PSV - Sporting CP | Dinsdag 1 oktober 2024 | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nederland of een Nederlandse ploeg tegen Portugal of een Portugese ploeg is een garantie voor een avond vol frustratie en boosheid. Ik hoop op een wervelende avond voor ons.. maar ik vrees een frustrerende avond.

Zo, kaartje ontvangen, dus deze jongen heeft een leuke avond in het vooruitzicht! Met veel hoop en weinig verwachtingen.

Over de wedstrijd. One verdediging is nog niet op elkaar ingespeeld en ik denk dat dat ons gaat opbreken.
Karsdorp een halve wedstrijd, Mauro een halve wedstrijd. Dams en Flamingo doen het heel aardig maar je mag niet verwachten dat die de boel al gaan dragen.

Hopelijk helpen Saibari en ook Schouten de druk te verlichten.

1-2 verlies, misschien 1-3. Deze komt nog te vroeg.

Edit: alle vrees voor Portugese ploegenten spijt: in 2019 versloegen we dit team nog in de EL met 3-2. Uit een dik pak slaag, 4-0.

Zo, kaartje ontvangen, dus deze jongen heeft een leuke avond in het vooruitzicht! Met veel hoop en weinig verwachtingen.

Over de wedstrijd. One verdediging is nog niet op elkaar ingespeeld en ik denk dat dat ons gaat opbreken.
Karsdorp een halve wedstrijd, Mauro een halve wedstrijd. Dams en Flamingo doen het heel aardig maar je mag niet verwachten dat die de boel al gaan dragen.

Hopelijk helpen Saibari en ook Schouten de druk te verlichten.

1-2 verlies, misschien 1-3. Deze komt nog te vroeg.

Edit: alle vrees voor Portugese ploegenten spijt: in 2019 versloegen we dit team nog in de EL met 3-2. Uit een dik pak slaag, 4-0.
Met een goal van, weet u het nog, Baumgartl.

Overigens schat ik Sporting hoger in als toen. Destijds werd elke titel gewonnen door Benfica of Porto in Portugal, nu is Sporting wellicht de sterkste van de drie ploegen. Al is PSV natuurlijk ook een stukje sterker dan destijds.

Heb er een slecht gevoel over, 75% balbezit en dan met 0-1 verliezen oid. Maar ik laat me graag verrassen, hup PSV!

Nederland of een Nederlandse ploeg tegen Portugal of een Portugese ploeg is een garantie voor een avond vol frustratie en boosheid. Ik hoop op een wervelende avond voor ons.. maar ik vrees een frustrerende avond.
"wervelend" of "vervelend" scheelt ook maar 1 letter... :geek:

We moeten er voor zorgen dat ze niet irritant kunnen gaan tijdrekken en ons niet mee laten slepen met die trucjes van ze. En hopen dat de arbitrage niet gevoelig is voor de vele duikelpartijen die er ongetwijfeld gaan zijn.
Wellicht ijdele hoop.

We moeten er voor zorgen dat ze niet irritant kunnen gaan tijdrekken en ons niet mee laten slepen met die trucjes van ze. En hopen dat de arbitrage niet gevoelig is voor de vele duikelpartijen die er ongetwijfeld gaan zijn.
Wellicht ijdele hoop.
Een ervaren Italiaan met een half dozijn CL wedstrijden, wat interlands, maar vooral 200 Serie A wedstrijden.

Een Portugeze ploeg samen met een Italiaanse scheidsrechter is een ideaal recept voor een frustratie avond.
Laten we hopen dat we dat niet meemaken.

Een Portugeze ploeg samen met een Italiaanse scheidsrechter is een ideaal recept voor een frustratie avond.
Laten we hopen dat we dat niet meemaken.
Waarom? De Italiaan zou theater meteen moeten herkennen. Tenzij het zo een zuid Europees verwantschap is. Maar dat zou wel heel erg onprofessioneel zijn.

Met een goal van, weet u het nog, Baumgartl.

Overigens schat ik Sporting hoger in als toen. Destijds werd elke titel gewonnen door Benfica of Porto in Portugal, nu is Sporting wellicht de sterkste van de drie ploegen. Al is PSV natuurlijk ook een stukje sterker dan destijds.
Beide ploegen zijn sterker, die treffens waren namelijk in de EL.

Ik had deze tegenstander graag wat later gehad. Aan de andere kant, de zwakkere broeders aan het eind is misschien ook wel prettig voor een ingespeeld PSV.

Ik liever wat vroeger. Klote tijd 21 uur.
Aan de ene kant eens. Aan de andere kant, mijn vrouw is niet zo van het voetbal en die gaat meestal rond 21:30 een etage hoger dus dan kan ik rustig PSV kijken.

Meestal zit ons papegaaitje dan nog los en vaak ligt die rond die tijd in mijn hand te slapen. Dus wel oppassen niet te fanatiek te juichen of schelden want dan is dat beest weer over de zeik. :ROFL:

Ajax won met 1-5 en 4-2 van Sporting. Als zelfs de voormalig nummer laatst van Nederland zo makkelijk van ze kan winnen, dan verwacht ik hier minstens 6-0.

Aan de ene kant eens. Aan de andere kant, mijn vrouw is niet zo van het voetbal en die gaat meestal rond 21:30 een etage hoger dus dan kan ik rustig PSV kijken.

Meestal zit ons papegaaitje dan nog los en vaak ligt die rond die tijd in mijn hand te slapen. Dus wel oppassen niet te fanatiek te juichen of schelden want dan is dat beest weer over de zeik. :ROFL:
Zucht. Qua datum gents, qua datum :)

Philips moet in de Champions League weer op 't open tv kanaal!
https://petities.nl/petitions/maak-europees-voetbal-voor-iedereen-te-zien-zonder-app?locale=nl

Vanavond speelt Philips de eerste thuiswedstrijd in de Champions League. Geweldig voor alle supporters die een kaartje hebben weten te bemachtigen om erbij te zijn in het stadion. Ook leuk voor alle Ziggo abonnees thuis voor de buis, maar minder goed nieuws voor alle overige voetballiefhebbers in het land.

Het kan toch niet zo zijn dat Europees Voetbal in Nederland niet op een open kanaal op tv vertoond wordt, maar alleen te bekijken is via een app voor kijkers die geen abonnee bij Ziggo zijn?

Daar vinden meer voetballiefhebbers wat van en zijn een petitie gestart, wellicht goed om deze onder de aandacht te brengen bij een groter publiek via dit PSV forum. Eendracht maakt macht, snaptu, Philips moet in de Champions League weer op 't open tv kanaal!
https://petities.nl/petitions/maak-europees-voetbal-voor-iedereen-te-zien-zonder-app?locale=nl

Ajax won met 1-5 en 4-2 van Sporting. Als zelfs de voormalig nummer laatst van Nederland zo makkelijk van ze kan winnen, dan verwacht ik hier minstens 6-0.
Topploegen verslikken zich wel eens in degradatiekandidaten. Weten wij alles van, vraag maar aan Ruud van Nistelrooij ;)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan