Volgende week is het nieuwe shirt al te bestellen op alibaba, let maar op :lmao:

Maaaaaar, de letterlijk en figuurlijk million dollar question is of Philips gaat mee betalen? Die betalen al om op het shirt te staan, maar zitten ook in de Brainport groepje, dus gaan zij nu 2x betalen of hun betaling word afgetrokken, vraag waar we nooit een antwoord op gaan krijgen ben ik bang.
Toch wel, want die vraag werd tijdens de persconferentie gesteld. Zoals ik het begrijp betalen ze minder voor het founder logo op het shirt.

Er doen dus meerdere bedrijven mee, kan ik als bedrijf of instelling ook nog aansluiten?
Bedrijven of instellingen die geïnteresseerd zijn om onderdeel te worden van deze innovatieve samenwerking, kunnen contact opnemen met PSV.

Kortom, aansluiting tot de brainport groepje gaat nu extra geld kosten omdat ze ook moeten bijdragen voor het PSV shirt? Dus dat kan bedoeld zijn met dat de financiële bijdrage kan groeien
Huh? Heb je de persconferentie gezien? Dit staat los van de Stichting Brainport Eindhoven.
 
Interessante ontwikkeling hoor. ASML heeft niets met consumenten, maar maakt zich wel al langer hard voor een aantrekkelijke regio om personeel aan zich te binden. De sponsordeal kan ze wel eens die sterkere regio opleveren en voor PSV zelfs een sterkere internationale merknaam. Straks allemaal tech-hippies met een PSV hart. Dat vind ik een mooiere aanvulling op boeren dan havenslaven of grachtengordelkakkers en straatcriminelen.
 
Gaat GoodHabitz weg? Want Energie gaat toch ook al op de achterkant? Lekker vol zo... Beetje jammer dat het zo'n chaos is. Gelukkig is het maar de achterzijde.
 
Black & Decker alleen had nog gekund, maar Stanley Black & Decker is teveel :-/
Geen eens ruimte voor de naam van de speler meer dus ?
 
Wel een grote naam. Heb persoonlijk alleen maar slechte ervaring met Black&Decker gereedschap. Stanley en DeWalt zijn dan wel weer prima.
 
Wel een grote naam. Heb persoonlijk alleen maar slechte ervaring met Black&Decker gereedschap. Stanley en DeWalt zijn dan wel weer prima.
In principe is het alle 3 hetzelfde. Alle 3 de merken worden door Stanley Black & Decker in de markt gezet en op dezelfde locaties geproduceerd. Mooi inderdaad dat een zo'n internationaal bedrijf met roots in de USA z'n naam gaat koppelen aan PSV. Overigens zal dit wel deels op conto van Edco zijn. Dit bedrijf met vestigingen in oa Deurne, Helmond en Eindhoven is al langer sponsor en is operationeel verantwoordelijk voor een groot gedeelte van de distributie van de Stanley Black & Decker producten in Europa.
 
Nu het nieuwe seizoen er weer aankomt, beginnen de nieuwe shirts voor het volgende seizoen weer gepresenteerd te worden. Veel merken hanteren een bepaald design in veel van de shirts van dat jaar. Twee jaar geleden zag je bijvoorbeeld dat Umbro gebruik maakte van die extra lijn naast de strepen bij andere shirts voordat het PSV shirt gepresenteerd werd met dergelijke strepen. Afgelopen jaar zag je die Umbro blokjes op de mouwen bij veel shirts voordat je het bij PSV zag.

Ben benieuwd welke trends we kunnen ontwaren dit jaar in de Umbro shirts voordat de PSV shirts uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
Nu het nieuwe seizoen er weer aankomt, beginnen de nieuwe shirts voor het volgende seizoen weer gepresenteerd te worden. Veel merken hanteren een bepaald design in veel van de shirts van dat jaar. Twee jaar geleden zag je bijvoorbeeld dat Umbro gebruik maakte van die extra lijn naast de strepen bij andere shirts voordat het PSV shirt gepresenteerd werd met dergelijke strepen. Afgelopen jaar zag je die Umbro blokjes op de mouwen bij veel shirts voordat je het bij PSV zag.

Ben benieuwd welke trends we kunnen ontwaren dit jaar in de Umbro shirts voordat de PSV shirts uitkomen.

Ik vind dat eigenlijk ergens wel zonde, dat we altijd van die standaardshirtjes hebben van Umbro (en voorheen Nike). Het zal wel om het geld gaan he.
 
Ik vind dat eigenlijk ergens wel zonde, dat we altijd van die standaardshirtjes hebben van Umbro (en voorheen Nike). Het zal wel om het geld gaan he.
Je moet het denk ik meer zien zoals je een Rolls-Royce ook “bespoke” kunt kopen. Je kunt veel veranderen, maar de wielophanging, plaats van het ABS-systeem liggen wel vast. En ook bepaalde onderdelen van de vormgeving (hoe dat figuurtje op de motorkap eruit ziet) kan een klant niet zo maar veranderen. Maar dat wil nog niet zeggen dat het dan dus een standaard product is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan