De Bondscoach
Maoïst van lichte zeden
Wat is de stemming toch weer negatief hier, zeg... Ik zou van deze wedstrijd meenemen dat Bruma en Doan zich prima manifesteren - wie had dat ooit gedacht. De rest is niet belangrijk.
Das toch logisch, niemand wil positief bevonden worden, zit je meteen in quarantaine.Wat is de stemming toch weer negatief hier, zeg... Ik zou van deze wedstrijd meenemen dat Bruma en Doan zich prima manifesteren - wie had dat ooit gedacht. De rest is niet belangrijk.
Das toch logisch, niemand wil positief bevonden worden, zit je meteen in quarantaine.
Precies. 2 jaar geleden gingen we op ons bek tegen linz die stonden toen ook 2e in Oostenrijk. Nu gaat het zo makkelijk dat het saai is en is het weer niet goedWat is de stemming toch weer negatief hier, zeg... Ik zou van deze wedstrijd meenemen dat Bruma en Doan zich prima manifesteren - wie had dat ooit gedacht. De rest is niet belangrijk.
Einde oefening, daarom is derde worden niet eens zo verkeerd
maximaal 2e en daarna in een tussentijdse eruit vliegen is een doem scenario
Plus: als je 2de wordt krijg je 2 bonuspunten en nog een extra als je de tussenronde doorkomt. Word je 3de, krijg je én geen bonuspunten, én geen punten als je de ECL tussenronde doorkomt.Als ik het goed begrijp is alles hierna knock-out fase, of we nou 2e of 3e worden. Of je het nu een tussenronde noemt of 1/16e finale, in beide gevallen speel je nog een "tussenronde" voorafgaand aan de 1/8e finale.
Dan is Europa League toch beter/leuker dan de Conference League?
Edit: je bent toch overgeleverd aan loting...
Wie had dat gedacht. Van volwassen mannenklauwen met rouwrandjes naar snel gevulde kinderhandjes.Wat is de stemming toch weer negatief hier, zeg... Ik zou van deze wedstrijd meenemen dat Bruma en Doan zich prima manifesteren - wie had dat ooit gedacht. De rest is niet belangrijk.
1 puntje dacht ik voor de nr 3.Plus: als je 2de wordt krijg je 2 bonuspunten en nog een extra als je de tussenronde doorkomt. Word je 3de, krijg je én geen bonuspunten, én geen punten als je de ECL tussenronde doorkomt.
Als ik het goed heb begrepen niet. Alleen punten voor de runner-up. Ik heb mijn info hiervandaan:1 puntje dacht ik voor de nr 3.
Real speelt tegen Real en 4 dagen nadat Real tegen Real heeft gespeeld treft Real ons. Daarna treft Real overigens Real. Shit's about to get Real.
Eerlijk gezegd zie ik die negativiteit niet zo… Volgens mij is men hier grotendeels blij met de ontwikkeling die jij aanstipt: Doan en Bruma. En men gaat ook nog verder dan dat: Mauro als lichtpunt. En zelfs Mwene krijgt punten in de topic speler van de week. Ik denk dat mensen het alleen erg jammer vinden dat we zo afgingen tegen Monaco waardoor we nu nog helemaal niet zeker zijn van overwintering in de EL. Want de Conefrence cup vinden we PSV onwaardig en terecht!Wat is de stemming toch weer negatief hier, zeg... Ik zou van deze wedstrijd meenemen dat Bruma en Doan zich prima manifesteren - wie had dat ooit gedacht. De rest is niet belangrijk.
El Winnen is Gods onmogelijk maar de Conefrence winnen is mogelijk, Mijn voorkeur gaat uit naar een succesvolle Conefrence dan er uit vliegen in de EL tijdens een nietszeggende tussenronde.Eerlijk gezegd zie ik die negativiteit niet zo… Volgens mij is men hier grotendeels blij met de ontwikkeling die jij aanstipt: Doan en Bruma. En men gaat ook nog verder dan dat: Mauro als lichtpunt. En zelfs Mwene krijgt punten in de topic speler van de week. Ik denk dat mensen het alleen erg jammer vinden dat we zo afgingen tegen Monaco waardoor we nu nog helemaal niet zeker zijn van overwintering in de EL. Want de Conefrence cup vinden we PSV onwaardig en terecht!
Is wat voor te zeggen… maar goed, je probeert altijd te winnen en ziet dan wel wat op je pad komt.El Winnen is Gods onmogelijk maar de Conefrence winnen is mogelijk, Mijn voorkeur gaat uit naar een succesvolle Conefrence dan er uit vliegen in de EL tijdens een nietszeggende tussenronde.
Naast de kwaliteit moet je ook karakter hebben.Bij PSV moet je naast karakter ook kwaliteiten hebben![]()
ze zijn er beiden maar ...........net niet genoegd (vooral dat eerste ..)Naast de kwaliteit moet je ook karakter hebben.
Dat is wel een mooie aanval hoor. En weer Doan en Bruma goed.
InderdaadTegen Sturm Graz of tegen Heerenveen?
![]()
![]()
Ooohhhhh.Tegen Sturm Graz of tegen Heerenveen?
![]()
![]()