PSV - SC Heerenveen | Zaterdag 21 februari | Eindstand 3-1

Ik zou met Pepi beginnen en kijken hoe ver hij komt. Ik denk dat hij in zijn blessureperiode gewoon heeft kunnen trainen, dus zal fit genoeg zijn?
Ik verwacht toch Saibari in de spits (of Perisic).

Even kijken hoor..

Kovar (blijkbaar weer fit)

Dest - Schouten - Obispo - Salah Edinne

Veerman - Mauro - Wanner

Man - Saibari - Perisic

Pepi, Kovar en Salah Edinne trainde gisteren volledig mee las ik.

Kovar

Dest Schouten Yarek Mauro
Wanner Saibari Veerman
Man Pepi Perisic

Ff kappen met spelers 'rustig' inbrengen zoals Bosz dat altijd wilt doen. Niet echt het moment ervoor. Pepi meteen in de basis. Wedstrijden moeten gewonnen worden, want ik wil echt niet het gevoel hebben dat onze voorsprong snel kan verdwijnen als je vanavond ook niet wint.

Verwacht ook revanche na die schandalige nederlaag tegen Volendam.

Waarschijnlijk weer Flamingo in de basis. Mauro weer niet op het middenveld en Saibari in de spits. Bosz wordt gewoon kampioen op individuele kwaliteiten van de spelers want deze tactische onbenul snapt er weinig van.

Waarschijnlijk weer Flamingo in de basis. Mauro weer niet op het middenveld en Saibari in de spits. Bosz wordt gewoon kampioen op individuele kwaliteiten van de spelers want deze tactische onbenul snapt er weinig van.
De glazen bol er weer bij gepakt? Bosz laat psv alleraardigst voetballen, dus ik denk dat hij het wel begrijpt.

Ik verwacht toch Saibari in de spits (of Perisic).

Even kijken hoor..

Kovar (blijkbaar weer fit)

Dest - Schouten - Obispo - Salah Edinne

Veerman - Mauro - Wanner

Man - Saibari - Perisic
Als hij Man maar opstelt ipv van Bajraktarevic en graag Obispo eruit ten favoure van Yarek. Obispo is echt middelmaat en vraag me af waarom Yarek zo hard wordt aangepakt hij heeft veel goede wedstrijden gespeeld.

Oh, slaat de "deze" op Bosz, zo kan je het natuurlijk ook lezen
Oeioei, heb ik het verkeerd gelezen. Zelfkennis van die Ralf! ;)
Als hij Man maar opstelt ipv van Bajraktarevic en graag Obispo eruit ten favoure van Yarek. Obispo is echt middelmaat en vraag me af waarom Yarek zo hard wordt aangepakt hij heeft veel goede wedstrijden gespeeld.

Ook Obispo heeft prima wedstrijden gespeeld. Ik vind ze redelijk gelijkwaardig, ook gezien de fouten die ook Yarek maakte. Yarek is nog wel veel jonger. Dat is een plusje.

De glazen bol er weer bij gepakt? Bosz laat psv alleraardigst voetballen, dus ik denk dat hij het wel begrijpt.
Oke zal geen opstellingen meer plaatsen. De hele voorbeschouwing is toch een glazen bol. Word die steekjes van jou onder water een beetje zat. Dat doe je maar bij die waterpoloërs van je.

Oke zal geen opstellingen meer plaatsen. De hele voorbeschouwing is toch een glazen bol. Word die steekjes van jou onder water een beetje zat. Dat doe je maar bij die waterpoloërs van je.
Je bent van tevoren al negatief. Dat is toch nergens voor nodig?

Opstelling waar ik op hoopte. Terug naar de basis. Normale verdediging, normale middenveld en een echte spits in de spits & Man in de basis inplaats van die egotje Esmir.

Fftjes een overtuigende overwinning zou lekker zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan