder in de war

Bekijk bijlage 7552

Strak maar wel ietsie teveel wit. Benieuwd hoe dat er in totaal uit ziet. Wel stuk mooier dan dit seizoen omdat er zo te zien niet zo'n gekke zwarte streep zit aan de zijkant en geen vlekkerige strepen. En de strepen even breed is ook een pluspunt
Dit shirt doet me denken aan Europa League-jaren met spelers als Lens en Pieters en dat is geen compliment. Jammer, vond dat we net de afgelopen twee jaar wel weer redelijk bezig waren met thuisshirts.

Terug
Bovenaan Onderaan