Ralf Edström
Trainer Coach
Pepi Kovar en Salah Eddine basis? Ik hoop het.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zou mooi zijnPepi Kovar en Salah Eddine basis? Ik hoop het.
Wat een clickbaitkop zeg, zelfs voor voetbalzone een nieuwe ondergrens.
Als pepi in de selectie zit zou ik hem 45 min geven en boadu ook 45 min.Pepi Kovar en Salah Eddine basis? Ik hoop het.
Ik zou met Pepi beginnen en kijken hoe ver hij komt. Ik denk dat hij in zijn blessureperiode gewoon heeft kunnen trainen, dus zal fit genoeg zijn?Als pepi in de selectie zit zou ik hem 45 min geven en boadu ook 45 min.
Ik verwacht toch Saibari in de spits (of Perisic).Ik zou met Pepi beginnen en kijken hoe ver hij komt. Ik denk dat hij in zijn blessureperiode gewoon heeft kunnen trainen, dus zal fit genoeg zijn?
De glazen bol er weer bij gepakt? Bosz laat psv alleraardigst voetballen, dus ik denk dat hij het wel begrijpt.Waarschijnlijk weer Flamingo in de basis. Mauro weer niet op het middenveld en Saibari in de spits. Bosz wordt gewoon kampioen op individuele kwaliteiten van de spelers want deze tactische onbenul snapt er weinig van.
Oh, slaat de "deze" op Bosz, zo kan je het natuurlijk ook lezenDe glazen bol er weer bij gepakt? Bosz laat psv alleraardigst voetballen, dus ik denk dat hij het wel begrijpt.
Als hij Man maar opstelt ipv van Bajraktarevic en graag Obispo eruit ten favoure van Yarek. Obispo is echt middelmaat en vraag me af waarom Yarek zo hard wordt aangepakt hij heeft veel goede wedstrijden gespeeld.Ik verwacht toch Saibari in de spits (of Perisic).
Even kijken hoor..
Kovar (blijkbaar weer fit)
Dest - Schouten - Obispo - Salah Edinne
Veerman - Mauro - Wanner
Man - Saibari - Perisic
Oeioei, heb ik het verkeerd gelezen. Zelfkennis van die Ralf!Oh, slaat de "deze" op Bosz, zo kan je het natuurlijk ook lezen

Ook Obispo heeft prima wedstrijden gespeeld. Ik vind ze redelijk gelijkwaardig, ook gezien de fouten die ook Yarek maakte. Yarek is nog wel veel jonger. Dat is een plusje.Als hij Man maar opstelt ipv van Bajraktarevic en graag Obispo eruit ten favoure van Yarek. Obispo is echt middelmaat en vraag me af waarom Yarek zo hard wordt aangepakt hij heeft veel goede wedstrijden gespeeld.
Oke zal geen opstellingen meer plaatsen. De hele voorbeschouwing is toch een glazen bol. Word die steekjes van jou onder water een beetje zat. Dat doe je maar bij die waterpoloërs van je.De glazen bol er weer bij gepakt? Bosz laat psv alleraardigst voetballen, dus ik denk dat hij het wel begrijpt.
Je bent van tevoren al negatief. Dat is toch nergens voor nodig?Oke zal geen opstellingen meer plaatsen. De hele voorbeschouwing is toch een glazen bol. Word die steekjes van jou onder water een beetje zat. Dat doe je maar bij die waterpoloërs van je.
Vaak kloppen de opstellingen op Voetbalzone en wederom Flamingo en Mauro op de back en Saibari in de spits zal gewoon een domme zet zijn geweest van Bosz.Je bent van tevoren al negatief. Dat is toch nergens voor nodig?