PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat is nou de enige kritiek op MvB die ik 100% deel. Hij zou eens wat vaker man en paard moeten noemen en zichzelf en zijn spelers niet steeds uit de wind moeten houden. Verder blijf ik van mening dat De schuld ligt niet bij MvB maar bij JdJ die een absolute bagger selectie heeft samengesteld. Met deze selectie had ook Van Gaal of Klopp of Mourinho geen kampioen geworden

Zat er 100% een lijn in het spel dan wel maar die is niet te ontdekken en dus ligt het zeker aan Mark. Ik snap niet dat mensen nog steeds vinden dat het niet aan Mark ligt. Hij is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk maar wel hoe we spelen, tactiek, instelling etc. etc.
 
Tja, je kan lekker de brave supporter uithangen en het gepruts nog maanden aanzien, of je zet de fanboy modus ff uit en doet het ongebruikelijke in de hoop op een nieuwe/betere toekomst na maandag.

Ja en dat werd dan ook bij Cocu gezegd. Ik ga niet bij elke nieuwe coach juichen voor de tegenstander als het een periode slecht gaat. Sterker nog ik blijf altijd voor PSV juichen.
 
Zat er 100% een lijn in het spel dan wel maar die is niet te ontdekken en dus ligt het zeker aan Mark. Ik snap niet dat mensen nog steeds vinden dat het niet aan Mark ligt. Hij is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk maar wel hoe we spelen, tactiek, instelling etc. etc.

Maar hij heeft toch netjes alle wensen van dit forum opgevolgd? Het is bijna alsof hij meeleest.


Heeft niks geholpen.
 
Vind het zelf overigens heel leuk om de ‘dwarse’ Quagmireposts te lezen. Voor mij een absolute meerwaarde voor het forum. Hulde!
:eek: voor mij niet. Ik lees graag afwijkende meningen, en dat geeft voer voor discussie, maar dat constante gezwartkijk, ook toen we gewoon kampioen werden, hangt mij de keel uit. Wel een compliment dat hij in ieder geval de neerbuigende toon van z'n posts wat aangepast heeft.
 
:eek: voor mij niet. Ik lees graag afwijkende meningen, en dat geeft voer voor discussie, maar dat constante gezwartkijk, ook toen we gewoon kampioen werden, hangt mij de keel uit. Wel een compliment dat hij in ieder geval de neerbuigende toon van z'n posts wat aangepast heeft.

Dat geldt ook voor mij. Dwarsliggen is leuk, maar het is altijd hetzelfde riedeltje, en het ontneemt me het plezier eerlijk gezegd. Wat mij vooral irriteert is dat-ie anderen afdoet als naïeve fanboys. Dat is gewoon fake news. Er niemand hier die niet kritisch is op Van Bommel. Hij profileert zich hier als de voorvechter van de afwijkende mening, de moedige dwarsligger. Daar is dit mooie forum niet voor bedoeld.

Is mijn mening.
 
Zat er 100% een lijn in het spel dan wel maar die is niet te ontdekken en dus ligt het zeker aan Mark. Ik snap niet dat mensen nog steeds vinden dat het niet aan Mark ligt. Hij is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk maar wel hoe we spelen, tactiek, instelling etc. etc.
Denk je echt dat MvB z'n spelers het veld op stuurt met de opdracht om een hele wedstrijd breed en terug te tikken, bij balverlies achteruit te gaan lopen, bij balbezit de bal blind naar voren te spelen, ballen niet te controleren en kansen te missen? Nee, ik ben er zeker van dat MvB voor elke wedstijd zegt: snel druk zetten, naar voren verdedigen, bij balbezit snel naar voren en controle aan de bal.
Het probleem is dat deze selectie zo weinig kwaliteit heeft dat dat allemaal niet lukt en ze dan maar in paniek achteruit gaan lopen. De succesjes komen allemaal van individuele acties van spelers met wel de vereiste kwaliteit.
Als je toch zo'n Bruma ziet, dat kan toch niet.
 
Denk je echt dat MvB z'n spelers het veld op stuurt met de opdracht om een hele wedstrijd breed en terug te tikken, bij balverlies achteruit te gaan lopen, bij balbezit de bal blind naar voren te spelen, ballen niet te controleren en kansen te missen? Nee, ik ben er zeker van dat MvB voor elke wedstijd zegt: snel druk zetten, naar voren verdedigen, bij balbezit snel naar voren en controle aan de bal.
Het probleem is dat deze selectie zo weinig kwaliteit heeft dat dat allemaal niet lukt en ze dan maar in paniek achteruit gaan lopen. De succesjes komen allemaal van individuele acties van spelers met wel de vereiste kwaliteit.
Als je toch zo'n Bruma ziet, dat kan toch niet.


Tuurlijk. Zo liet Van Bommel de eerste helft van het vorige seizoen zijn spelers toch ook spelen? 'Hoge' backs, agressieve passing vooruit... Maar je had met Angelino een back die dat op links prima kon uitvoeren, en met Luuk een spits die bij de omschakeling verdedigde tot in de eigen 16. Die specifieke kwaliteiten zijn eigenlijk nooit opgevangen.

