PSV - RKC Waalwijk | Zondag 10 april | EIndstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het kan toch niet zo zijn dat een jongeman van 20 jaar oud zó vaak een spierblessure oploopt? Dan zou hij daar (lijkt mij) in de jeugd ook al last van hebben gehad. Ik begin toch langzamerhand (ik weet het is laat) te denken dat onze Roger veel te intensief traint en te veel vertrouwt op zijn data en bloedtesten. Gakpo idem, die heeft er ook al te vaak uit gelegen.

Over blessures gesproken. Hoe lang nog voordat Mwene weer kan spelen? Die ligt er ook al lang uit
Zijn data en bloedtesten zouden juist spelers eerder in bescherming moeten nemen.

Het intensief trainen zou kunnen. Maar dan vraag ik me af, als dat de reden is, of Madueke wel top niveau aan kan. Bij grotere clubs ligt de intensiteit ook hoger.
 
Ik vind het echt helemaal niks.
Maar dan ook helemaal niks.
Dat die bal binnenkant voet van Veerman het net raakt en dan er weer zo uitstuitert dat de keeper het pardoes op kan vangen.
Een keeper moet het net iets omhoog tillen om met de noppen de bal naar zich toe te schrapen.
Zo hoort het.
Niet dit.
Het net staat te strak.
 
Het net staat te strak.
Dit klopt denk ik wel wat je zegt.
Ik dacht zelfs even dat de bal van de onderkant lat weer het veld instuiterde.
Overigens was het begenadigde traptechniek waarmee Veerman die bal inschoot.
Daar kunnen we nog menigmaal van genieten de komende tijd.
 
3e keer dit seizoen volgens mij?
Ik herinner me onze mini conversatie. Hieronder even Efrink citeren:
Vijf keer!

Madueke

De heren hadden het ook nog kort over Noni Madueke. De Engelsman viel zondag weer uit met een -op het oog- spierblessure. ,,Vijf spierblessures in één seizoen, dat is heel bijzonder", stelt Elfrink. De Mos: ,,Er moet na dit seizoen een groot onderzoek komen naar wat zijn problemen zijn. En als ik PSV was zou ik hem proberen te verkopen aan een club die het risico durft te nemen. Bovenal is het heel vervelend voor hem en PSV. Ze zouden hem deze week heel goed kunnen gebruiken.
 
Ik herinner me onze mini conversatie. Hieronder even Efrink citeren:
Vijf keer!

Madueke

De heren hadden het ook nog kort over Noni Madueke. De Engelsman viel zondag weer uit met een -op het oog- spierblessure. ,,Vijf spierblessures in één seizoen, dat is heel bijzonder", stelt Elfrink. De Mos: ,,Er moet na dit seizoen een groot onderzoek komen naar wat zijn problemen zijn. En als ik PSV was zou ik hem proberen te verkopen aan een club die het risico durft te nemen. Bovenal is het heel vervelend voor hem en PSV. Ze zouden hem deze week heel goed kunnen gebruiken.
Volgens mij heeft hij geen 5 spierblessures gehad dit seizoen. Dit is volgens mij zijn 3e.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan