Raar bericht eigenlijk. We maken het shirt vandaag bekend, maar het ziet er zo uit. Ja, dan valt er niks meer te vertellen.
 
Ik had liever gewoon een plaatje. Ik kijk zelden filmpjes: te veel geluid en duurt te lang.
En ook niet mijn muziek. En onder dat filmpje dan ook nog een schrijffout in de tekst: "Op die ladder, elke treden is een eind hoger".
Vind ik dan toch weer knullig.
 
Prachtig uitshirt! Afgelopen jaar was echt een vreselijk exemplaar, lelijkste ooit. Dan is het fijn dat we nu weer een mooi shirt krijgen, de 1e shirts van Puma stemmen positief!
 
Als je het zo van dicht bij bekijkt, is het echt wel leuk shirtje, met leuke details er in, kraagje en de boel er omheen lijkt wat cheapass maar verder prima mee te leven shirt

f72a3b7408279ebca9d55ef005f24bf8.png


ba5d1fbb4df0193bff3486fb287dea79.jpg


7628452ff9015338609cc7a1c3cd98f2.jpg
 
Wel opvallend dat bij het zeer dure authentic shirt het logo erop gedrukt is, terwijl dit op het goedkopere shirt wel mooi geborduurd is.
De spelers gaan dit seizoen dus spelen met shirts waarop ons mooie logo gedrukt is. Dat vind ik minder.
 
Wel opvallend dat bij het zeer dure authentic shirt het logo erop gedrukt is, terwijl dit op het goedkopere shirt wel mooi geborduurd is.
De spelers gaan dit seizoen dus spelen met shirts waarop ons mooie logo gedrukt is. Dat vind ik minder.

Zal wel weer iets met topsport te maken hebben. Bruma kan minder hard rennen met een geborduurd logo en voor Rosario is het vervelend als dat geborduurde logo heel de tijd langs zijn borst schuurt zodra hij met zijn lichaam naar achteren draait om de bal naar Viergever te passen.
 
Ik vind het persoonlijk een mooi uitshirt. Lazio en Napoli vibes. Leuke presentatie ook, en hoewel ik normaal gesproken niet echt een hiphop fan ben kan ik dit nummer met bijbehorende tekst wel waarderen. Fresku is ook een leuke en sympathieke gozer en wat dat betreft een prima ambassadeur die vooral de jeugd aanspreekt. Top gedaan van PSV, mag ook een keer gezegd worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan