PSV - sc Heerenveen | Zondag 24 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kan iemand hier nog een positieve draai aan geven? Maken we kans op minimaal een punt? Of worden we weer van de mat getikt zoals de laatste weken? Ik denk namelijk weer het laatste.

De positieve draai die ik er aan kan geven is dat we nog steeds meer kwaliteit hebben dan Heerenveen. Het gaat hoe dan ook een keer wel weer draaien. Laten we hopen dat dat deze zondag wordt ingezet.
Zo.
 
Kan iemand hier nog een positieve draai aan geven? Maken we kans op minimaal een punt? Of worden we weer van de mat getikt zoals de laatste weken? Ik denk namelijk weer het laatste.

Indien Bergwijn en Malen weer kunnen spelen boezemen ze natuurlijk wel weer angst bij de verdedigers. Zo niet, dan blij zijn met een punt helaas,
 
Een gelijkspel vooraf hoort men direct voor te tekenen
Nee. Men 'hoort' altijd uit te gaan van winst, want als je niet gelooft in winst dan moet je niet meedoen.
Daarbij spelen we tegen Heerenveen en daar 'hoor' je gewoon van te winnen.

Neemt niet weg dat Mark nogal slechthorend is en werkelijk overal schijt aan heeft. En dan hoor je niet bij PSV op de bank.
 
0-2 blijft de beste scenario, 99% het ontslag van Bommeltje. De 2 bonus weken vrij hebben hem een kans gegeven om de boel te fixen, verliest die zondag dan is dit 200% zijn laatste week, zondag of donderdag is die exit. want donderdag gaat hem ook niet worden.

Wint die wel, dan krijgt die weer 100% credits, valt 1 van de belangrijkste spelers af gaan we weer weken van armoede tegemoet.. nee met hem kan het nooit goed gaan meer, hij krijgt geen grip op de groep en niemand word er beter van. Liever een echte trainer die in april kan zeggen dat de seizoen verneukt was maar dat er 3 spelers zijn die wel boven zich zelf gestegen zijn. Met Bommeltje blijft het een verloren seizoen + niemand is er wat mee opgeschoten, verlies-verlies voor alles en iedereen. :sleep:

#bommeltjeexit
En dan maar nog 1 of 2 wedstrijden vernederd worden als dat de prijs is die betaald moet worden
 
Terug is nog niet hetzelfde als in vorm.

Dat niet nee. Unnerstall heeft ook nog wat wedstrijden nodig om terug in vorm te komen. Maar ook een Malen en Bergwijn die niet in vorm zijn, geven PSV de broodnodige kwaliteitsimpuls voorin en moeten ook uit vorm in staat zijn om de verdediging van clubs als Heerenveen te overklassen. Verder denk ik dat de interlandperiode PSV goed uitkwam. Dat doorbreekt toch even de negatieve cyclus waarin PSV zat. Als Ibi nu eindelijk eens mee kan gaan doen krijg je ondanks dat hij er zolang uitgeweest is wel ineens een kwaliteitsimpuls op het middenveld. Ibi of Hendrix, Guti, Sadilek; die keuze is zo gemaakt.
 
Dat niet nee. Unnerstall heeft ook nog wat wedstrijden nodig om terug in vorm te komen. Maar ook een Malen en Bergwijn die niet in vorm zijn, geven PSV de broodnodige kwaliteitsimpuls voorin en moeten ook uit vorm in staat zijn om de verdediging van clubs als Heerenveen te overklassen. Verder denk ik dat de interlandperiode PSV goed uitkwam. Dat doorbreekt toch even de negatieve cyclus waarin PSV zat. Als Ibi nu eindelijk eens mee kan gaan doen krijg je ondanks dat hij er zolang uitgeweest is wel ineens een kwaliteitsimpuls op het middenveld. Ibi of Hendrix, Guti, Sadilek; die keuze is zo gemaakt.

Precies dit. Tank weer opgeladen, Malen en Bergwijn weer fit. Hoe zuur ook, even vergeten wat er allemaal gebeurd is en er vol opklappen. Met het trio Bergwijn - Malen - Ihattaren moet je de defensie van Heerenveen toch wel zoek kunnen spelen. Pereiro erachter als aanvallende middenvelder en je hebt heel veel scorend en assisterend vermogen + creativiteit in je aanval.
 
0-2 blijft de beste scenario, 99% het ontslag van Bommeltje. De 2 bonus weken vrij hebben hem een kans gegeven om de boel te fixen, verliest die zondag dan is dit 200% zijn laatste week, zondag of donderdag is die exit. want donderdag gaat hem ook niet worden.

Wint die wel, dan krijgt die weer 100% credits, valt 1 van de belangrijkste spelers af gaan we weer weken van armoede tegemoet.. nee met hem kan het nooit goed gaan meer, hij krijgt geen grip op de groep en niemand word er beter van. Liever een echte trainer die in april kan zeggen dat de seizoen verneukt was maar dat er 3 spelers zijn die wel boven zich zelf gestegen zijn. Met Bommeltje blijft het een verloren seizoen + niemand is er wat mee opgeschoten, verlies-verlies voor alles en iedereen. :sleep:

#bommeltjeexit
En dan maar nog 1 of 2 wedstrijden vernederd worden als dat de prijs is die betaald moet worden

Pas op door Bommel Bommeltje te noemen. :ROFL::ROFL:.

Bommel heeft het geluk dat die bij PSV werkt. Bij ieder ander club, zat die vrolijk thuis. Bayern en Tottenham pakken de boel wel keihard aan zoals het hoort. Hier mag die door prutsen en kijkt men af hoe het gaat nu Bergwijn en Malen terug zijn. Je moet verder kijken naar de problemen. Leuk als je wint morgen van Heerenveen, maar dan is het lek nog lang niet boven. Teveel weggegeven in 1 maand door al die rare keuze's van Bommel. En het helpt ook als je geen goede people manager bent. Ik zie hierboven dat Pereiro op 10 opgesteld moet worden. Oke, daar kan ik best mee leven want Pereiro heeft altijd een rendement waar je U tegen zegt. Ihattaran op rechtsbuiten en je hebt veel creativiteit in je team. Maar Bommel en tropische spelers? Dat is en blijft nooit een goede combo. Bommel stelt het liefst 5 Rosario's en 5 Sadilek's op. Harde werkertjes die niet kunnen voetballen.

Nee, weinig om positief te zijn. Laat ik maar hopen dat Utrecht thuis wint van AZ en wij morgen van Heerenveen. Je zal hoe dan ook proberen om tweede te worden. Volgend jaar uithuilen en opnieuw beginnen met een andere trainer.
 
Malen moet morgen scoren, inmiddels staat Promes ook op 10 doelpunten en komt ook de topscorerstitel in gevaar :( Het maakt uiteindelijk niet veel uit, maar het zou toch leuk zijn als Malen die dan wel pakt.
 
Shit. Dat is balen. Zijn ze al niet meer in te halen?

Je kan beter op plek drie focussen samen met Feyenooit. Misschien is dat wel een realistische doel.

Malen moet morgen scoren, inmiddels staat Promes ook op 10 doelpunten en komt ook de topscorerstitel in gevaar :( Het maakt uiteindelijk niet veel uit, maar het zou toch leuk zijn als Malen die dan wel pakt.

Toch wel grappig. Er werd lacherig gedaan over zijn aankoop. Zat in het begin vaak op de bank. Maar de Eredivisie is letterlijk een speeltuin voor Promes. Staat alweer op 10 goals en het zal me niks verbazen als die er meer dan 25 gaat maken.
 
Je kan beter op plek drie focussen samen met Feyenooit. Misschien is dat wel een realistische doel.



Toch wel grappig. Er werd lachterig gedaan over zijn aankoop. Zat in het begin vaak op de bank. Maar de Eredivisie is letterlijk een speeltuin voor Promes. Staat alweer op 10 goals en het zal me niks verbazen als die er meer dan 25 gaat maken.

Promes schoot ze er in Rusland ook uit alle hoeken en gaten in, en die competitie is sterker dan de Nederlandse. Spartak is daar zelfs nog kampioen geworden, en Promes werd toen uitgeroepen tot voetballer van het jaar daar. 1 matig jaartje in Sevilla en hij kon er ineens niks meer van en men kwam meteen gelijk halen toen hij niet meteen uit de startblokken schoot bij Ajax. Maar inderdaad, gewoon een topaankoop van Overmars geweest. Hij laat het ook nog eens zien in de Champions League, om aan te geven dat hij eigenlijk veel te groot is voor de Eredivisie. Wat zo'n CL jaar Ajax al niet op heeft geleverd, want een Promes in zijn beste jaren zou natuurlijk nooit in de Eredivisie moeten voetballen.
 
Ik heb vertrouwen na de winterstop wanneer Lammers er ook weer bij is. Voldoende spelers voor een goede aanval. Helaas is het droevig om te zien dat onze aankopen echt slecht zijn. Vooral bruma is onbegrijpelijk. Die zag ik in Duitsland al niets klaarspelen. Zwakke punt is de verdediging en op het middenveld vooral de opstelling van van bommel. We hebben voldoende goede middenvelders.
 
Ik heb vertrouwen na de winterstop wanneer Lammers er ook weer bij is. Voldoende spelers voor een goede aanval. Helaas is het droevig om te zien dat onze aankopen echt slecht zijn. Vooral bruma is onbegrijpelijk. Die zag ik in Duitsland al niets klaarspelen. Zwakke punt is de verdediging en op het middenveld vooral de opstelling van van bommel. We hebben voldoende goede middenvelders.

Gegokt en verloren op het idee dat spelers die matig zijn in topcompetities het hier wel even redden. Het werkte fantastisch met Guardado, Moreno en Arias in het nog niet al te recente verleden.

Alles valt of staat momenteel met Malen en Bergwijn. Zijn die erbij, met Ihattaren en hopelijk ook Pereiro er nog bij op het veld, dan kun je het op de klasse van je voorhoede wel redden. Het wordt overleven tot de winterstop, en dan hopelijk in ieder geval een linksback erbij.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan