PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er zal een heel ander elftal komen. Malen, Denzel en Mo gaan weg, wellicht Madueke ook. Er komt 50m op tafel. Het is in theorie dus nog mogelijk dat PSV een echte kwaliteitsinjectie gaat krijgen. Ik geloof er niet in, ik denk dat we er in kwaliteit sterk op achteruit gaan, maar met 4 of 5 gerichte echte kwaliteitsimpulsen kan het en volgend haar ook heel anders uitzien
En kunnen we buiten dat in godsnaam van dat standaard 4-4-2 afstappen.. er is een reden waarom weinig topclubs dat systeem spelen. En voor psv is het toch simpel, als we scorend vermogen hebben moet je 4-3-3 gaan spelen. Dat schijn controleren wat wij doen ziet er gewoon niet uit..

En met alle verkopen verwacht ik 80 a 90 miljoen te besteden. En van het start geld el mogen we toch wel uitgaan..

Er is dus geen enkel excuus meer om volgend seizoen echt te gaan oogsten.. hiermee steek je Ajax naar de kroon.. zo simpel is het..
 
Maarreh...als je gewoon de penalty krijgt die je verdient win je hier gewoon hè...
Ja, maar voor de lange termijn maakt dat geen verschil.. er zijn teveel wedstrijden punten verspeeld waar je het zelf hebt verpest. Vandaag eigenlijk ook.. ongelooflijk hoe makkelijk de beide goals vallen.. dat is eigenlijk al heel het seizoen zo.. hoeveel wedstrijden hebben we gezien waar we echt een hoog niveau aantikten? Granada en de laatste tegen Ajax. Voor de rest af en toe flarden van echt hoog niveau.. misschien hadden we met de pingel gewonnen, hoewel..
 
En kunnen we buiten dat in godsnaam van dat standaard 4-4-2 afstappen.. er is een reden waarom weinig topclubs dat systeem spelen. En voor psv is het toch simpel, als we scorend vermogen hebben moet je 4-3-3 gaan spelen. Dat schijn controleren wat wij doen ziet er gewoon niet uit..

En met alle verkopen verwacht ik 80 a 90 miljoen te besteden. En van het start geld el mogen we toch wel uitgaan..

Er is dus geen enkel excuus meer om volgend seizoen echt te gaan oogsten.. hiermee steek je Ajax naar de kroon.. zo simpel is het..
3-5-2.

Goed voor Teze, Obispo, Max.
Ok voor Götze, Pröpper, Sangaré, V Ginkel, Madueke.
Misschien iets minder voor Gakpo en Mo.

Hoef je alleen een spits (vers bloed ipv Zahavi) en een ervaren CV a la Alex te kopen. Ja, en Pröpper natuurlijk.

Ervan uitgaande dat Dumfries, Rosario en Malen vertrekken.

edit: ik denk dat als ik JdJ zou zijn mijn pijlen ga richten op Vitesse. Haal Bazoer en Doekhi maar op ipv Pröpper.
 
Laatst bewerkt:
3-5-2.

Goed voor Teze, Obispo, Max.
Ok voor Götze, Pröpper, Sangaré, V Ginkel, Madueke.
Misschien iets minder voor Gakpo en Mo.

Hoef je alleen een spits (vers bloed ipv Zahavi) en een ervaren CV a la Alex te kopen. Ja, en Pröpper natuurlijk.

Ervan uitgaande dat Dumfries, Rosario en Malen vertrekken.
Noni ipv Zahavi zie je niet zitten?Ah, wacht, die zet je al op de plek van Malen neem ik aan. Nee dan kan ik mij er wel in vinden.
 
3-5-2.

Goed voor Teze, Obispo, Max.
Ok voor Götze, Pröpper, Sangaré, V Ginkel, Madueke.
Misschien iets minder voor Gakpo en Mo.

Hoef je alleen een spits (vers bloed ipv Zahavi) en een ervaren CV a la Alex te kopen. Ja, en Pröpper natuurlijk.

Ervan uitgaande dat Dumfries, Rosario en Malen vertrekken.
Mijn natte droom is dat doodleuk wordt aangekondigd dat Luuk de Jong terugkeert..
 
Hebben voorzetten van Max en corners ook weer zin.
Waarschijnlijk loopt hij wel Noni en Gakpo in de weg,
Sowieso lengte voorin. Waarom hebben we geen pinchitter, als een wedstrijd in minuut 70 op slot zit.. Weinig lengte voorin bij ons..
 
Omdat zijn benen sneller werken dan zijn hersenen. Het gaat hem gewoon vaak te snel wat hij met zijn benen doet. Of anders gezegd, hij is te onrustig in zijn hoofd. Als hij de situaties overzichtelijk in zijn hoofd kan ordenen, is het een topspits voor pakweg Atletico Madrid.
Maar ik betwijfel of dat aan te leren is.
En of het nodig is, want zo is hij wel onvoorspelbaar in zijn acties.
Gakpo en Madueke zijn veel meer echte killers. Malen heeft dan wel meer gescoord, maar ook meer gespeeld en meer echte spitsengoals. 1 op 1 zijn Gakpo en Madueke veel rustiger. Maar zijn acties zijn inderdaad vaak erg onvoorspelbaar en hij is sterk en technisch aan de bal.
 
Corners zijn dit jaar een lachertje

We hebben ook geen topkoppers. Dat is ook wel een probleem. Zahavi kan aardig koppen. Boscagli kan aardig koppen. Maar het zijn geen echte doelgerichte koppers. Oke, Dumfries is denk ik wel de beste kopper.
 
Er zal een heel ander elftal komen. Malen, Denzel en Mo gaan weg, wellicht Madueke ook. Er komt 50m op tafel. Het is in theorie dus nog mogelijk dat PSV een echte kwaliteitsinjectie gaat krijgen. Ik geloof er niet in, ik denk dat we er in kwaliteit sterk op achteruit gaan, maar met 4 of 5 gerichte echte kwaliteitsimpulsen kan het en volgend haar ook heel anders uitzien
Nu zeg je wat : ' of 4 of 5 kwaliteitsimpulsen ?? dan zal er toch veel beter moeten gescout worden dan de voorbije seizoenen .
Er heel anders uitzien zal geen probleem zijn wel vooral veel beter .
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan