PSV - Sturm Graz | Donderdag 25 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
ISYFGms.jpg


34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg


 
Laatst bewerkt door een ninja:
Normaal gesproken is dit de makkelijkste wedstrijd van de poule. Hopelijk een overwinning die weinig energie kost en geen schade oplevert.
Komend weekend zal moeilijk genoeg worden in Heerenveen.

3-0, met goals van Vinicius, Bruma en Pröpper
 
Als PSV zo speelt als de eerste helft tegen Vitesse dan zie ik weinig problemen. Vitesse wist echt geen raad met de naar binnen trekkende Doan en Bruma plus asistentie van Gotze. Kees Kwalman zei het al in de rust, een van de beste wedstrijden van PSV. Het was allemaal zo onvoorspelbaar en er werd echt goed gecombineerd met prima positiespel. Vond Guti en Mwene juist wel goed spelen. Constant aanspeelbaar, bijna geen slordigheden.

Wat Bruma vooral goed deed was Mauro meehelpen op de back positie om vervolgens in balbezit keihard te rennen naar de 16 van de tegenstander om daar weer te kaatsen en aanspeelbaar te zijn.

Ik heb er zin in!
 
Na afgelopen zaterdag ben ik weer wat positiever gestemd, nu maar hopen dat ze het niveau van de eerste helft tegen Vitesse weer kunnen halen. Hoe dan ook, ik zeg 3-1.
 
Ik verwacht dat PSV gaat sturmen over het graz!

Bij winst is PSV zeker van Europese overwintering, en heeft het alle kans nog om door te gaan in de Europa League.

Gelijkspel is genoeg voor overwintering.
Alleen kans groot op de Conference league.

Hopen dat Monaco niet verliest van Sociedad zodat we bij winst aan een gelijkspel genoeg hebben in San Sebastian.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan