PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 5 mei | Eindstand: 4-2 PSV kampioen!

Het is een niet al te snuggere zwaarbeschonken gast. Als je die een explosief aanbiedt en doet alsof het een fakkel is dan ben je gewoon schuldig aan zware mishandeling. Als het niet al poging tot doodslag is.
Ik heb ook gelezen in het ED dat de man in kwestie aangeeft dat vuurwerk kreeg aangerijkt. Er zijn echter redelijk wat beelden van het incident op het internet voorbij gekomen en ik heb toch gezien dat hij het zelf oppakt van de straat. Natuurlijk kan er dan nog steeds al dan niet voor de grap geroepen zijn dat het een fakel betreft. Dat zou dan een zeer domme actie zijn van degene die het geroepen heeft maar dat is wel even iets anders dan het aanrijken natuurlijk.

Ik vind overigens dat de grootste debiel in deze degene is die een cobra in deze mensenmassa gaat afsteken. Buiten het feit dat een cobra gewoon verboden is. Het zijn allemaal mede supporters die hetzelfde feestje vieren. Wat voegt dit nou toe? Waarom neem je dit risico?
 
Ik heb ook gelezen in het ED dat de man in kwestie aangeeft dat vuurwerk kreeg aangerijkt. Er zijn echter redelijk wat beelden van het incident op het internet voorbij gekomen en ik heb toch gezien dat hij het zelf oppakt van de straat. Natuurlijk kan er dan nog steeds al dan niet voor de grap geroepen zijn dat het een fakel betreft. Dat zou dan een zeer domme actie zijn van degene die het geroepen heeft maar dat is wel even iets anders dan het aanrijken natuurlijk.

Ik vind overigens dat de grootste debiel in deze degene is die een cobra in deze mensenmassa gaat afsteken. Buiten het feit dat een cobra gewoon verboden is. Het zijn allemaal mede supporters die hetzelfde feestje vieren. Wat voegt dit nou toe? Waarom neem je dit risico?

Dit heb ik ook gelezen al een paar keer. Fijn dat het in ieder geval niet in z’n handen is geduwd. Dat had ik wel echt heel sneu gevonden.
 
Goed u ook weer te zien!

De top halen is idd 1. Er blijven is nog veel moeilijker. Maar zou toch graag (hoe mooi een kampioenschap ook is) een keer Europees echt wat neerzetten. Ik vind CL-avondjes magisch. Natuurlijk zijn we budgettair gezien geen club voor bij de laatste 4. Maar met goed beleid en een goede organisatie (en een klein beetje geluk) moet dat gewoon best weer een keer mogelijk zijn. Dus waarom niet komend seizoen al?

Benodigdheden: een andere keeper, een goede RCV en een fitte Lang.
De keeper is geen noodzaak, als Benitez blijft. Vertrekt hij, dan hoop ik dat we 'n goeie scouting hebben. Ik zag links en rechts Wellenreuther geopperd worden maar dat lijkt me voor 'n succesvolle CL campagne ook niet de juiste.

Verder een vervanger voor Bakayoko (onhoudbaar) en Veerman (wil zelf weg) lijkt me ook wel nodig..
 
Nee. Hij raapt het zelf op van de straat. Daar zijn beelden van.
Wel absurd om met vuurwerk te gaan gooien met zoveel mensen in de buurt. :maniac:
Yep. Ik wilde me net corrigeren.

Ik stond ook op dat stukje asfalt daar. Het was lomp hard vuurwerk. Maar in principe was daar ruimte zat.
 
Yep. Ik wilde me net corrigeren.

Ik stond ook op dat stukje asfalt daar. Het was lomp hard vuurwerk. Maar in principe was daar ruimte zat.
Ruimte zat waarvoor? Dit vuurwerk is verboden. Het lijkt me dat daar in principe nergens ruimte voor is
 
Ruimte zat waarvoor? Dit vuurwerk is verboden. Het lijkt me dat daar in principe nergens ruimte voor is
Bende hersenloze idioten die bij gebrek aan gezond verstand zich zeer dom en onverantwoord gedragen nog wat gestimuleerd door de nodige liters bier....
 
Ik heb twee dagen een prachtig feest gehad op zondag en maandag. Wat heb ik hiervan genoten. Spelers, Technische Staf, Supporters in het stadion en langs de route door Eindhoven of op het Stadhuisplein (waar dan ook), Management (allemaal even belangrijk) allemaal top en dankjewel voor een fantastisch jaar!!!

Gisteren was ik nog in de droomwereld van het kampioenschap, vandaag wil ik dit toch even zeggen.

:PSV::CHEER::clap2::metal:

Wat een geweldig feest. Stadhuisplein kwam ik niet meer op. Andere plek gezocht, en ook super gezellig. Via de beeldschermen alles kunnen volgen. Gemeente Eindhoven, ook bedankt!
 
prachtig feest gehad. Mijn eerste kampioenschap was de 8-2 tegen GAE. Geweldig toen (net jaar seizoenkaart) en allemaal veld op . Wat heb ik genoten afgelopen zondag en maandag. Overal beetje de wedstrijd bekeken. Bij de pub, maar voornamelijk bij De Spijker (daar nog zelfs even op de NOS geweest, Boeuruuh Boeruuuh... ) Daarna overal wel ergens gefeest! Via barretje in de Kerkstraat naar een café gegaan richting stadion: De Radegast. Wat een prachtige sfeer en geweldig feest daar!! Topkroeg. Daarna afgesloten op het Stratumseind, ook nog ff Formule1 gekeken (Dugout) en toen hotel in. Maandag nog eens dunnetjes over gedaan TOP. Wat een feest!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan