PSV - Sturm Graz | Donderdag 25 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eens, liever 2 -0 winnen met volledige controle dan 5 - 0 winnen waarbij de spelers zich kapot hebben gerend en wellicht nog een blessure meepakte. Een beetje energie sparen voor zondag lijkt me idd geen overbodige luxe.
Slim spelen is van alle tijden. Met goed positiespel en juiste passing hoef je niet kapot te rennen om goed spel te laten zien.
 
Slim spelen is van alle tijden. Met goed positiespel en juiste passing hoef je niet kapot te rennen om goed spel te laten zien.
Snel combinatie spel kost wel energie. Je zult namelijk sprintjes moeten trekken. Eens dat het er niet vermoeiend uitziet maar dat is wel ;)
 
Real Sociedad uit. Een echte finale.

Als Roger en het team deze kunnen winnen is dat een flink stuk eerherstel.

Edit: gelijk mag ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Real speelt tegen Real en 4 dagen nadat Real tegen Real heeft gespeeld treft Real ons. Daarna treft Real overigens Real. Shit's about to get Real.

giphy.gif
 
Einde oefening, daarom is derde worden niet eens zo verkeerd
maximaal 2e en daarna in een tussentijdse eruit vliegen is een doem scenario

Als ik het goed begrijp is alles hierna knock-out fase, of we nou 2e of 3e worden. Of je het nu een tussenronde noemt of 1/16e finale, in beide gevallen speel je nog een "tussenronde" voorafgaand aan de 1/8e finale.
Dan is Europa League toch beter/leuker dan de Conference League?
Edit: je bent toch overgeleverd aan loting...
 
Als ik het goed begrijp is alles hierna knock-out fase, of we nou 2e of 3e worden. Of je het nu een tussenronde noemt of 1/16e finale, in beide gevallen speel je nog een "tussenronde" voorafgaand aan de 1/8e finale.
Dan is Europa League toch beter/leuker dan de Conference League?
Edit: je bent toch overgeleverd aan loting...
Plus: als je 2de wordt krijg je 2 bonuspunten en nog een extra als je de tussenronde doorkomt. Word je 3de, krijg je én geen bonuspunten, én geen punten als je de ECL tussenronde doorkomt.
 
Wat is de stemming toch weer negatief hier, zeg... Ik zou van deze wedstrijd meenemen dat Bruma en Doan zich prima manifesteren - wie had dat ooit gedacht. De rest is niet belangrijk.
Eerlijk gezegd zie ik die negativiteit niet zo… Volgens mij is men hier grotendeels blij met de ontwikkeling die jij aanstipt: Doan en Bruma. En men gaat ook nog verder dan dat: Mauro als lichtpunt. En zelfs Mwene krijgt punten in de topic speler van de week. Ik denk dat mensen het alleen erg jammer vinden dat we zo afgingen tegen Monaco waardoor we nu nog helemaal niet zeker zijn van overwintering in de EL. Want de Conefrence cup vinden we PSV onwaardig en terecht!
 
Eerlijk gezegd zie ik die negativiteit niet zo… Volgens mij is men hier grotendeels blij met de ontwikkeling die jij aanstipt: Doan en Bruma. En men gaat ook nog verder dan dat: Mauro als lichtpunt. En zelfs Mwene krijgt punten in de topic speler van de week. Ik denk dat mensen het alleen erg jammer vinden dat we zo afgingen tegen Monaco waardoor we nu nog helemaal niet zeker zijn van overwintering in de EL. Want de Conefrence cup vinden we PSV onwaardig en terecht!
El Winnen is Gods onmogelijk maar de Conefrence winnen is mogelijk, Mijn voorkeur gaat uit naar een succesvolle Conefrence dan er uit vliegen in de EL tijdens een nietszeggende tussenronde.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan