PSV - Sevilla | Donderdag 23 februari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Rednas

Administrator
Administrator
WHBSiF6.png

Laatst bewerkt:

Sneeuwvlok2

Aanvoerder

Bas

Routinier
Het gaat niet gebeuren, maar ik zou oprecht gewoon bijna heel het elftal rouleren. De kans dat je een 3-0 achterstand nog goed maakt is zelfs met een goede, in vorm verkerende selectie klein, maar met onze zelfvertrouwenloze, onsamenhangende selectie heb ik daar helemaal geen vertrouwen in. Helemaal aangezien zondag een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen tegen Twente op het programma staat, die moet echt gewonnen worden. Dan lijkt het me beter om de krachten van spelers die al veel wedstrijden gespeeld hebben of net terug zijn van ziekte of blessure te sparen.

Helaas gaat dat nooit gebeuren want 'topclub' en 'we geloven er nog in' dus zie ik aanstaande donderdag uitschakeling en aanstaande zondag een nieuwe teleurstelling in het verschiet.

Dropshot

Routinier
Gewoon 1e helft va banque gaan met het publiek erachter. Stormen!! Hopen op een snelle 1-0.

Mocht het dan bij rust alsnog 0-0 staan of erger dan gewoon uitspelen en wisselen met het oog op Twente.

Laatst bewerkt:

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Gewoon 1e helft va banque gaan met het publiek erachter. Stormen!! Hopen op een snelle 1-0.

Mocht het dan bij rust alsnog 0-0 staan of erger dan gewoon uitspelen en wisselen met het oog op Twente.
Maar dan wel met het mes tussen de tanden. Niet bang zijn voor een kaartje meer of minder. We zijn waarschijnlijk toch klaar. Pak maar een paar gele kaartjes..

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Er zijn geen kaarten meer, maar als je alleen hiervoor gaat.
Cody Gakpo loopt in de rust een rondje en dat is het dan.
Zo'n afscheidsbezoekje stelt niet veel voor.
Misschien droom je dan wel weg naar vervlogen tijden en vergeet je even dat Teze en Obispo thuis weggespeeld worden door Ajax rejects.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie

Inderdaad een goede suggestie.
Je kunt het niet maken om niet serieus te beginnen.
Vanwege je fans die uit het hele land op een doordeweekse dag naar Eindhoven reizen en vanwege de UEFA ranking waar een 1-0 zege ook punten voor oplevert.

Anderzijds spaar je uiteraard zeker je betere spelers na rust, mocht de stand uitzichtlozer zijn geworden dan hij nu al lijkt te zijn.

Bovenaan Onderaan