Ralf Edström
Aanvoerder
Alleen daarom al stem ik FvD.Klopt.
Alleen daarom al stem ik FvD.Klopt.
Alleen daarom al stem ik FvD.
Toch kan het ook PVV worden nog hoor maar heb een hekel aan Agema. ja ik weet het zijn niet de landelijke verkiezingen, maar toch.Dat weet ik toch. je posts zijn overduidelijk.
Met hoe FvD gedecimeerd lijkt te worden zou ik nog eens heroverwegen of je je ff over Agema heen kan zetten (niet dat ik op 1 van die 2 zou stemmen)Toch kan het ook PVV worden nog hoor maar heb een hekel aan Agema. ja ik weet het zijn niet de landelijke verkiezingen, maar toch.
Juist een reden FvD te kiezen.Met hoe FvD gedecimeerd lijkt te worden zou ik nog eens heroverwegen of je je ff over Agema heen kan zetten (niet dat ik op 1 van die 2 zou stemmen)
Kans dat die in meerdere provincies de kiesdrempel niet eens halen is aanwezig. Beide partijen zie jij als positief. Dan kan je er voor kiezen om de net aan levensvatbare partij 1 zetel te gunnen waarmee de invloed minimaal is, of de veel grotere partij nog meer zwaarte te geven. Maar dan wordt t wel een soort van tactisch stemmen.Juist een reden FvD te kiezen.
Kijk, teflon, daar kun je volgens mij wel kanker van krijgen, als ik het goed begrepen heb.Yep, Ralf is op oorlogspad, in ieder geval met mij. Ik hou me even gedeisd. Gelukkig heb ik m'n teflon schoudervulling in, en glijdt alle ellende zo van me af vandaag.
Kijk, teflon, daar kun je volgens mij wel kanker van krijgen, als ik het goed begrepen heb.![]()
Ooit zeiden we ''dit nooit weer'', maar heden ten dage stemmen er nog steeds mensen op Fascisten voor Demagogie.Juist een reden FvD te kiezen.
Als het om de FvD gaat is geen enkele nuance gewenst.Ooit zeiden we ''dit nooit weer'', maar heden ten dage stemmen er nog steeds mensen op Fascisten voor Demagogie.
Oh sorry, we moeten wel genuanceerd blijven!
Ik bedoel: ''Ik zou er niet op stemmen, maar jij mag dat wel doen, dat is de vrijheid die democratie ons biedt!''
gemakkelijkste uitweg : ik weet het niet meer ........Als dat nog niet duidelijk was dan is het dan nu wel. Ik heb de andere Tweets ook bekeken, daarin komt nog meer naar voren zoals dat hij het niet meer kan herinneren en dat hij een kaartje had via een ander of zo.