PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoe doe je dat precies, je plafond zwart juichen?
Ah! Goede vraag!! Latex kan niet heel goed tegen de vetzuren en zouten die uit je handen/huid komt als je de latex vaak vastpakt krijg je zwarte plekken op de verf bij nog vaker laat hij zelfs los! Dus als psv scoort tegen Feyenoord juich ik zo hard dat ik met mijn handen het plafond zal raken en dus zal hij zwart uitslaan! 👊🏻
 
Ik juich het plafond zwart bij mij thuis as zondag als PSV scoort!!! Never nooit andersom!

Tja, je kan lekker de brave supporter uithangen en het gepruts nog maanden aanzien, of je zet de fanboy modus ff uit en doet het ongebruikelijke in de hoop op een nieuwe/betere toekomst na maandag.
 
Ik vond de eerste helft 'acceptabel' in de veronderstelling dat dat 'de slechte helft' zou zijn. Wist ik veel dat het nóg minder kon...

Ernest Faber vroeg me na afloop: "Wat vond je van de wedstrijd?" Ik zei: "Nou, op basis van de eerste helft hadden we geen punten hoeven laten liggen."
Faber: "Het was gewoon kut, dat mag je gerust zeggen hoor.:maniac:"

Dus... Het was gewoon kut.

Maar... Wij hebben een prima avond gehad. :cool:

Nog een verhuisdoos voor het kantoor van John neergezet?
 
Tja, je kan lekker de brave supporter uithangen en het gepruts nog maanden aanzien, of je zet de fanboy modus ff uit en doet het ongebruikelijke in de hoop op een nieuwe/betere toekomst na maandag.

Hemel... Ga je nu echt een fan op een fanforum verwijten dat-ie een fan is?

Jij bent volgens mij het type dat een bar binnenwandelt vol mensen die plezier hebben - en dan roept: stelletje hypocrieten, weten jullie niet dat jullie ooit ziek worden en doodgaan?

Ik snap soms niet dat je roots in de Balkan liggen - mijn jarenlange ervaring daar is er juist meer eentje van: pluk de dag en geniet van het leven. Moet wel eerlijk toegeven: dat was met Serviërs. Misschien zit daar het verschil. :unsure:
 
Hemel... Ga je nu echt een fan op een fanforum verwijten dat-ie een fan is?

Jij bent volgens mij het type dat een bar binnenwandelt vol mensen die plezier hebben - en dan roept: stelletje hypocrieten, weten jullie niet dat jullie ooit ziek worden en doodgaan?

Ik snap soms niet dat je roots in de Balkan liggen - mijn jarenlange ervaring daar is er juist meer eentje van: pluk de dag en geniet van het leven. Moet wel eerlijk toegeven: dat was met Serviërs. Misschien zit daar het verschil. :unsure:

Nou, mijn ervaring met Kroaten is dan weer dat ze redelijk negatief ofwel fatalistisch denken. Dat past dan wel weer redelijk.
Ik dacht dat ik niet de meest optimistische persoon was, tot ik een Kroatische trouwde ;)
 
Nou, mijn ervaring met Kroaten is dan weer dat ze redelijk negatief ofwel fatalistisch denken. Dat past dan wel weer redelijk.
Ik dacht dat ik niet de meest optimistische persoon was, tot ik een Kroatische trouwde ;)

Aha. Is dat het... Ik ben 15 jaar samen geweest met een Servische. 3 jaar na onze breuk is mijn lichaam nog steeds herstellende van alle uitspattingen.
 
Had gisteren visite, dus de tv stond op mute zo'n beetje de hele wedstrijd. Ik begrijp dat ik weinig heb gemist.
 
Volgens mij wil je zo graag laten zien hoe tegendraads je bent, dat je een beetje spoken gaat zien. Er zijn hier geen.bommellovers. Hooguit bommelrealisten - forumers die zeggen dat het vertrek van Bommel weinig oplost. Daar kan je anders over denken - prima. Maar je zet anderen in een verkeerde hoek om jezelf te kunnen profileren als de grote dwarsligger. Dat is licht teleurstellend.

Vind het zelf overigens heel leuk om de ‘dwarse’ Quagmireposts te lezen. Voor mij een absolute meerwaarde voor het forum. Hulde!
 
Laatst bewerkt:
Hemel... Ga je nu echt een fan op een fanforum verwijten dat-ie een fan is?

