PSV - Sporting CP | Donderdag 19 september | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet eens de kans willen benutten omdat je tijd wil winnen. Schiet mij maar lek.

Als ik iets haat is het wel tijdrekken. Zo ergerlijk. En dat na die irritante Cocu-wissel van MvB. Uiteindelijk een nipte overwinning zonder glans, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig was. MvB redeneerde wellicht dat hij jonge spelers als Ihattaren wil sparen voor de wedstrijd tegen Ajax, en wellicht ook Malen, dus in dat geval begrijpelijk, maar dan nog hoef je geen Sadilek in te brengen... Doan is wel een goeie speler, denk dat we daar nog wel veel van gaan genieten.
 
Winst tegen deze tegenstander is gewoon prima, zeker gezien van hoe ver we moesten komen. Ik ben er erg blij mee, ondanks de inmiddels kenmerkende goede en zeer slechte fase van PSV in 1 wedstrijd. 3 punten, top begin!

Ihattaren, ik houd van je.
 
Als ik iets haat is het wel tijdrekken. Zo ergerlijk. En dat na die irritante Cocu-wissel van MvB. Uiteindelijk een nipte overwinning zonder glans, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig was. MvB redeneerde wellicht dat hij jonge spelers als Ihattaren wil sparen voor de wedstrijd tegen Ajax, en wellicht ook Malen, dus in dat geval begrijpelijk, maar dan nog hoef je geen Sadilek in te brengen... Doan is wel een goeie speler, denk dat we daar nog wel veel van gaan genieten.
We moeten echt niet doen of Sporting niveau RKC is. Prima overwinning.
 
PSV met de hakken over de sloot.
PSV zwijnt best wel.
Nou ja als je jezelf zo onnodig moeilijk maakt in de 2e helft, dan gaan ze uiteraard niet zeggen dat PSV een makkelijke avond had. PSV heeft het aan zichzelf te danken omdat ze na de 3-1 niet meer wilde voetballen. Alle tweede ballen waren voor Sporting en Zoet moest een paar keer ingrijpen. Het elftal stortte volledig uit elkaar na de wissel Ihattaren. Gakpo is een fijne speler die je niet in een fysieke wedstrijd moet inbrengen. Die heeft werkelijk niets kunnen doen.
 
Klopt toch ook wel? Bepaalde fases aardig, maar grote gedeeltes de minder van Sporting. Wel veel meer individuele kwaliteit voorin.

Ach, je kunt het ook zo zien: Sporting CP is een ploeg die de laatste jaren vaker in de CL heeft gestaan dan PSV, met spelers als Bruno Fernandes waar wij alleen van kunnen dromen. Dat het niet altijd loopt tegen zo'n ploeg is deels onze eigen schuld, maar ook zeker het feit dat die ploeg gewoon veel kwaliteit heeft, ja ook zonder Dost. Winst hiertegen is gewoon een meer dan prima prestatie en in deze groep uiterst belangrijk.
 
Ach, je kunt het ook zo zien: Sporting CP is een ploeg die de laatste jaren vaker in de CL heeft gestaan dan PSV, met spelers als Bruno Fernandes waar wij alleen van kunnen dromen. Dat het niet altijd loopt tegen zo'n ploeg is deels onze eigen schuld, maar ook zeker het feit dat die ploeg gewoon veel kwaliteit heeft, ja ook zonder Dost. Winst hiertegen is gewoon een meer dan prima prestatie en in deze groep uiterst belangrijk.
Kun je behalve die Fernandez nog een opvallende speler van hen noemen? Ik iig niet! Dit terwijl wij Ihattaren, Malen, Bergwijn en Bruma hebben lopen. Sporting is niveau Vitesse met Fernandez er bij. Laten we ons zelf niet voor de gek houden.
 
Als ik iets haat is het wel tijdrekken. Zo ergerlijk. En dat na die irritante Cocu-wissel van MvB. Uiteindelijk een nipte overwinning zonder glans, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig was. MvB redeneerde wellicht dat hij jonge spelers als Ihattaren wil sparen voor de wedstrijd tegen Ajax, en wellicht ook Malen, dus in dat geval begrijpelijk, maar dan nog hoef je geen Sadilek in te brengen... Doan is wel een goeie speler, denk dat we daar nog wel veel van gaan genieten.
Sadilek heeft weinig fout gedaan en ook gewoon vooruit gevoetbald....maar ja ik zag ook liever Mitro in de 60e min
 
Kun je behalve die Fernandez nog een opvallende speler van hen noemen? Ik iig niet! Dit terwijl wij Ihattaren, Malen, Bergwijn en Bruma hebben lopen. Sporting is niveau Vitesse met Fernandez er bij. Laten we ons zelf niet voor de gek houden.
Mee eens. Maar je moet wel nog even netjes winnen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sadilek heeft weinig fout gedaan en ook gewoon vooruit gevoetbald....maar ja ik zag ook liever Mitro in de 60e min

Het gaat me ook niet zozeer om Sadilek (al had ik liever Mitro gezien, die kan prima een bal vast houden en brengt rust in de ploeg), maar meer voor wie hij erin kwam. Haal dan Hendrix of Rosario eruit. Maar zoals ik al zei, misschien wilde MvB ook Malen een beetje sparen voor zondag.
 
Het gaat me ook niet zozeer om Sadilek (al had ik liever Mitro gezien, die kan prima een bal vast houden en brengt rust in de ploeg), maar meer voor wie hij erin kwam. Haal dan Hendrix of Rosario eruit. Maar zoals ik al zei, misschien wilde MvB ook Malen een beetje sparen voor zondag.

Met amper 72 uur rust geen onlogische gedachte.
 
Was n mooie avond. 2e tegengoal was volgens mij een best goeie goal. Maar wij hebben de 3 punten, op kop gekomen en daar blijven!
 
"Nick Viergever maaide na een hoekschop volledig mis, waarna Timo Baumgartl op de goede plek stond om de bal binnen te schieten: 3-1."

Aldus VI.
Volgens mij gewoon een mooie fakey met een soort van overstap?

Lekker dit. Drie punten van de grote concurrent in de groep.
 
Proficiat met de mooie overwinning, freunden. Wat heb ik wederom zitten genieten van die Mo Ihattaren. Jezus.

Jezus heeft er niets mee te maken, maar Mohammed Jezus Ihattaren wat is die allejezus goed. :drool:

Laat die jongen aub voor NL kiezen..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan