PSV - sc Heerenveen | Zondag 24 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Men verwacht ineens wonderen wauw 😂 er kan nu wat makkelijker gescoord worden, maar ons pruts achterhoede kan nog makkelijker paar om de oren krijgen. Herenveen draait lekker dus een gelijk of verlies voor ons is goed mogelijk.
 
Men verwacht ineens wonderen wauw 😂 er kan nu wat makkelijker gescoord worden, maar ons pruts achterhoede kan nog makkelijker paar om de oren krijgen. Herenveen draait lekker dus een gelijk of verlies voor ons is goed mogelijk.
Ik begrijp ook niet waar het optimisme vandaan komt. Wellicht zijn onze beste 2 spelers er weer bij, maar die hebben dan een maand niet gespeeld. Verder is er ook geen boost te verwachten van spelers die met het nationale elftal weg zijn geweest. Een uiterst labiel team, in een kritisch stadion, waarbij nog steeds de gebreken op het moddenveld en in de verdediging niet zijn opgelost. Nee, ik ben ook niet zo optimistisch
 
Is het al een wonder als PSV thuis wint van Heerenveen? Dan zijn er veel wonderen gebeurd dit seizoen.
 
Is het al een wonder als PSV thuis wint van Heerenveen? Dan zijn er veel wonderen gebeurd dit seizoen.
Dat is op zich geen wonder, maar het is natuurlijk maar de vraag of het team de negatieve spiraal waarin ze zitten om kan buigen. De geschiedenis leert, dat dat in alle sporten bijzonder moeilijk is.
 
1-2 is ook prima, dan gaat mr koppigheid echt wel ontslagen worden, al wilt die zelf niet opgeven.
PSV heeft hem de rust en tijd gegeven in de hoop dat het na 2 weken omslaat, verlies + thuis kan echt niet meer goedgepraat worden.
 
Weer eens een simpele 3-0 en van Bommel en co zien de zon weer schijnen,.
 
Ben bang voor weer een partij waar we niet met de 3 punten van het veld gaan lopen. Ik hoop op winst, maar een gelijk spel is realistischer.
 
Ik heb echt mijn best gedaan om een positief gevoel op te roepen voor wat betreft het verloop en de uitslag van deze pot. Helaas. Niet gelukt.
Ze moeten maar zien. Ik neem alles voor kennis aan en verwacht wederom vooral een hoop geklaag over de onnavolgbare werkwijze van Bommel.
 
Ik heb echt mijn best gedaan om een positief gevoel op te roepen voor wat betreft het verloop en de uitslag van deze pot. Helaas. Niet gelukt.
Ze moeten maar zien. Ik neem alles voor kennis aan en verwacht wederom vooral een hoop geklaag over de onnavolgbare werkwijze van Bommel.
Het zijn barre tijden voor een admin op een PSV forum 😁
 
1-2 is ook prima, dan gaat mr koppigheid echt wel ontslagen worden, al wilt die zelf niet opgeven.
PSV heeft hem de rust en tijd gegeven in de hoop dat het na 2 weken omslaat, verlies + thuis kan echt niet meer goedgepraat worden.

Rust en tijd gegeven. Nagedacht over een ander opstelling in die twee weken, en dan zul je zien dat die zondag weer met Sadilek, Schwaab en Rosario komt aanzetten. Misschien als toetje dat die weer met Rosario en Hendrix gaat spelen.

Ja, het scheelt voor Bommel dat Bergwijn en Malen blijkbaar weer terugkeren. Maar beide heren hebben een maand niet gespeeld. Er zal ongetwijfeld wel gewonnen worden zondag tegen Heerenveen, tenzij er weer een rode kaart valt aan ons kant. Maar Sporting uit en Emmen uit vervolgens? Sorry, maar daar heb ik weinig vertrouwen in. Competitie is toch al verloren en in de Europa League sta je op randje van uitschakeling. Sta je dan in de winterstop met niets a la Feyenooit. Dan pas ingrijpen zeker?
 
Kan iemand hier nog een positieve draai aan geven? Maken we kans op minimaal een punt? Of worden we weer van de mat getikt zoals de laatste weken? Ik denk namelijk weer het laatste.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan