Volgende week is het nieuwe shirt al te bestellen op alibaba, let maar op :lmao:

Maaaaaar, de letterlijk en figuurlijk million dollar question is of Philips gaat mee betalen? Die betalen al om op het shirt te staan, maar zitten ook in de Brainport groepje, dus gaan zij nu 2x betalen of hun betaling word afgetrokken, vraag waar we nooit een antwoord op gaan krijgen ben ik bang.
Toch wel, want die vraag werd tijdens de persconferentie gesteld. Zoals ik het begrijp betalen ze minder voor het founder logo op het shirt.

Er doen dus meerdere bedrijven mee, kan ik als bedrijf of instelling ook nog aansluiten?
Bedrijven of instellingen die geïnteresseerd zijn om onderdeel te worden van deze innovatieve samenwerking, kunnen contact opnemen met PSV.

Kortom, aansluiting tot de brainport groepje gaat nu extra geld kosten omdat ze ook moeten bijdragen voor het PSV shirt? Dus dat kan bedoeld zijn met dat de financiële bijdrage kan groeien
Huh? Heb je de persconferentie gezien? Dit staat los van de Stichting Brainport Eindhoven.

Interessante ontwikkeling hoor. ASML heeft niets met consumenten, maar maakt zich wel al langer hard voor een aantrekkelijke regio om personeel aan zich te binden. De sponsordeal kan ze wel eens die sterkere regio opleveren en voor PSV zelfs een sterkere internationale merknaam. Straks allemaal tech-hippies met een PSV hart. Dat vind ik een mooiere aanvulling op boeren dan havenslaven of grachtengordelkakkers en straatcriminelen.

49euro

Ballenjongen
Wel een grote naam. Heb persoonlijk alleen maar slechte ervaring met Black&Decker gereedschap. Stanley en DeWalt zijn dan wel weer prima.
In principe is het alle 3 hetzelfde. Alle 3 de merken worden door Stanley Black & Decker in de markt gezet en op dezelfde locaties geproduceerd. Mooi inderdaad dat een zo'n internationaal bedrijf met roots in de USA z'n naam gaat koppelen aan PSV. Overigens zal dit wel deels op conto van Edco zijn. Dit bedrijf met vestigingen in oa Deurne, Helmond en Eindhoven is al langer sponsor en is operationeel verantwoordelijk voor een groot gedeelte van de distributie van de Stanley Black & Decker producten in Europa.