PSV - Sturm Graz | Donderdag 25 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Blij zijn met de Conference League is een contradictio in terminis. :rolleyes:
Waarom?
Het is toch de bedoeling om via overwinteren naam te maken in Europa en vooral om punten te verzamelen voor onze eigen ranking en die van ons land?
Dat kan wel degelijk op Conference niveau.
Bovendien zijn er in de eindronden ook daar best een paar leuke tegenstanders te vinden.
Uiteraard hoop ik op winst donderdag, die best mogelijk is.
Al wordt er te schamper gedaan over de tegenstander die zich echt niet zo makkelijk opzij laat zetten.
Maar lukt het niet is het winnen van de Conference league best aardig naast de 25e landstitel.
Zoiets heet toch ook een double. :)
 
Lekker belangrijk.
voor onszelf wel. Eens dat het me niet boeit mbt andere clubs, maar als je door je eigen prestaties volgend seizoen makkelijker Europees speelt of loot. Nooit jezelf in je eigen voet schieten. We doen dit gewoon echt voor onszelf..
 
voor onszelf wel. Eens dat het me niet boeit mbt andere clubs, maar als je door je eigen prestaties volgend seizoen makkelijker Europees speelt of loot. Nooit jezelf in je eigen voet schieten. We doen dit gewoon echt voor onszelf..
PSV schiet zich al jaren in de eigen voet. Daar hebben ze geen Conference League voor nodig.
 
Oh ik dacht dat eerst doelsaldo voor ging. Verdomme.
"- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar onderling resultaat, dan naar beste doelsaldo in wedstrijden tussen de betrokken ploegen en vervolgens naar het hoogste aantal gemaakte doelpunten in wedstrijden tussen de betrokken ploegen."
 
Ik moet overigens wel zeggen dat ik echt hard baal van weer n wedstrijd zonder publiek. Vond t tegen vitesse ondanks t prima spel toch weer teleurstellend qua radio/streambeleving.
 
Al helemaal ingeburgerd in Duitsland zo te zien!
Haha, dan zou ik op deftige toon de forumleiding moeten verzoek om maandelijks een papieren uitdraai van t forum te ontvangen, betaling via vorkasse uiteraard.

Moest hier oprecht overigens de eerste maanden langs de bank om mijn rekeningsoverzicht uit te draaien voor de boekhouding. Digitaal was toen nog niet de standaard, en t was meen ik verplicht. Deed ik t niet dan printe de bank het, stopte t in een enveloppe, en schreef drie euro extra af..!

Maar, ik heb sinds twee maanden n bankpasje met contactloos betalen optie. Progress jongens. Nu nog een snellere dan 25Mbs verbinding thuis en we komen weer in de juiste eeuw.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan