Dromen mag...4-0
27' Xavi Simons
42' Xavi Simons
56' Xavi Simons
85' Luuk de Jong
Na hoeveel Sangria heb je dit bedacht?4-0
27' Xavi Simons
42' Xavi Simons
56' Xavi Simons
85' Luuk de Jong
Sangria? Ik ben meer van de Sambuca.Na hoeveel Sangria heb je dit bedacht?
Inb4 Van Duiven hattrickKunnen we Jong PSV niet sturen? Kan de A-selectie lekker verder met straftraining.
Maar dan wel met het mes tussen de tanden. Niet bang zijn voor een kaartje meer of minder. We zijn waarschijnlijk toch klaar. Pak maar een paar gele kaartjes..Gewoon 1e helft va banque gaan met het publiek erachter. Stormen!! Hopen op een snelle 1-0.
Mocht het dan bij rust alsnog 0-0 staan of erger dan gewoon uitspelen en wisselen met het oog op Twente.
Fc Twente. Aankomend weekend al..Sevilla legde er in 10 minuten 3 in, dan moeten 4 in 90 minuten ook wel te realiseren zijn.
Al een voorkeur voor een volgende tegenstander?
Er zijn geen kaarten meer, maar als je alleen hiervoor gaat.![]()
Cody Gakpo keert voor het duel met Sevilla eenmalig terug bij PSV
www.voetbalzone.nl
Enige reden om hier bij te zijn, lijkt mij...
Jajaja, support de club enzo.
Misschien droom je dan wel weg naar vervlogen tijden en vergeet je even dat Teze en Obispo thuis weggespeeld worden door Ajax rejects.Er zijn geen kaarten meer, maar als je alleen hiervoor gaat.
Cody Gakpo loopt in de rust een rondje en dat is het dan.
Zo'n afscheidsbezoekje stelt niet veel voor.
Inderdaad een goede suggestie.Gewoon 1e helft va banque gaan met het publiek erachter. Stormen!! Hopen op een snelle 1-0.
Mocht het dan bij rust alsnog 0-0 staan of erger dan gewoon uitspelen en wisselen met het oog op Twente.
Zeker Xavi mag niets overkomen want die hebben we nog heel hard nodig. Voor hem is geen enkel alternatief in de selectie.Ik zou Xavi en Bakayoko even sparen, maar voor de rest wel gewoon met de sterkste 11…