PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoe minder spelers in het strafschopgebied, hoe makkelijker het scoren is.
Nou, dat hebben we gezien dit seizoen :lmao: welgeteld 3 goals uit alle corners van PSV. En het aantal keren dat er zo'n retarded cornervariants genomen werd ligt behoorlijk hoog. Meestal eindigde zo'n variant in de voeten van de eigen keeper. Toch mooi balbezit behouden... :cautious:
 
Nou, dat hebben we gezien dit seizoen :lmao: welgeteld 3 goals uit alle corners van PSV. En het aantal keren dat er zo'n retarded cornervariants genomen werd ligt behoorlijk hoog. Meestal eindigde zo'n variant in de voeten van de eigen keeper. Toch mooi balbezit behouden... :cautious:
Inderdaad.
Al vaker gememoreerd. Corners van PSV dit seizoen waren gewoon tijdrekken. :cautious: :sad:
 
Nou, dat hebben we gezien dit seizoen :lmao: welgeteld 3 goals uit alle corners van PSV. En het aantal keren dat er zo'n retarded cornervariants genomen werd ligt behoorlijk hoog. Meestal eindigde zo'n variant in de voeten van de eigen keeper. Toch mooi balbezit behouden... :cautious:
Dat bewijst mijn stelling toch? Vol strafschopgebied -> moeilijk scoren.
 
Dat bewijst mijn stelling toch? Vol strafschopgebied -> moeilijk scoren.
Gewoon schieten. De kans is groot dat er een bal afketst en de keeper er niet meer bij kan. :rolleyes:
Voor de corners mist PSV overigens een goede kopper. :cautious:
 
Gewoon schieten. De kans is groot dat er een bal afketst en de keeper er niet meer bij kan. :rolleyes:
Voor de corners mist PSV overigens een goede kopper. :cautious:
Bizar eigenlijk, de gemiddelde lengte op het veld van ons elftal was 182,4 CM (afgelopen zondag) Terwijl clubs als Ajax, AZ, Feyenoord en Vitesse daaronder zitten (Forza Football). We hebben veel lange jongens als Sangare, Gakpo, Dumfries, Rosario allemaal boven de 1,87. En Boscagli schijnt ook goede kop stats te hebben. Maar het lijkt erop dat er gewoon niet op getraind wordt.
 
Ik zat net Studio Sport terug te kijken. Zit de strafschop die we hadden moeten krijgen niet in de samenvatting? Vreemd.
 
Dat bewijst mijn stelling toch? Vol strafschopgebied -> moeilijk scoren.
Je stelt eerst dat zo'n variant iemand uit het strafschopgebied weghaalt waarna je concludeert 'minder man in strafschopgebied= makkelijker scoren'. Ik stel dat die varianten veel vaker voor zijn gekomen dan slechts 3x, het aantal keren dat er wél uit een corner gescoord werd, dus volgens mij bewijst dat dan dat het geen ruk uitmaakt of je een mannetje wegtrekt uit het strafschopgebied met zo'n debiele variant.:unsure:
 
Je stelt eerst dat zo'n variant iemand uit het strafschopgebied weghaalt waarna je concludeert 'minder man in strafschopgebied= makkelijker scoren'. Ik stel dat die varianten veel vaker voor zijn gekomen dan slechts 3x, het aantal keren dat er wél uit een corner gescoord werd, dus volgens mij bewijst dat dan dat het geen ruk uitmaakt of je een mannetje wegtrekt uit het strafschopgebied met zo'n debiele variant.:unsure:
Makkelijker met een korrel zout natuurlijk. Het zijn slechts 2 spelers minder. Maar desondanks is er meer ruimte en dat zou het makkelijker moeten maken. Met nog minder spelers wordt het nog makkelijker. Misschien dat je een tegenstander wel zo gek krijgt om ook niet al te veel spelers in het strafschopgebied te zetten, als je als aanvallende partij er ook maar 3 of 4 neerzet. Dan zou je m.i. meer kans hebben op een goal.
 
Makkelijker met een korrel zout natuurlijk. Het zijn slechts 2 spelers minder. Maar desondanks is er meer ruimte en dat zou het makkelijker moeten maken. Met nog minder spelers wordt het nog makkelijker. Misschien dat je een tegenstander wel zo gek krijgt om ook niet al te veel spelers in het strafschopgebied te zetten, als je als aanvallende partij er ook maar 3 of 4 neerzet. Dan zou je m.i. meer kans hebben op een goal.
Voor PSV is scoren altijd moeilijk, of er nu tien man voor de goal staan of dat ze alleen op de doelman af gaan...:cautious:
Dat laatste zie ik echt niet gebeuren.
 
Nou ben ik nog maar net serieus actief op het forum, maar zoveel pagina's over PSV- Heerenveen? Ik durf te wedden dat deze al serieus in de buurt komt van de kampioenswedstrijd van 2015😳.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan