PSV - Sporting CP | Dinsdag 1 oktober 2024 | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik schijt hem eerlijk gezegd hard voor Sporting. Ze zijn geweldig in vorm, en tegen Portugese ploegen zijn we nooit geweldig. Bovendien vind ik PSV nog niet van het niveau van vorig jaar, en die slordigheid is in de CL funest. Ik hoop dat mijn ongelijk bewezen wordt!

En Forza Saibari! Laat het maar zien jongen.

Normaal gesproken een maatje te groot voor PSV. Net als wij hebben ze alle 7 wedstrijden tot nu toe in hun competitie met afgetekende cijfers gewonnen (doelsaldo 25-2) en een spits (Gyökeres) die ze er uit alle hoeken inschiet. PSV zal thuis wel volle bak gaan, maar ik vrees dat we worden weggecounterd.

Normaal gesproken een maatje te groot voor PSV. Net als wij hebben ze alle 7 wedstrijden tot nu toe in hun competitie met afgetekende cijfers gewonnen (doelsaldo 25-2) en een spits (Gyökeres) die ze er uit alle hoeken inschiet. PSV zal thuis wel volle bak gaan, maar ik vrees dat we worden weggecounterd.
Ik vrees dat onze verdediging nog net wat te kort bij elkaar is.
0-1 25e minuut.
0-2 55e minuut.
1-2 84e minuut.
Einde wedstrijd.

Ik zou met Karsdorp starten, vanwege ervaring.
Benitez
Karsdorp-Flamingo-Boscagli-Dams (of Mauro)
Schouten-Saibari-Tillman
Bakayoko-Luuk-Lang
Normaal zou ik voor Mauro gaan, maar vind dat Dams het zo goed doet dat ik wel hoopt dat die start. En vind dat ook altijd wel mooi zo’n jochie in het eerste op het hoogste Europese niveau.

• Leuk
Reactions: DrJ
Ik schijt hem eerlijk gezegd hard voor Sporting. Ze zijn geweldig in vorm, en tegen Portugese ploegen zijn we nooit geweldig. Bovendien vind ik PSV nog niet van het niveau van vorig jaar, en die slordigheid is in de CL funest. Ik hoop dat mijn ongelijk bewezen wordt!

En Forza Saibari! Laat het maar zien jongen.
Both teams to score
Gyokeres scoort >0 doelpunten

Graag gedaan (geen financieel advies).

Kan me gewoon niet voorstellen dat PSV dit wint.
De vorm van Sporting, de gehardheid van Sporting, de behaalde resultaten van NL tegen Portugeze ploegen, het gebrek aan urgentie bij PSV, de verdediging van PSV: sowieso 0-1 na 4 minuten, denk ik dan.

Hopelijk laat de voetballogica, opgebouwd na 50 jaar voetbal gezien te hebben, me nu in de steek.

Laatst bewerkt:
Kan me gewoon niet voorstellen dat PSV dit wint.
De vorm van Sporting, de gehardheid van Sporting, de behaalde resultaten van NL tegen Portugeze ploegen, het gebrek aan urgentie bij PSV, de verdediging van PSV: sowieso 0-1 na 4 minuten, denk ik dan.

Hopelijk laat de voetballogica, opgebouwd na 50 jaar voetbal gezien te hebben, me nu in de steek.
Ik volg het niet maar ik geloof je dat Sporting een taaie tegenstander is.

Maar ja, voetbal is soms zo onlogisch en onvoorspelbaar. Misschien verwachten we een 1-3 verlies en krijgen we een 0-3 winst.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan