PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, da's precies wat ik bedoel. Het is een beetje: you're with us or against us. De kracht van een forum als deze is juist de discussie, de gelaagdheid, niet wit of zwart. Niemand hier staat momenteel te juichen, niemand is zonder kritiek. Maar da's niet hetzelfde als voor of tegen.
Inderdaad, de gematigde forummer wordt geframed als fanboy of blind schaap. Populisme ten top :braak:
 
Precies, het lijkt hier soms dat je of fanboy bent van Mark of dat je wil dat Mark per direct weggaat. De waarheid zit vaker in het midden, niet alles gaat goed en niet alles gaat fout.
Nou, da's precies wat ik bedoel. Het is een beetje: you're with us or against us. De kracht van een forum als deze is juist de discussie, de gelaagdheid, niet wit of zwart. Niemand hier staat momenteel te juichen, niemand is zonder kritiek. Maar da's niet hetzelfde als voor of tegen.
Inderdaad, de gematigde forummer wordt geframed als fanboy of blind schaap. Populisme ten top :braak:

Ehm ja, das dus door 1 persoon. Quagie. Dus volgens mij valt de teloorgang van dit forum ook wel weer mee. :lol:
 
Maar hij heeft toch netjes alle wensen van dit forum opgevolgd? Het is bijna alsof hij meeleest.


Heeft niks geholpen.
Ja dat klopt idd...op 1 na geloof ik...die van linksback...maar het lijkt wel alsof we elke wedstrijd verkeerd staan...dat je een rondo doet ...in het midden staat...en telkens een stap te laat bent of verkeerd staat. De vraag ligt dat aan het niveau van de spelers of de technische staf die ze verkeerd neerzet?
 
Precies, het lijkt hier soms dat je of fanboy bent van Mark of dat je wil dat Mark per direct weggaat. De waarheid zit vaker in het midden, niet alles gaat goed en niet alles gaat fout.

Ik heb hier in de afgelopen 11 jaar zoveel simpele punten aangekaart die echt heel simpel en zwart/wit waren, maar ik weet hoe graag men hier 'discussieert' en het liever wazig/grijs houdt zo dat er ruimte is om te typen :ROFL:

Als ik zou zeggen MVB is een keurige negroïde vent, 1 zou zeggen dat het zonnebank is, ander zou zeggen kleurenblindheid, niemand zou zeggen ja hij is blank/donker zo als het is, maar gewoon leuk gelul/gedraai er tussen :ROFL: Jullie blijven bijzondere gekkies maar ik mag jullie als nog wel :love:
 
Ik heb hier in de afgelopen 11 jaar zoveel simpele punten aangekaart die echt heel simpel en zwart/wit waren, maar ik weet hoe graag men hier 'discussieert' en het liever wazig/grijs houdt zo dat er ruimte is om te typen :ROFL:

Als ik zou zeggen MVB is een keurige negroïde vent, 1 zou zeggen dat het zonnebank is, ander zou zeggen kleurenblindheid, niemand zou zeggen ja hij is blank/donker zo als het is, maar gewoon leuk gelul/gedraai er tussen :ROFL: Jullie blijven bijzondere gekkies maar ik mag jullie als nog wel :love:
Wilders haalt ook vaak alleen aan wat niet goed gaat maar geeft weinig haalbare oplossingen.
Hoe zou jij PSV er weer bovenop helpen? Dan graag even zonder de toevoeging dat gaat niet meer want Ajax ligt 600 miljoen euro voor. Gewoon even jouw visie zonder Ajax en de stand erbij te betrekken. Dat kan later wel weer eens. Dus gewoon even jouw oplossing om van PSV weer de club te maken waar jij fan van bent geworden. Kan het even niet genoeg herhalen, zonder Ajax erbij te betrekken, en ook de miskopen achterwege laten. Jij komt nu binnen bij PSV om orde op zaken te stellen. Ik ben oprecht benieuwd naar jouw ideeen.
 
Denk je echt dat MvB z'n spelers het veld op stuurt met de opdracht om een hele wedstrijd breed en terug te tikken, bij balverlies achteruit te gaan lopen, bij balbezit de bal blind naar voren te spelen, ballen niet te controleren en kansen te missen? Nee, ik ben er zeker van dat MvB voor elke wedstijd zegt: snel druk zetten, naar voren verdedigen, bij balbezit snel naar voren en controle aan de bal.
Het probleem is dat deze selectie zo weinig kwaliteit heeft dat dat allemaal niet lukt en ze dan maar in paniek achteruit gaan lopen. De succesjes komen allemaal van individuele acties van spelers met wel de vereiste kwaliteit.
Als je toch zo'n Bruma ziet, dat kan toch niet.
Nee dat denk ik ook niet.
maar het lukt hem blijkbaar niet om een speelwijze erin te slijpen die wel passend is bij deze selectie. Dat heeft niks met kwaliteit vd spelers te maken. Ik zie bij clubs als Utrecht, Hveen, Emmen etc ook gewoon een duidelijk plan en manier van spelen.

Waarom kan Mark dat dan niet bij PSV voor elkaar krijgen?
 
Hoe zou jij PSV er weer bovenop helpen?

Als ik dat wist, dan werkte ik niet op Schiphol maar ergens bij een voetbalvereniging..
Er is geen oplossing, die kan niemand je nu geven, wat wel kan en moet gebeuren is het kappen van elkaars aarz beschermen en steeds het zelfde proberen wat gewoon niet werkt. Daarom moet Bommel opbommelen en moet vers bloed proberen de schade te beperken. Een nieuwe trainer kan Boscagli andere opdrachten en taken geven waardoor die wel 'nuttig' kan zijn, of willen we Bommel nog 5 potjes de zelfde 11 zien opstellen en zelfde voetbal zien spelen waar gewoon 0% tactiek of kennis in zit :FP:

Mij hoor je geen wijsheden roepen hoe je PSV kan redden, maar wel wat de eerste stap hoort te zijn. Bommel heeft 0% grip op de zaak, een andere trainer kan het dus alleen maar beter doen. Van Bommel is een aanfluiting, probleem #1, hij maakt een onzeker elftal dubbel zo ziek.
 
Als ik dat wist, dan werkte ik niet op Schiphol maar ergens bij een voetbalvereniging..
Er is geen oplossing, die kan niemand je nu geven, wat wel kan en moet gebeuren is het kappen van elkaars aarz beschermen en steeds het zelfde proberen wat gewoon niet werkt. Daarom moet Bommel opbommelen en moet vers bloed proberen de schade te beperken. Een nieuwe trainer kan Boscagli andere opdrachten en taken geven waardoor die wel 'nuttig' kan zijn, of willen we Bommel nog 5 potjes de zelfde 11 zien opstellen en zelfde voetbal zien spelen waar gewoon 0% tactiek of kennis in zit :FP:

Mij hoor je geen wijsheden roepen hoe je PSV kan redden, maar wel wat de eerste stap hoort te zijn. Bommel heeft 0% grip op de zaak, een andere trainer kan het dus alleen maar beter doen. Van Bommel is een aanfluiting, probleem #1, hij maakt een onzeker elftal dubbel zo ziek.
Je gaat er hier wel wat te makkelijk van uit dat een andere trainer het zomaar beter gaat doen. Denk dat dat nog wel eens kan tegenvallen.
 
Nou, mijn ervaring met Kroaten is dan weer dat ze redelijk negatief ofwel fatalistisch denken. Dat past dan wel weer redelijk.
Ik dacht dat ik niet de meest optimistische persoon was, tot ik een Kroatische trouwde ;)

:unsure: Ligt dat laatste wel aan de nationaliteit? :confused: ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan