PSV - RKC Waalwijk | Zaterdag 23 januari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
crjKlyt.jpg
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Nou, deze zou toch probleemloos gewonnen moeten worden, al weet je het tegenwoordig nooit zeker. Ik voorspel 3/4-1 voor PSV, want de nul houden is lava. Waarschijnlijk met een wedstrijdverloop waar RKC of op voorsprong komt of 1-1 maakt en PSV pas in de tweede helft afstand neemt.
 
ben benieuwd wie de scheids is.
Nijhuis natuurlijk
als dat zo is dan verwacht ik dat het de titel van dit topic wordt veranderd in:

De Grote Bas Nijhuis Show | Zaterdag 23 januari | Aanvang 20:00 uur​


Makkelie is de scheidsrechter deze wedstrijd.

Topictitel kan gewijzigd worden in:
PSV moet minimaal 5 x scoren om Makkelie niet te kans te geven om ons te naaien | Zaterdag 23 januari | Einde omstreeks 21:53 uur | Eindstand 5-1
 
Marco is er morgen bij (ontbrak bij Sparta vanwege kunstgras)
Boscagli is niet zeker
Gakpo en Gotze niet aanwezig
 
Boscagli er niet bij? Misschien heb ik het gemist. Maar ik dacht dinsdag gehoord te hebben dat hij er niet bij was omdat hem rust gegund was.
Maar hij is geblesseerd dus?
 
Boscagli er niet bij? Misschien heb ik het gemist. Maar ik dacht dinsdag gehoord te hebben dat hij er niet bij was omdat hem rust gegund was.
Maar hij is geblesseerd dus?
Het een sluit het ander niet uit.
Normaal had ik het liefst Hendrix dan op die positie gezien tegen een mindere tegenstander. Nu wellicht weer met Baumi en Teze. Of Viergever, als die weer fit is.
 
Het een sluit het ander niet uit.
Normaal had ik het liefst Hendrix dan op die positie gezien tegen een mindere tegenstander. Nu wellicht weer met Baumi en Teze. Of Viergever, als die weer fit is.
Met Teze - Viergever zou je gewoon een prima centraal duo hebben tegen RKC. Baumi is wel erg wisselvallig zeker in een twee rechtsbenig centrum. Maar ook tegen RKC zou dat geen excuus moeten zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan