PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 5 mei | Eindstand: 4-2 PSV kampioen!

Sparta zet goed druk eerste kwartier. Verdiend op 0-1. Daarna PSV heer en meester. Pech bij de 2-2.
Wordt na rust minstens 5-2.
 
Ach dit is toch logisch? Snap wel dat deze niet telt
Wat zijn de regels? Tempo in de wedstrijd is toch juist lekker. Altijd maar daar wachten.
We zijn gewoon virtueel kampioen hè 😎
Met een gelijkspel voelt dat wel tegenstrijdig. Dus hopelijk komt die winnende er wel voor PSV.

PSV toont wat verlamd. Staan veel stil.
 
Nou ja, te slap begonnen in ieder geval. Verdedigend weer erg matig dus vraag me serieus af waarom PSV Ramalho überhaupt wil verlengen. Het is allemaal weer iets te vrijblijvend en slordig. Wel vreselijk irritant dat Higler die goal afkeurt omdat ie zelf niet klaar is. Slaat nergens op. Zo is er geen voordeel voor PSV natuurlijk
 
Nou ja, te slap begonnen in ieder geval. Verdedigend weer erg matig dus vraag me serieus af waarom PSV Ramalho überhaupt wil verlengen. Het is allemaal weer iets te vrijblijvend en slordig. Wel vreselijk irritant dat Higler die goal afkeurt omdat ie zelf niet klaar is. Slaat nergens op. Zo is er geen voordeel voor PSV natuurlijk
Ik vind Ramalho over het algemeen best een goeie verdediger. Hij heeft gewoon 1 groot nadeel: hij maakt in de sommige belangrijke wedstrijden cruciale fouten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan