PSV - RKC Waalwijk | Zondag 19 mei | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
In ieder geval moeten we winnen. Dat betekent het record van in alle 34 wedstrijden te hebben gescoord.
Dan graag Luuk nog topscorer maken en RKC toch met een niet te grote score opzij zetten zodat Excelsior met haar kunstgras 16e blijft.
Brei er een mooi slot aan, mannen.
Forza PSV.
Laat ze alsjeblieft niet breien, gewoon gas dr op

Is het alleen competitie of ook beker en Europees? Voorronden en overwinteren bijvoorbeeld.

Is tellen ze daadwerkelijke bezoekers? Misschien dat er een betere opkomst is bij seizoenskaarthouders vanwege Boszbal?

Is het alleen competitie of ook beker en Europees? Voorronden en overwinteren bijvoorbeeld.

Is tellen ze daadwerkelijke bezoekers? Misschien dat er een betere opkomst is bij seizoenskaarthouders vanwege Boszbal?

23 thuiswedstrijden als je het totaal deelt door het gemiddelde aantal bezoekers. Dus alle thuiswedstrijden van het seizoen gok ik zo.

Ik ben liever in speelronde 28 al kampioen maar voor het puntenrecord was het beter geweest wanneer we vandaag pas kampioen hadden kunnen worden. Niet het belangrijkste maar wel wat leukere wedstrijden tot het einde.

Ik ben liever in speelronde 28 al kampioen maar voor het puntenrecord was het beter geweest wanneer we vandaag pas kampioen hadden kunnen worden. Niet het belangrijkste maar wel wat leukere wedstrijden tot het einde.
staat mij bij dat we onder Cocu kampioen werden en er daarna nog 3x gelijkgespeeld werd, zonde, en ergens ook competitievervalsing. Denk dat Excelsior ook wel wil dat we onze best doen vandaag.

staat mij bij dat we onder Cocu kampioen werden en er daarna nog 3x gelijkgespeeld werd, zonde, en ergens ook competitievervalsing. Denk dat Excelsior ook wel wil dat we onze best doen vandaag.
Ik verwacht er vandaag weinig van. Na het kampioensfeest en de korte vakantie samen, denk ik dat de focus nu helemaal weg is en dat iedereen al met zijn hoofd bij het EK, transfer of de grote vakantie zit. Sterkte voor diegenen die in het stadion zitten.

Ik ga vandaag dan ook niet kijken en laat andere dingen voorgaan. Ik lees hier wel of mijn voorspelling een beetje uitkomt. Toch jammer dat dit verder hele mooie seizoen als een nachtkaars uit lijkt te gaan (maar wel begrijpelijk).

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan