Ik weet niet of dit uberhaupt toegestaan is in dit forum, maar ik ben zoek naar een van deze shirts in hele goed staat;
Indien je bereidt bent deze te verkopen hoor ik het graag middels een prive bericht. (Maat L)

Shirt.png
 
Laatst bewerkt:
Dit plaatje is vandaag geplaatst op de psv site.
Kunnen we concluderen dat we een oranje shirt gaan krijgen komend jaar? of zal het mogelijk een keepersshirt zijn.
Ik verwacht dat dit een eerste hint zal zijn, naar het uitshirt of het 3e shirt.
 

Bijlagen

  • cid79221_Philipsnek.jpg
    cid79221_Philipsnek.jpg
    21,4 KB · Weergaven: 16
Hmmm, van de mouw naar de rug/kraag. Betekent dit dat ze ruimte aan het maken zijn voor een nieuwe extra mouwsponsor?

Ben benieuwd hoe die Philips badge er in combinatie met de rugsponsor uit ziet. Hopelijk niet rommelig.
 
Hmmm, van de mouw naar de rug/kraag. Betekent dit dat ze ruimte aan het maken zijn voor een nieuwe extra mouwsponsor?

Ben benieuwd hoe die Philips badge er in combinatie met de rugsponsor uit ziet. Hopelijk niet rommelig.
Kunnen ze van die 50 miljoen niet gewoon 10 miljoen aan de huidige shirtsponsor geven en Philips 2 seizoenen op de borst zetten? 10 miljoen aan types Baumgartl spenderen of het verleden doen herrijzen. Ik koop meteen een shirt dan.
 
Vorig jaar 1 juli, jaar er voor 19 juni en in 2018 op 29 juni.
Ik vermoed zelf pas na het EK of pas nadat Oranje is uitgeschakeld. Dat lijkt me commercieel het slimst tenminste
In ieder geval altijd later dan die stomme klup. Zou leuk zijn als wij ook eens wat vroeger waren
 
Terug
Bovenaan Onderaan