PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 5 mei | Eindstand: 4-2 PSV kampioen!

Nou ja, te slap begonnen in ieder geval. Verdedigend weer erg matig dus vraag me serieus af waarom PSV Ramalho überhaupt wil verlengen. Het is allemaal weer iets te vrijblijvend en slordig. Wel vreselijk irritant dat Higler die goal afkeurt omdat ie zelf niet klaar is. Slaat nergens op. Zo is er geen voordeel voor PSV natuurlijk
Ramalho was niet eens het grote probleem verdedigend. De 0-1 valt omdat Tillman werkelijk gedeklasseerd werd door die back van Sparta. Benitez keept ook matig. De 2-2 is vooral botte pech.
 
Nou ja, te slap begonnen in ieder geval. Verdedigend weer erg matig dus vraag me serieus af waarom PSV Ramalho überhaupt wil verlengen. Het is allemaal weer iets te vrijblijvend en slordig. Wel vreselijk irritant dat Higler die goal afkeurt omdat ie zelf niet klaar is. Slaat nergens op. Zo is er geen voordeel voor PSV natuurlijk
Ramalho had toch niks te maken met de tegengoals?
 
Ramalho had toch niks te maken met de tegengoals?
Niet direct misschien maar is wel vaak te laat en zou zijn defensie moeten organiseren. Ook nu is hij niet goed genoeg. Wat mij betreft dus wegwezen en snap dus niet dat PSV wil verlengen. Zorgt ook voor veel onzekerheid achterin en daardoor ook fouten bij anderen
 
Wat zijn de regels? Tempo in de wedstrijd is toch juist lekker. Altijd maar daar wachten.

Met een gelijkspel voelt dat wel tegenstrijdig. Dus hopelijk komt die winnende er wel voor PSV.

PSV toont wat verlamd. Staan veel stil.
Ja maar als de muur niet goed staat en de scheidsrechter praat nog met die spelers kan je toch niet zo maar beginnen spelers moesten zelfs nog naar achter
 
Die Saito van Sparta valt tot nu toe erg positief op. Het meeste gevaar komt van hem en hij is een harde werker...heeft een van jullie hem gevolgd in de afgelopen seizoen? Speelt hij alleen vandaag goed of heeft hij een sterk seizoen in de benen? iets voor PSV voor volgend seizoen?
 
Ik kan voor aardig wat spelers bij kleinere clubs sympathie opbrengen, Vriends is er daad niet een van overigens.
 
Misschien een goed moment om Lozano in te brengen? Goede gelegenheid om te shinen met alles en iedereen die vandaag kampioen wil worden dus misschien ziet Lozano zijn kansen
 
Terug
Bovenaan Onderaan