We moeten ons realiseren dat echt iedere aankoop een flop is - Doan op zijn best matig. En niet omdat MvB een slechte coach is. Denk je nu echt dat Guardiola er voor zorgt dat Bruma wél fatsoenlijk een bal aanneemt? Om over 'Baumi' nog maar te zwijgen... En hups, die twee spelers is al 25 miljoen... Da's de realiteit..

(Disclaimer: ik ben daarmee geen 'fan' van Van Bommel. Nooit geweest overigens. Wel denk ik dat hij een kwalitatief goede selectie prima kan neerzetten - en ook individueel goed met spelers kan werken. Kijk alleen maar naar eigen jeugd die hij prima heeft begeleid naar het eerste).
 
Maar hij heeft toch netjes alle wensen van dit forum opgevolgd? Het is bijna alsof hij meeleest.


Heeft niks geholpen.

uiteindelijk doet hij dat maar hij houdt veel te lang vast aan bepaalde spelers (Rosario, Sadilek, Bruma etc). Als hij dan al eens wisselt gooit ie alles overhoop en blijft er een nog onsamenhangender zooitje over als anders, de vervangers zijn inmiddels dusdanig gefrustreerd en zonder vertrouwen dat je daar dan ook niks meer van kan en mag verwachten. En de volgende wedstrijd grijpt hij dan vervolgens weer terug op zijn lievelingen. Van Bommel maakt het team kapot, geeft geen vertrouwen aan zijn spelers, geen speelplan, geen vaste patronen en vaak een slecht wisselbeleid. Het duurt allemaal te lang voor Mark iets doorheeft en dan is het vaak al te laat. Hij laat niets zien van een leercurve en daarom moet hij weg. Dat hij doet wat het forum zegt (10 wedstrijden te laat elke keer) zegt mij dus helemaal geen reet en vind ik een non-argument. Het is volgens mij volstrekt duidelijk dat van Bommel dit team al een jaar lang niet beter maakt, sterker nog, het wordt steeds erger.
 
Denk je echt dat MvB z'n spelers het veld op stuurt met de opdracht om een hele wedstrijd breed en terug te tikken, bij balverlies achteruit te gaan lopen, bij balbezit de bal blind naar voren te spelen, ballen niet te controleren en kansen te missen? Nee, ik ben er zeker van dat MvB voor elke wedstijd zegt: snel druk zetten, naar voren verdedigen, bij balbezit snel naar voren en controle aan de bal.
Het probleem is dat deze selectie zo weinig kwaliteit heeft dat dat allemaal niet lukt en ze dan maar in paniek achteruit gaan lopen. De succesjes komen allemaal van individuele acties van spelers met wel de vereiste kwaliteit.
Als je toch zo'n Bruma ziet, dat kan toch niet.
Maar ook bij Emmen spelen ze met z'n allen. Bij PSV lijkt elke speler maar iets voor zichzelf te doen.
Begin me af te vragen of het team bewust verzaakt.
Daar leek het gisteren wel op. Aan de andere kant springt Ihattaren wel in de armen van Van Bommel na zijn goal.
 
Maar ook bij Emmen spelen ze met z'n allen. Bij PSV lijkt elke speler maar iets voor zichzelf te doen.

Daar leek het gisteren wel op. Aan de andere kant springt Ihattaren wel in de armen van Van Bommel na zijn goal.
Omdat Ihattaren gewoon een gemotiveerde karakterspeler is.

p.s. Ik vind het altijd mooi om te lezen dat van Bommel spelers veel te lang laat staan. En dat hij ze geen vertrouwen geeft.

Trouwens, ik weet zeker dat met van de Meulenhof op doel en met Schoonbrood PSV comfortabel op de eerste rang had gezeten, maar ja, die koppige van Bommel!
 
Dat geldt ook voor mij. Dwarsliggen is leuk, maar het is altijd hetzelfde riedeltje, en het ontneemt me het plezier eerlijk gezegd. Wat mij vooral irriteert is dat-ie anderen afdoet als naïeve fanboys. Dat is gewoon fake news. Er niemand hier die niet kritisch is op Van Bommel. Hij profileert zich hier als de voorvechter van de afwijkende mening, de moedige dwarsligger. Daar is dit mooie forum niet voor bedoeld.

Is mijn mening.

Precies, het lijkt hier soms dat je of fanboy bent van Mark of dat je wil dat Mark per direct weggaat. De waarheid zit vaker in het midden, niet alles gaat goed en niet alles gaat fout.
 
Precies, het lijkt hier soms dat je of fanboy bent van Mark of dat je wil dat Mark per direct weggaat. De waarheid zit vaker in het midden, niet alles gaat goed en niet alles gaat fout.
Nou, da's precies wat ik bedoel. Het is een beetje: you're with us or against us. De kracht van een forum als deze is juist de discussie, de gelaagdheid, niet wit of zwart. Niemand hier staat momenteel te juichen, niemand is zonder kritiek. Maar da's niet hetzelfde als voor of tegen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan