Of je het mooi vind of niet blijft een discussie, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.
Maar dat ons mooie logo niet Rood Wit is, is natuurlijk wel een schande :braak:
 
Wat mij betreft een van de mooiste uitshirts die ik in lange tijd gezien heb. Zelfs met de sepia uitvoering van t logo. Ik hoop (en neem aan) dat rood en wit in het thuisshirt gewoon zullen knallen.
 
De reden dat „Oranje“ met Koningsdag, een EK en WK zo opvalt is dat er behalve de aanhangers van Bagwhan echt niemand in deze vreselijke kleur wil rondlopen. Maar misschien willen ze de tegenstander verwarren door er uit te zien als Volendam. Een geluk is dat de meeste thuissupporters dit vrijwel nooit hoeven aan te zien.
 
Wat mij betreft een van de mooiste uitshirts die ik in lange tijd gezien heb. Zelfs met de sepia uitvoering van t logo. Ik hoop (en neem aan) dat rood en wit in het thuisshirt gewoon zullen knallen.
Ik vind het ook een erg mooi uit-shirt, maar het logo van PSV, ook al gaat het vloeken met de rest, moet gewoon in het rood en niet in de oranje-kleur die het nu heeft. En het Oranje-broekje mag wat mij betreft iets minder fel van kleur.
 
Ik vind hem wel mooi :)
Beetje vreemde keuze wat betreft dat oranje maar het doet me in positieve zin weer enigszins denken aan het zwarte met Brabantse blokken uitshirt jaren geleden.
 
Tegenwoordig is het de trend om te spelen met de logo's van de clubs om deze aan te passen aan het shirt. Vraag is of dit een verrijking voor het shirt is of niet. Toch vind ik dit shirt een goede uitstraling hebben en het felle oranje broekje kan er wat mij betreft prima bij. Ook de sokken hebben een nette afwerking gekregen dus al met al een goed shirt. Goed ook om te zien dat er weer binding met de regio is middels de sponsor.

Nu nog een goed thuisshirt, gecombineerd met een paar gerichte aankopen en ik heb weer zin in het aankomende seizoen!
 
Best aardig shirt en de sponsor is beter dan wat we hadden. Alleen gruwelijk lelijk dat het logo is aangepast. Het logo moet altijd de originele kleuren hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan