PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het feit dat Schmidt trainer werd van PSV zorgde ervoor dat meer Duitse spelers naar PSV wilde komen omdat ze een hoge pet ophadden van de trainer. Dat wil niet perse zeggen dat Fein op aanraden van Schmidt is gehaald.
Joh jij en ELPSV hebben gelijk kan mij het schelen. Fein is door JdJ gehaald want die heeft er verstand van! Volgens mij ben ik de azijnpiezer over PSV maar jullie de azijnpiezers voor de mensen die onderbouwde kritiek hebben, want daar kunnen jullie kennelijk niet mee dealen.
 
Iemand die nonchalante reactie na afloop van Gakpo ook zo opgevallen.
"Dan moet je gewoon die volgende drie wedstrijden winnen". Ja, net zoals je vandaag "gewoon" had moeten winnen.

Zelfs NA de wedstrijd nog zo een respons...
Hmmm niet gezien, wel jammer.
Roger Schmidt vindt het vertoonde spel onacceptabel. De spelers hebben niet de inzet en intensiviteit laten zien die vooraf afgesproken was.
Volgens mij is dit vrijwel het hele seizoen al één van de grote problemen.
Deze wedstrijd was niet anders dan andere wedstrijden, waar hij wel positief over was.
Resterend programma PSV en AZ

9 mei Willem II - PSV
13 mei PSV - PEC Zwolle
16 mei FC Utrecht - PSV

8 mei AZ - Fortuna Sittard
13 mei FC Groningen - AZ
16 mei AZ - Heracles
Een gelijk programma, alleen AZ 2x thuis voor wat dat waard is in dit Corona seizoen.
Een voorbeeld lees ff De trainer ziet me als middenvelder en zo zijn er nog veel meer voorbeelden en interviews, Schmidt wilde hem er bij als extra middenvelder en een Duitser halen op de laatste transferdag en jij denkt dat dit niet met Schmidt heeft te maken :ROFL: :clap2:
Jouw stelling wordt door dat artikel niet bewezen.
 
Joh jij en ELPSV hebben gelijk kan mij het schelen. Fein is door JdJ gehaald want die heeft er verstand van! Volgens mij ben ik de azijnpiezer over PSV maar jullie de azijnpiezers voor de mensen die onderbouwde kritiek hebben, want daar kunnen jullie kennelijk niet mee dealen.
Euh.. Ik ga alleen de discussie met je aan en ik geef mijn kijk op de zaken. Ik zeg niet dat ik gelijk heb, of jij ongelijk.
 
Het is triest te zien, dat een topclub PSV, het verdedigend zo ontzettend slecht doet. Dit kan echt niet in de top. Dat bewijst maar weer eens dat we internationaal een zeer matig team hebben. Er lopen in het strafschopgebied drie man naar de bal en laten er dan twee van Heerenveen helemaal vrij staan. Dan heb je weinig oog voor de situatie. We hebben een veelvoud aan middenvelders die allemaal tekort komen. Verkoop ze en haal dan twee meer dan goede verdedigers. Daar begint onze ellende. En ook onze trainer weet niet goed welk elftal hij nu zal opstellen. Hij wisselt constant omdat hij zich gedwongen voelt na een beroerde spelopvatting. Waarom kan PSV nooit eens fatsoenlijk afstand nemen van de tegenstander. Waarom moet er vaak eerst door de tegenstander worden gescoord voordat we wakker zijn. Wij blijven maar aanvallen zonder resultaat en dan ruikt de tegenstander bloed. Zo ook met Heerenveen. Heerenveen krijgt weinig kansen maar scoren ook tweemaal omdat de ruimte die zij krijgen velenmalen groter is dan voor PSV. Daar kun je vanaf het begin al rekening mee houden als je de opstelling van Heerenveen ziet. Vijf verdedigers en in de wedstrijd tel ik er zelfs zeven. Laat Herenveen dan ook eens komen en zorg zelf voor de counter. Het wordt nog drie wedstrijden bibberen.
Eens. Dat met meer mensen naar dezelfde gaan en Teze telkens 2-1 zetten was me ook opgevallen.
 
Hmmm niet gezien, wel jammer.

Deze wedstrijd was niet anders dan andere wedstrijden, waar hij wel positief over was.

Een gelijk programma, alleen AZ 2x thuis voor wat dat waard is in dit Corona seizoen.

Jouw stelling wordt door dat artikel niet bewezen.
Geloof wat jezelf wilt geloven. Een Duitse trainer met 2 Duitse assistenten en er komen op de slotdag van transfers nog 2 Duitsers bij en Schmidt heeft daar niets mee te maken. Maar ik heb jullie al gelijk gegeven, fijne avond!
 
Geloof wat jezelf wilt geloven. Een Duitse trainer met 2 Duitse assistenten en er komen op de slotdag van transfers nog 2 Duitsers bij en Schmidt heeft daar niets mee te maken. Maar ik heb jullie al gelijk gegeven, fijne avond!
Een menselijke trainer met 2 menselijke assistenten en op de slotdag komen er nog 2 mensen bij en Schmidt heeft daar niets mee te maken!

Boeiend dat ze Duitsers zijn. Waar praten we over joh
 
Het enige wat feitelijk onjuist is ben jij en als je goed leest ben ik niet alleen een azijnpiezer zoals jij dat zegt. Maar jouw bron zijn de gebroeders Grimm toch?

Hahah, je eigen bron blijkt dus een flutbron te zijn, en nu een beetje de wijsneus uithangen.

Veel plezier ermee (Y)
 
Waarom heeft Malen de laatste zo'n moeite met scoren?
Omdat zijn benen sneller werken dan zijn hersenen. Het gaat hem gewoon vaak te snel wat hij met zijn benen doet. Of anders gezegd, hij is te onrustig in zijn hoofd. Als hij de situaties overzichtelijk in zijn hoofd kan ordenen, is het een topspits voor pakweg Atletico Madrid.
Maar ik betwijfel of dat aan te leren is.
En of het nodig is, want zo is hij wel onvoorspelbaar in zijn acties.
 
Men lijkt elkaar nu wijs te maken dat de 2e plaats een kans geeft op CL voetbal. Met deze coach en z'n systeem? Hoe dan? PSV heeft dit seizoen nog geen wedstrijd gewonnen van een beetje tegenstander, niet Europees, niet nationaal. Dit PSV kan toch geen voorrondes CL overleven?
 
Men lijkt elkaar nu wijs te maken dat de 2e plaats een kans geeft op CL voetbal. Met deze coach en z'n systeem? Hoe dan? PSV heeft dit seizoen nog geen wedstrijd gewonnen van een beetje tegenstander, niet Europees, niet nationaal. Dit PSV kan toch geen voorrondes CL overleven?
Er zal een heel ander elftal komen. Malen, Denzel en Mo gaan weg, wellicht Madueke ook. Er komt 50m op tafel. Het is in theorie dus nog mogelijk dat PSV een echte kwaliteitsinjectie gaat krijgen. Ik geloof er niet in, ik denk dat we er in kwaliteit sterk op achteruit gaan, maar met 4 of 5 gerichte echte kwaliteitsimpulsen kan het en volgend haar ook heel anders uitzien
 
Positief bekijkend.
Vóór deze wedstrijd moest PSV 3x winnen en letten op het doelsaldo.
Na deze wedstrijd moet PSV 3x winnen en hoeft niet meer op te letten op het doelsaldo.
Scheelt toch.
We gaan vooruit.
Daar valt niets op af te dingen. Toch nog iets waar ik om kan glimlachen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan