Barendrechts
Supporter
Is Karsdorp ingeschreven voor de CL ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij wel. Alleen Perisic niet.Is Karsdorp ingeschreven voor de CL ?
Til staat niet in de basis. Plus een galavoorstelling met Til is onmogelijkWe verrassen met 'n gala-voorstelling á la Real Madrid - Ajax en winnen met 4-0.
2 goals van Til.
Ach, op een gala zijn altijd mensen die je liever niet had gezien als gast...Til staat niet in de basis. Plus een galavoorstelling met Til is onmogelijk

Ik vrees dat onze verdediging nog net wat te kort bij elkaar is.Normaal gesproken een maatje te groot voor PSV. Net als wij hebben ze alle 7 wedstrijden tot nu toe in hun competitie met afgetekende cijfers gewonnen (doelsaldo 25-2) en een spits (Gyökeres) die ze er uit alle hoeken inschiet. PSV zal thuis wel volle bak gaan, maar ik vrees dat we worden weggecounterd.
Neeee man. Echt niet.Ik schat Sporting wel hoger in de Juventus.
Nooit?Ik schijt hem eerlijk gezegd hard voor Sporting. Ze zijn geweldig in vorm, en tegen Portugese ploegen zijn we nooit geweldig. Bovendien vind ik PSV nog niet van het niveau van vorig jaar, en die slordigheid is in de CL funest. Ik hoop dat mijn ongelijk bewezen wordt!
En Forza Saibari! Laat het maar zien jongen.
Tegen Benfica was ook een redelijke pot.Nooit?
Normaal zou ik voor Mauro gaan, maar vind dat Dams het zo goed doet dat ik wel hoopt dat die start. En vind dat ook altijd wel mooi zo’n jochie in het eerste op het hoogste Europese niveau.Ik zou met Karsdorp starten, vanwege ervaring.
Benitez
Karsdorp-Flamingo-Boscagli-Dams (of Mauro)
Schouten-Saibari-Tillman
Bakayoko-Luuk-Lang
Ik schijt hem eerlijk gezegd hard voor Sporting.
Both teams to scoreIk schijt hem eerlijk gezegd hard voor Sporting. Ze zijn geweldig in vorm, en tegen Portugese ploegen zijn we nooit geweldig. Bovendien vind ik PSV nog niet van het niveau van vorig jaar, en die slordigheid is in de CL funest. Ik hoop dat mijn ongelijk bewezen wordt!
En Forza Saibari! Laat het maar zien jongen.
Ik volg het niet maar ik geloof je dat Sporting een taaie tegenstander is.Kan me gewoon niet voorstellen dat PSV dit wint.
De vorm van Sporting, de gehardheid van Sporting, de behaalde resultaten van NL tegen Portugeze ploegen, het gebrek aan urgentie bij PSV, de verdediging van PSV: sowieso 0-1 na 4 minuten, denk ik dan.
Hopelijk laat de voetballogica, opgebouwd na 50 jaar voetbal gezien te hebben, me nu in de steek.
www.forumscp.com