PSV - RKC Waalwijk | Zondag 10 april | EIndstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
S0I2FoJ.jpg

*wanneer PSV niet meer deelneemt aan de UEFA Conference League na 17 maart, wordt deze wedstrijd verplaatst naar zaterdag 9 april, 21.00 uur.

34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

PHILIPS STADION

Eerdere duels​

PSV - RKC Waalwijk2 - 0
Eredivisie, 23 januari 2021
PSV - RKC Waalwijk2 - 3
TOTO KNVB Beker, 30 oktober 2018
PSV - RKC Waalwijk2 - 1
Eredivisie, 06 oktober 2013
PSV - RKC Waalwijk2 - 0
Eredivisie, 16 maart 2013
PSV - RKC Waalwijk1 - 0
Eredivisie, 13 augustus 2011

 
Eindelijk met het gehele gezin naar een eredivisiepot. Laten we deze net ook in 2020 gepland hebben maar door corona ging deze in mei niet door.
Maar zondag mooi een dagje weg en hopen op een handje vol doelpunten :)
Ik gun je een leuk familie uitje.
Dat ook leuk wordt bij een schamele 1-0 en een 1-1 bij Ajax-Sparta.
 
S0I2FoJ.jpg

*wanneer PSV niet meer deelneemt aan de UEFA Conference League na 17 maart, wordt deze wedstrijd verplaatst naar zaterdag 9 april, 21.00 uur.

34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

PHILIPS STADION

Eerdere duels​

PSV - RKC Waalwijk2 - 0
Eredivisie, 23 januari 2021
PSV - RKC Waalwijk2 - 3
TOTO KNVB Beker, 30 oktober 2018
PSV - RKC Waalwijk2 - 1
Eredivisie, 06 oktober 2013
PSV - RKC Waalwijk2 - 0
Eredivisie, 16 maart 2013
PSV - RKC Waalwijk1 - 0
Eredivisie, 13 augustus 2011

Dat is een bijzondere disclaimer. Verwachten we een 5-0 verlies donderdag?
 
Oke, Roger Schmidt gaat waarschijnlijk spelers sparen tegen RKC. Opzich geen slecht idee, maar we moeten waken voor onderschatting. RKC gaat zich dit seizoen waarschijnlijk weer veilig spelen, en had zelfs bijna gewonnen van Ajax. Geen gemakkelijke tegenstander dus.
 
Oke, Roger Schmidt gaat waarschijnlijk spelers sparen tegen RKC. Opzich geen slecht idee, maar we moeten waken voor onderschatting. RKC gaat zich dit seizoen waarschijnlijk weer veilig spelen, en had zelfs bijna gewonnen van Ajax. Geen gemakkelijke tegenstander dus.
Nou, Vertessen, Bruma en Van Ginkel zullen er heus wel zin in hebben.
 
Verwacht wel minuten voor vGinkel zal alleen denk ik niet starten.

Ik zou met deze starten: Mvogo, Teze, Ramalho, Boscagli, Mauro, Guti, Veerman, Gotze, Bruma, Vinicius en Doan

Ik zou Mauro rust geven. Zat er op het eind echt doorheen tegen Leicester. Mannetje speelt ook de laatste tijd echt gigantisch veel. Wat een verrassing die Mauro. Nooit gedacht dat dit een belangrijke speler zou worden voor PSV. Vond hem tegen Leicester ook prima, en dat tegen een goede speler als Barnes.

Verder eens met de opstelling. Je weet gewoon van te voren ook dat Schmidt heel veel wijzigingen gaat doorvoeren. Helemaal omdat je volgende week, 2 wedstrijden krijgt die super, super belangrijk zijn. Ik zal wel eens proberen om met Romero in de spits te spelen. Misschien ook Obispo erin als die fit is.

Rust geven: Gakpo, Madueke, Mauro, Sangare, Ramalho of Boscagli, & Gotze.

Mvogo

Teze - Ramalho - Obispo - Max
Guti - Van Ginkel
Doan - Veerman - Bruma
Romero

2-0.
 
Ik zou Mauro rust geven. Zat er op het eind echt doorheen tegen Leicester. Mannetje speelt ook de laatste tijd echt gigantisch veel. Wat een verrassing die Mauro. Nooit gedacht dat dit een belangrijke speler zou worden voor PSV. Vond hem tegen Leicester ook prima, en dat tegen een goede speler als Barnes.

Verder eens met de opstelling. Je weet gewoon van te voren ook dat Schmidt heel veel wijzigingen gaat doorvoeren. Helemaal omdat je volgende week, 2 wedstrijden krijgt die super, super belangrijk zijn. Ik zal wel eens proberen om met Romero in de spits te spelen. Misschien ook Obispo erin als die fit is.

Rust geven: Gakpo, Madueke, Mauro, Sangare, Ramalho of Boscagli, & Gotze.

Mvogo

Teze - Ramalho - Obispo - Max
Guti - Van Ginkel
Doan - Veerman - Bruma
Romero

2-0.
Ik zou Vertessen ook wel graag weer eens willen zien voetballen.
 
.
Ik zou Mauro rust geven. Zat er op het eind echt doorheen tegen Leicester. Mannetje speelt ook de laatste tijd echt gigantisch veel. Wat een verrassing die Mauro. Nooit gedacht dat dit een belangrijke speler zou worden voor PSV. Vond hem tegen Leicester ook prima, en dat tegen een goede speler als Barnes.

Verder eens met de opstelling. Je weet gewoon van te voren ook dat Schmidt heel veel wijzigingen gaat doorvoeren. Helemaal omdat je volgende week, 2 wedstrijden krijgt die super, super belangrijk zijn. Ik zal wel eens proberen om met Romero in de spits te spelen. Misschien ook Obispo erin als die fit is.

Rust geven: Gakpo, Madueke, Mauro, Sangare, Ramalho of Boscagli, & Gotze.

Mvogo

Teze - Ramalho - Obispo - Max
Guti - Van Ginkel
Doan - Veerman - Bruma
Romero

2-0.
Kunnen we Romero na een kwartier alweer wisselen als ie weer een blessure heeft..
 
Scheidsrechter Dieperink.
Degene van de niet gegeven uitbal bij PSV tegen 020 als 4e man. Degene die 020 een malelijke strafschop gaf tegen Groningen als 4e man.
De KNVB zoekt zeker nog een reden om deze man erelid van 020 te laten worden.
Hoe kan telkens deze man weer op belangrijke momenten opdraven in wedstrijden van PSV of 020?
Complottheorie? 🙄
 
Scheidsrechter Dieperink.
Degene van de niet gegeven uitbal bij PSV tegen 020 als 4e man. Degene die 020 een malelijke strafschop gaf tegen Groningen als 4e man.
De KNVB zoekt zeker nog een reden om deze man erelid van 020 te laten worden.
Hoe kan telkens deze man weer op belangrijke momenten opdraven in wedstrijden van PSV of 020?
Complottheorie? 🙄
Ja.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan