PSV - Sporting CP | Donderdag 19 september | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Voor de geinteresseerde. Hierbij de samenvatting van Boavista 1 - 1 Sporting CP van gisterenavond. Zoals benoemd een 1-1 eindstand, waarbij tevens hun belangrijkste speler: Bruno Fernandes met een rode kaart van het veld mocht vertrekken. (Hij maakte overigens wel het enige doelpunt van Sporting).

De vrije trap van Marlon (1-0 voor Boavista) was overigens een prachtig doelpunt. Tevens is de 2-1 die Boavista nog maakte, afgekeurd anders had Sporting hier gewoon verloren.

Al met al, geen goede generale voor a.s. donderdag, hoewel wij natuurlijk nu op de hoede moeten zijn voor eventueel eerherstel.

Overigens valt in de samenvatting nog het volgende op; wanneer een speler van Boavista op de grond ligt, speelt Sporting C.P. simpelweg door. Onsportieve ploeg, waarvan ik hoop dat wij a.s. donderdag het verval nog verder kunnen stuwen.
 
En toch ben ik soort van nerveus, dat ze na gister de boel gaan onderschatten en we zo weer in onnodige problemen komen

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je de boel tegen een Portugese club onderschat. Staan standaard in de top 3 van de Portugese competitie. Ze spelen niet tegen FC kuttekrabberveen in de 4e klasse zaterdagamateurs.
 
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je de boel tegen een Portugese club onderschat. Staan standaard in de top 3 van de Portugese competitie. Ze spelen niet tegen FC kuttekrabberveen in de 4e klasse zaterdagamateurs.
Om eerlijk te zijn is het huidige elftal van Sporting CP nou niet veel beter dan dit ;)
 
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je de boel tegen een Portugese club onderschat. Staan standaard in de top 3 van de Portugese competitie. Ze spelen niet tegen FC kuttekrabberveen in de 4e klasse zaterdagamateurs.

Dat dus. Winnen van Vitesse is geen enkele reden om te denken dat je je voornaamste tegenstander in deze poule, een traditionele Portugese topclub en die het in Europa altijd best behoorlijk doet volgens mij, eventjes gaat oprollen met dezelfde cijfers.
 
Dat dus. Winnen van Vitesse is geen enkele reden om te denken dat je je voornaamste tegenstander in deze poule, een traditionele Portugese topclub en die het in Europa altijd best behoorlijk doet volgens mij, eventjes gaat oprollen met dezelfde cijfers.

Dat hoeft ook niet. Een overwinning met 1 goal verschil is genoeg.
 
Dat hoeft ook niet. Een overwinning met 1 goal verschil is genoeg.

Dat klopt, maar dat was m'n punt niet. Ik reageerde tezamen met d'n Bouterbaas op Quag's claim dat ze de boel wellicht gaan onderschatten. Dat kan ik me dus net als m'n in Zwitserland vertoevende confrère moeilijk voorstellen.
 
Ik hoop op een snelle 1-0 die met zeer veel pijn en moeite en het nodige geluk verdedigd wordt. Het liefst geen typische PSV-goal (winnende vlak voor tijd), want dat geeft zo'n boost voor zondag...
 
Ik hoop op een snelle 1-0 die met zeer veel pijn en moeite en het nodige geluk verdedigd wordt. Het liefst geen typische PSV-goal (winnende vlak voor tijd), want dat geeft zo'n boost voor zondag...

Je mag doen en laten wat je wil maar ik wil je wel even meegeven dat je je toch echt op een PSV forum bevindt.....
 
Ja, ik zeg toch niks provocerends ofzo? Ik hoop nota bene zelfs dat PSV wint.

Het gaat mij om de inhoud. Dat je hoopt dat PSV een zeer moeizame wedstrijd tegemoet gaat met oog op aanstaande zondag kan ik uiteraard begrijpen. Dat je zoiets uitspreekt op een PSV forum kan ik dan weer niet begrijpen. Jouw reactie heeft daarmee namelijk niks te maken met PSV maar alleen in het belang van Ajax. Als je daarover wilt praten, dan kun je beter nog een account aanmaken op het daarvoor bestemde forum. Misschien dat je het eigenlijk met een knipoog bedoelde, in dat geval heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd. In dat geval excuses.
 
Het gaat mij om de inhoud. Dat je hoopt dat PSV een zeer moeizame wedstrijd tegemoet gaat met oog op aanstaande zondag kan ik uiteraard begrijpen. Dat je zoiets uitspreekt op een PSV forum kan ik dan weer niet begrijpen. Jouw reactie heeft daarmee namelijk niks te maken met PSV maar alleen in het belang van Ajax. Als je daarover wilt praten, dan kun je beter nog een account aanmaken op het daarvoor bestemde forum. Misschien dat je het eigenlijk met een knipoog bedoelde, in dat geval heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd. In dat geval excuses.


Ik kan het ook zonder knipoog prima begrijpen. Omdat Mentos nu toevallig op het PSV forum zit, hoeft hij toch niet ineens van alles te roepen dat positief is voor PSV? Zelfs als hij zou zeggen dat hij hoopt dat PSV zou verliezen, vind ik dat verdedigbaar.
 
Het gaat mij om de inhoud. Dat je hoopt dat PSV een zeer moeizame wedstrijd tegemoet gaat met oog op aanstaande zondag kan ik uiteraard begrijpen. Dat je zoiets uitspreekt op een PSV forum kan ik dan weer niet begrijpen. Jouw reactie heeft daarmee namelijk niks te maken met PSV maar alleen in het belang van Ajax. Als je daarover wilt praten, dan kun je beter nog een account aanmaken op het daarvoor bestemde forum. Misschien dat je het eigenlijk met een knipoog bedoelde, in dat geval heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd. In dat geval excuses.
Ach zolang hij geen joepie post bij een tegendoelpunt valt t wel mee toch?
 
Het gaat mij om de inhoud. Dat je hoopt dat PSV een zeer moeizame wedstrijd tegemoet gaat met oog op aanstaande zondag kan ik uiteraard begrijpen. Dat je zoiets uitspreekt op een PSV forum kan ik dan weer niet begrijpen. Jouw reactie heeft daarmee namelijk niks te maken met PSV maar alleen in het belang van Ajax. Als je daarover wilt praten, dan kun je beter nog een account aanmaken op het daarvoor bestemde forum. Misschien dat je het eigenlijk met een knipoog bedoelde, in dat geval heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd. In dat geval excuses.
Ik kan het ook zonder knipoog prima begrijpen. Omdat Mentos nu toevallig op het PSV forum zit, hoeft hij toch niet ineens van alles te roepen dat positief is voor PSV? Zelfs als hij zou zeggen dat hij hoopt dat PSV zou verliezen, vind ik dat verdedigbaar.
Precies. Net zoals in het politieke topic hebben mensen een verschillende mening. Ik vind het niet erg dat hier mensen zijn die hun Ajax voorkeur uitspreken. Het moet wel een PSV forum blijven, dus de verhoudingen moeten wel gezond blijven. Maar dat gaat zo prima, vind ik.
 
Het gaat mij om de inhoud. Dat je hoopt dat PSV een zeer moeizame wedstrijd tegemoet gaat met oog op aanstaande zondag kan ik uiteraard begrijpen. Dat je zoiets uitspreekt op een PSV forum kan ik dan weer niet begrijpen. Jouw reactie heeft daarmee namelijk niks te maken met PSV maar alleen in het belang van Ajax. Als je daarover wilt praten, dan kun je beter nog een account aanmaken op het daarvoor bestemde forum. Misschien dat je het eigenlijk met een knipoog bedoelde, in dat geval heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd. In dat geval excuses.

Take it easy.....d'r worden regelmatig door "eigen fans" opmerkingen gemaakt die een stuk negatiever zijn.
 
Ja zo ben ik ook... tot de 'concurrent' werkelijk speelt en ik altijd hoop dat de tegenpartij ze afmaakt :cool:
Ik speel liever met PSV 8 voorrondes dan dat ik ajaks succes gun sorry :zwijgen:
Was ook meet een steek onder water nav al het geklier vorig seizoen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan