PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 29 november | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zoals eerder gemeld. Prima tactiek. Met maximale rust voor onze donderdag-11, toch 3 punten binnen hengelen. Als bijvangst, hou je de bank zo ook rustig. Er zal geen bankzitter zijn die aanspraak gaat maken op een basisplaats na deze wedstrijd.

Na de goal heeft Madueke werkelijk alles fout gedaan, behalve het schot op goal. Hij wist echt elke bal te verspelen, geen rust aan de bal. En met Makkelie was er nog een penalty uitgekomen in de laatste minuut. Ongeloofelijk! Denken is toch God niet verboden. Hoe zit t? En ik ben Madueke-fan...

Vond Mauro niet zo slecht als ik had verwacht. Stoorde bijna alle aanvallen van Sparta. Eerlijk gezegd, reken ik ook niet op een goede steekbal van hem. Dus de lat ligt wellicht wat laag
 
Wat verwacht je als je 8 wijzigingen aanbrengt die amper met elkaar gespeeld hebben? dat we 5-0 winnen en Sparta van de mat spelen met prachtig voetbal? Dumfries, Gakpo, Madueke, Malen, Sangare 25-30 min gespeeld is toch rustiger dan 90 min voor die jongens. En gelukkig gaan we niet met deze 11 spelen in de EL, dus beetje vertrouwen mag wel😉
Volgens mij heb ik vooraf al mijn vrees uitgesproken wat betreft deze wedstrijd met deze opstelling. En ook dat het helemaal niet zo lekker is voor een speler als je op een koude tribune je moet zitten te verbijten als je naar dit kutvoetbal moet kijken. Vervolgens moet je langs de lijn je proberen ietsjes warm te lopen om alsnog onder druk de punten eruit te slepen. Zoveel rust hebben de spelers dus niet gehad. Er is vrijwel niets positiefs over deze wedstrijd te melden.
 
Ik hoop dat we ze daar gaan stelen. :D
Zonder gekheid, leuk voetbal kijk ik ook liever naar. Maar als ik goed kwalitatief voetbal wil zien, zet ik wel 'n samenvatting aan van een Premier League wedstrijd. Mijn gevoel bij een wedstrijd van PSV is gewoon winnen, koste wat het kost. Ik heb tijdens de wedstrijd dan ook weinig 'last' van slecht voetbal. Zolang we maar winnen.

Ajax of Feyenoord erger ik me er wel kapot aan, maar dat los ik dan op door gewoon niet te kijken.
Klopt, de punten van nu kunnen het geld van straks worden en daarmee kunnen we weer spelers halen die beter voetbal op de mat leggen, tenminste dat hoop ik dan
 
Het pakte toch prima uit. 3 punten, daar was het alemaal om te doen. Tja Zahavi, lijkt me een miskoop, leuk als pinchhitter, maar komt tekort voor de basis. Ik hoop dat vanaf nu Madueke de voorkeur gaat krijgen boven Zahavi, is een veel beter voetballer, kan wel mee in het tempo, kan zelf ook eens iets creeeren, scoort veel makkelijker, en is de toekomst

Eigenlijk vind ik het ook wel prima. Het had iets eenvoudiger gemogen, maar zoals ik eerder al zei: met zoveel wissels kan je best een risico nemen. Dat is ook topsport. Granada en Heerenveen-uit wachten. Cruciale potten.

En uiteindelijk win je met een veldgoal. :))
 
Wat ben ik blij dat er geen toeschouwers het stadion in mogen. Dat heeft me vandaag een gang naar het stadion bespaard. Dit deed in veel denken aan de verloren bekerwedstrijd tegen RKC. Er wordt niet meer gespeeld voor supporters. Er wordt alleen naar gestreefd om niet moe te worden.
 
Volgens mij heb ik vooraf al mijn vrees uitgesproken wat betreft deze wedstrijd met deze opstelling. En ook dat het helemaal niet zo lekker is voor een speler als je op een koude tribune je moet zitten te verbijten als je naar dit kutvoetbal moet kijken. Vervolgens moet je langs de lijn je proberen ietsjes warm te lopen om alsnog onder druk de punten eruit te slepen. Zoveel rust hebben de spelers dus niet gehad. Er is vrijwel niets positiefs over deze wedstrijd te melden.
Ach we hebben 3 punten, dat is het belangrijkste na 90 min, we hopen maar dat het donderdag beter gaat.:)
 
Ach we hebben 3 punten, dat is het belangrijkste na 90 min, we hopen maar dat het donderdag beter gaat.:)
Ja we hebben 3 punten inderdaad, maar als het zo lang doorgaat haak ik af.
Dan haak ik helemaal af bij betaald voetbal, want het begint me steeds meer tegen te staan.
Steeds hoop je dat het wel een keer beter gaat worden, maar dat is telkens ijdele hoop gebleken.
 
Ben blij met de drie punten

maar het voetbal valt me tot nu niet mee (met een derde -of meer- van de wedstrijden van 2020/21 gespeeld) en ik meen ook weinig vooruitgang te zien. Hopelijk wordt het snel beter
 
Ben blij met de drie punten

maar het voetbal valt me tot nu niet mee (met een derde -of meer- van de wedstrijden van 2020/21 gespeeld) en ik meen ook weinig vooruitgang te zien. Hopelijk wordt het snel beter
Heb je afgelopen donderdag de eerste 20min van de 2e helft gezien? Ik zie wel vooruitgang, had het ook liever sneller en vaker gezien, maar kan niet zeggen dat het er niet is.
 
Ja, basisspeler maar niet onomstreden op het forum. Heb die bewust er buiten gelaten zodat de discussie daar niet mee vervuild zou worden.

Ja, ach, ik begin er wel wat fan van te worden. Gewoon omdat ie juist vaak zo afgezeken wordt/werd en het dit seizoen gewoon prima doet.
 
Maar snel vastleggen deze overwinning, want anders pakken ze het nog van ons af. :cautious: ;)

EoBPjp2WEAM-a0e
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan