PSV - SC Heerenveen | Zaterdag 21 februari | Eindstand 3-1

Alle bespiegelingen over kampioenschap en puntenvoorsprong ten spijt in t topic van de vorige wedstrijd tegen Volendam, is dit de wedstrijd waar het team moet laten zien dat het een incident was.

3-1
Lijkt me wel verstandig met wedstrijden tegen Heracles (laatste plaats, laten we standaard punten liggen dit seizoen) AZ en NEC in het vooruitzicht.

Maar eerlijk toegeven, PSV zit momenteel in een mindere fase en als zelfs Groningen en Volendam het ons moeilijk weten te maken, dan ben ik niet echt gerust op een goede afloop tegen Heerenveen aanstaande zaterdag....ik denk aan een moeizame 2-1 overwinning voor PSV....Forza PSV.... :PSV:

En Bosz mag weer puzzelen zonder ook nog Til. Weet niet hoe lang Boadu kan spelen maar daar zou ik dan mee beginnen en hopen dat we snel voor komen ipv wachten tot we achter komen en dan pas met een spits gaan spelen.

Til scoorde vanaf 13 december slechts 1 goal en nu zal hij weken afwezig zijn.
De overige spelers moeten dan ook de komende weken maar vaak genoeg scoren.
De laatste 10 goals zijn gescoord door:
Man, Man, Saibari, Wanner, Perišić, Bajraktarević, Bajraktarević, Saibari, Til, Obispo.

En Bosz mag weer puzzelen zonder ook nog Til. Weet niet hoe lang Boadu kan spelen maar daar zou ik dan mee beginnen en hopen dat we snel voor komen ipv wachten tot we achter komen en dan pas met een spits gaan spelen.
Nogmaals laten we beginnen met geen domme tegengoals weg te geven .......dan is eentje scoren genoeg ...voor de drie punten ;)

Voordeel is wel dat Pepi aan zn arm geblesseerd was en dat het geen spierblessure oid is. Dus zou verder gewoon fit moeten zijn zodra de arm sterk genoeg is. Hopelijk zaterdag er bij

Als hij er al bij is, dan toch zeker op de bank. Ik wil niet decadent of zo zijn, maar met deze voorsprong zou ik (nog) geen risico met hem nemen.

Onze angstgegner komt weer op een goed moment. Ik voorspel een 1-3 nederlaag.
Gewoon omdat we de Eredivisie nog spannend kunnen maken......

Je kent me, alles voor de likes en internetpunten!
Hehe, is ook niks mis mee. Over 100 jaar zijn wij allen vergeten, maar de likes staan nog ergens in een ouwe database, zodat een paar verstrooide historici ene Krateos zullen zien als een van de populairen van deze tijd. En terecht. Ik ga gelijk nog een post van je liken.

Terug
Bovenaan Onderaan