PSV - Sparta Rotterdam | Zaterdag 9 augustus 21:00 | Eindstand 6-1

Krateos

Administrator
Administrator
PSV-Sparta_ere.png

De Eredivisie gaat weer van start! De ploeg die vorig seizoen de laatste horde was voor het kampioenschap, zal hopelijk nu de eerste horde zijn van het volgende kampioenschap.

Nou, hopelijk wat soepeler dan tegen Go Ahead. Met name aanvallend.
Overigens ben ik nog niet echt overtuigd van meneer Kovar, dus ik kan er ook mee leven als Olij tegen z'n oude ploeg speelt.

Overigens ben ik nog niet echt overtuigd van meneer Kovar,

Dat zei ik dus ook, heb hem 2 matches gezien bij de interlands tegen Kroatië, waar zelfs de commentator op tv zei iets van als dit het beste is wat ze te bieden hebben daar... toen kreeg ik een shitload aan commentaar dat ik er naast zat en het allemaal meeviel :lmao:
Het oogt en keept gewoon als slappe onzekere hap, dat was toen en nu bij PSV is het niets anders lijkt het.

Dat zei ik dus ook, heb hem 2 matches gezien bij de interlands tegen Kroatië, waar zelfs de commentator op tv zei iets van als dit het beste is wat ze te bieden hebben daar... toen kreeg ik een shitload aan commentaar dat ik er naast zat en het allemaal meeviel :lmao:
Het oogt en keept gewoon als slappe onzekere hap, dat was toen en nu bij PSV is het niets anders lijkt het.
Wederom heb je het punt toen niet begrepen.

Yup, en ook vreemd dat hij door sommigen krampachtig als stabiel en rustig wordt omschreven.
"Maar hij is keeper van nationaal elftal van Tsjechië, dan kun je echt wel wat hoor!" <--Want? Tsjechië stelt vandaag de dag net zoveel voor als Peru en Costa Rica, totale mw van het elftal 172,60 miljoen euro, en als ze niks beters hebben dan moeten ze toch iets. Ik bedoel Nederland heeft ook ooit Zoet op doel gehad.

Yup, en ook vreemd dat hij door sommigen krampachtig als stabiel en rustig wordt omschreven.
"Maar hij is keeper van nationaal elftal van Tsjechië, dan kun je echt wel wat hoor!" <--Want? Tsjechië stelt vandaag de dag net zoveel voor als Peru en Costa Rica, totale mw van het elftal 172,60 miljoen euro, en als ze niks beters hebben dan moeten ze toch iets. Ik bedoel Nederland heeft ook ooit Zoet op doel gehad.
Mooi. Een van de zekerheden is als jij t niks vindt wordt t een succes. We kunnen rustig slapen 🤔

Ha, dat was ik echt vergeten. 11x zelfs :oops: Maar niet als vaste keeper, toch? Overigens wel in zijn prime. Dan mag je van de vaste keeper van Tsjechië wel wat meer verwachten.

I proved my point :ROFL:
Cilessen was de vaste keeper, was beter dan Zoet, maar nog steeds van relatief abominabel niveau. Punt was ook meer dat van oudsher sterke voetballanden zoals Tsjechië en Nederland ook baggerperiodes doormaken, en dat de titel nationale doelman dan ook niet erg veelzeggend is. Ik bedoel maar, Sadilek heet 27 interlands op zijn naam staan, die zou in de tijd van Nedved nog niet eens op de radar hebben gestaan daar.

Cilessen was de vaste keeper, was beter dan Zoet, maar nog steeds van relatief abominabel niveau. Punt was ook meer dat van oudsher sterke voetballanden zoals Tsjechië en Nederland ook baggerperiodes doormaken, en dat de titel nationale doelman dan ook niet erg veelzeggend is. Ik bedoel maar, Sadilek heet 27 interlands op zijn naam staan, die zou in de tijd van Nedved nog niet eens op de radar hebben gestaan daar.
Nedved was voor hun ook uitzonderlijk. Wij hebben ook geen Sneijder meer in ons elftal.

Jij vergelijkt buitencategorie spelers (Nedved) met gewoon goede spelers zoals Sadilek. Zo'n vergelijking gaat altijd mank.
Nee, je hebt zoals gewoonlijk het punt weer niet begrepen en probeert er een compleet andere discussie van te maken. Tip: misschien een cursus begrijpend lezen gaan volgen.

Nee, je hebt zoals gewoonlijk het punt weer niet begrepen en probeert er een compleet andere discussie van te maken. Tip: misschien een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
Onzin. Ik ga gewoon in op je vergelijking die je gebruikt om je originele punt te ondersteunen. Je kan iedere aankoop wel tegen die meetlat aanleggen maar een gewoon goede speler is niet erg. We hoeven geen CL te winnen.

Onzin. Ik ga gewoon in op je vergelijking die je gebruikt om je originele punt te ondersteunen. Je kan iedere aankoop wel tegen die meetlat aanleggen maar een gewoon goede speler is niet erg. We hoeven geen CL te winnen.
Zucht, speciaal voor jou dan nog een keer: :right:"Punt was ook meer dat van oudsher sterke voetballanden zoals Tsjechië en Nederland ook baggerperiodes doormaken, en dat de titel nationale doelman dan ook niet erg veelzeggend is." :left:

De titel nationale doelman is dus niet veelzeggend op het moment dat het land een baggerperiode doormaakt, zoals nu. Kortom, het argument dat Kovar de keeper van Tsjechië is, zegt niets over zijn kwaliteiten, wel over het gebrek aan kwaliteit in het algemeen in dat land.

Hopelijk begrijp je het punt nu een beetje beter. Zo niet, ik heb m'n best gedaan en geef het op.(Y)

Terug
Bovenaan Onderaan