PSV - Telstar | Zaterdag 30 augustus 20:00 | Eindstand 0-2

Gezien het spel van de afgelopen 3 wedstrijden en dan ook nog in het Philips stadion tegen promovendus Telstar....dat moet toch een makkie worden...eindstand: 5-0.....Forza PSV.... :PSV:

Zou toch goed moeten komen! Ik hoop op nog een mooie pot zodat we met 12 punten richting de interland break gaan. Na die tijd is ons team als het goed is helemaal bij elkaar, en is vooral ook Pepi weer startklaar. Dus dat we nu Telstar thuis hebben, als we waarschijnlijk nog wat moeten schuiven, is niet zo gek gepland. Zou niet erg zijn als Mauro, Joey en Pepi nog niet geforceerd worden hier, want met de andere spelers kunnen we ook prima uit de voeten zou je zeggen.

Telstar is goed hoor! 18 doelpogingen tegen Ajax. Als ze iets scherper waren geweest hadden ze gewoon 3x kunnen scoren. Wordt een zware dobber voor PSV waarbij ik een nederlaag niet uitsluit!

Telstar is goed hoor! 18 doelpogingen tegen Ajax. Als ze iets scherper waren geweest hadden ze gewoon 3x kunnen scoren. Wordt een zware dobber voor PSV waarbij ik een nederlaag niet uitsluit!
Nou ja, in elk geval behouden we dan onze voorsprong van twee punten op Ajax, want die moeten uit naar Volendam.

Ik sluit een nederlaag ook niet uit. Telstar gaat deze wedstrijd verliezen. :D
Een zwalkend Ajax kun je niet vergelijken met de kampioen PSV. ;)

Als Telstar aanvallend spel gaat spelen tegen PSV, dan verwacht ik dat ze de bietenbrug opgaan.

Dat betekent een field day voor de snelle jongens als Van Bommel, Esmir/Man en Pepi.

Als Telstar aanvallend spel gaat spelen tegen PSV, dan verwacht ik dat ze de bietenbrug opgaan.

Dat betekent een field day voor de snelle jongens als Van Bommel, Esmir/Man en Pepi.
Als we ook efficiënt met de kansen omgaan moet een 6 of 7-0 makkelijk kunnen

Terug
Bovenaan Onderaan