Bekijk bijlage 8135
En alweer tegen SC Heerenveen, ditmaal in de Eredivisie.
En alweer tegen SC Heerenveen, ditmaal in de Eredivisie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me wel verstandig met wedstrijden tegen Heracles (laatste plaats, laten we standaard punten liggen dit seizoen) AZ en NEC in het vooruitzicht.Alle bespiegelingen over kampioenschap en puntenvoorsprong ten spijt in t topic van de vorige wedstrijd tegen Volendam, is dit de wedstrijd waar het team moet laten zien dat het een incident was.
3-1
Met of zonder Saibari is een groot verschil , laat ook de anderen beter spelenLijkt me wel verstandig met wedstrijden tegen Heracles (laatste plaats, laten we standaard punten liggen dit seizoen) AZ en NEC in het vooruitzicht.

Nogmaals laten we beginnen met geen domme tegengoals weg te geven .......dan is eentje scoren genoeg ...voor de drie puntenEn Bosz mag weer puzzelen zonder ook nog Til. Weet niet hoe lang Boadu kan spelen maar daar zou ik dan mee beginnen en hopen dat we snel voor komen ipv wachten tot we achter komen en dan pas met een spits gaan spelen.

Voordeel is wel dat Pepi aan zn arm geblesseerd was en dat het geen spierblessure oid is. Dus zou verder gewoon fit moeten zijn zodra de arm sterk genoeg is. Hopelijk zaterdag er bij
En de kleuren, de club en de stad.Winnen. Goed voor het moraal en voor ons hart.
Vul jij mijn prachtige zin nu aan met goedkope supportersrijmelarij van lik me vessie?En de kleuren, de club en de stad.
Het leverde likes op, dus ik heb geen spijt!Vul jij mijn prachtige zin nu aan met goedkope supportersrijmelarij van lik me vessie?
Volksmenner.Het leverde likes op, dus ik heb geen spijt!
Je kent me, alles voor de likes en internetpunten!Volksmenner.
Hehe, is ook niks mis mee. Over 100 jaar zijn wij allen vergeten, maar de likes staan nog ergens in een ouwe database, zodat een paar verstrooide historici ene Krateos zullen zien als een van de populairen van deze tijd. En terecht. Ik ga gelijk nog een post van je liken.Je kent me, alles voor de likes en internetpunten!
Slijmjurk.Hehe, is ook niks mis mee. Over 100 jaar zijn wij allen vergeten, maar de likes staan nog ergens in een ouwe database, zodat een paar verstrooide historici ene Krateos zullen zien als een van de populairen van deze tijd. En terecht. Ik ga gelijk nog een post van je liken.

Yep. Zo sta ik dan weer bekend. Pleaser der pleasers.Slijmjurk.![]()