Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja, in elk geval behouden we dan onze voorsprong van twee punten op Ajax, want die moeten uit naar Volendam.Telstar is goed hoor! 18 doelpogingen tegen Ajax. Als ze iets scherper waren geweest hadden ze gewoon 3x kunnen scoren. Wordt een zware dobber voor PSV waarbij ik een nederlaag niet uitsluit!
Ik sluit een nederlaag ook niet uit. Telstar gaat deze wedstrijd verliezen.Telstar is goed hoor! 18 doelpogingen tegen Ajax. Als ze iets scherper waren geweest hadden ze gewoon 3x kunnen scoren. Wordt een zware dobber voor PSV waarbij ik een nederlaag niet uitsluit!

Zou prettig zijn om als koploper naar Nijmegen af te reizen, kortom, scoren is het devies.Gewoon winnen met minimaal 3-0, met minder ben ik ontrvreden. Met een tegengoal ook.
Als we ook efficiënt met de kansen omgaan moet een 6 of 7-0 makkelijk kunnenAls Telstar aanvallend spel gaat spelen tegen PSV, dan verwacht ik dat ze de bietenbrug opgaan.
Dat betekent een field day voor de snelle jongens als Van Bommel, Esmir/Man en Pepi.
Ach ja, niet erg interessant zolang PSV maar wint.Zou prettig zijn om als koploper naar Nijmegen af te reizen, kortom, scoren is het devies.
Gewoon dik winnen..Ach ja, niet erg interessant zolang PSV maar wint.
Lang geleden hoor dat alweer. Hoop het wel.Pepi alweer basis ?
Die mist nog wedstrijdritme..Pepi alweer basis ?
Telstar is een prima tegenstander om dat wedstrijdritme op te doen.Die mist nog wedstrijdritme..
Ik zou m een helft geven dan. Beetje voorzichtig zijn nog..Telstar is een prima tegenstander om dat wedstrijdritme op te doen.
Het zal wel 20 minuten worden, gok ik. En dan na de interlands er weer staan.Ik zou m een helft geven dan. Beetje voorzichtig zijn nog..
Precies. Meteen weer een blessure erbij, liever niet eigenlijk..Het zal wel 20 minuten worden, gok ik. En dan na de interlands er weer staan.