Iedereen hier is een fan, dat hebben we allemaal wel gemeen, maar hoe men denkt en het ervaart is godzijdank vaak totaal verschillend. Ik verwijt hem niks, van mij mag die gerust de richting die PSV en prutser MVB gaan toe juichen, of er om huilen, ik ren liever naar de WC als ik er aan denk :)

En nee mijn Kroatische DNA heeft er weinig mee te maken, ik ben de meest nuchtere persoon in Noord-Holland, 3x per jaar hoofdpijn, 1x per 2 jaar ziek/griep, ik lach om dingen ipv dat het me leven verziekt of raakt. Zo ook dit hele PSV avontuur waar we al maanden in zitten, het stoort me en verpest me humeur voor enkele momenten vaak, maar kan er ook om lachen als ik ze weer zie falen en prutsen. Dus als ik de keus krijg nog een afslachting en grotere kans op een betere PSV er na, dan kies ik voor dat. Dat de 'echte' fan gaat roepen je moet altijd achter je club en richting staan blabla tja... good luck with that :)

Zo lang men aan een dood paard genaamd Bommel blijft trekken, interesseert dit PSV me bar weinig en kan ik prima met verliespartijen leven ook. Als we lievvvv en netjes willen blijven dan kan dat er toch prima bij allemaal :)
 
Iedereen hier is een fan, dat hebben we allemaal wel gemeen, maar hoe men denkt en het ervaart is godzijdank vaak totaal verschillend. Ik verwijt hem niks, van mij mag die gerust de richting die PSV en prutser MVB gaan toe juichen, of er om huilen, ik ren liever naar de WC als ik er aan denk :)

En nee mijn Kroatische DNA heeft er weinig mee te maken, ik ben de meest nuchtere persoon in Noord-Holland, 3x per jaar hoofdpijn, 1x per 2 jaar ziek/griep, ik lach om dingen ipv dat het me leven verziekt of raakt. Zo ook dit hele PSV avontuur waar we al maanden in zitten, het stoort me en verpest me humeur voor enkele momenten vaak, maar kan er ook om lachen als ik ze weer zie falen en prutsen. Dus als ik de keus krijg nog een afslachting en grotere kans op een betere PSV er na, dan kies ik voor dat. Dat de 'echte' fan gaat roepen je moet altijd achter je club en richting staan blabla tja... good luck with that :)

Zo lang men aan een dood paard genaamd Bommel blijft trekken, interesseert dit PSV me bar weinig en kan ik prima met verliespartijen leven ook. Als we lievvvv en netjes willen blijven dan kan dat er toch prima bij allemaal :)

In zekere zin ben jij diegene die lief en netjes blijft, omdat je denkt dat een trainerswissel de oplossing is. Dat is de meest nette manier om diepere problemen te camoufleren.

Ik hoop liever dat Van Bommel achter de schermen - en soms een beetje vóór de schermen - op de harde en vuile manier die we van hem kennen JdJ eruit werkt. Eerlijk gezegd zou een reden voor mij zijn om Van Bommel te ontslaan, precies zijn als-ie deze ramp niet keihard terug legt in de organisatie. Als je gisteren toch zo'n Bruma zag spelen... :fear: Daar kun je als trainer ook niet zo heel veel meer aan doen... Voor mij is dat nu veel belangrijker dan goede resultaten, eerlijk gezegd.

En als Van Bommel er dan tóch uitvliegt, dan hoop ik op een trainer die dan wél meedogenloos is - vooral naar de eigen organisatie. Ik wil iemand die intern oorlog kan maken.
 
In zekere zin ben jij diegene die lief en netjes blijft, omdat je denkt dat een trainerswissel de oplossing is. Dat is de meest nette manier om diepere problemen te camoufleren.

Ik hoop liever dat Van Bommel achter de schermen - en soms een beetje vóór de schermen - op de harde en vuile manier die we van hem kennen JdJ eruit werkt. Eerlijk gezegd zou een reden voor mij zijn om Van Bommel te ontslaan, precies zijn als-ie deze ramp niet keihard terug legt in de organisatie. Als je gisteren toch zo'n Bruma zag spelen... :fear: Voor mij is dat nu veel belangrijker dan goede resultaten, eerlijk gezegd.

En als Van Bommel er dan tóch uitvliegt, dan hoop ik op een trainer die dan wél meedogenloos is - vooral naar de eigen organisatie. Ik wil iemand die intern oorlog kan maken.

HUUB!!
 
Eigenlijk moet het gaan om de grote lijn en niet een incidenteel succes of afgang. Als ooit MvB fan zie ik niet hoe hij dit gaat verbeteren. Dus een nieuwe coach is nodig en daarbij een nieuwe TD.
Eens, bedoelde het ook meer als laatste kans.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan